quote:Op zondag 25 februari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee ik zit nu vrolijk mastuberend voor het raam te zwaaien naar de buren ...als eerbetoon aan Eric.
We hebben Brian tochquote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef Katewalker het volgende:
Hee wat voor een leuk manspersoon zag ik daar voor bij lopen? Wie is dat? Ik mis het wel hoor..een echt lekkere kerel in die kooi...![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef Sonique het volgende:
Joe smooth, promised land...
Ken je classiekers!
Die zijn de bewoners nu op aan het drinken...quote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef Yollie het volgende:
Er kwam iemand van achter op stream drie de keuken in lopen, denk dat ze de drank fles zoeken...
Er zijn veel woorden die betrekking hebben op deze 'muziek', maar 'klassieker' hoort daar echt niet bij.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef Sonique het volgende:
Ken je classiekers!
En niet te vergeten dat Brian een pakje aan de camera showde.... wat tig coosen werd gemeld en dat iemand die foto later als avatar kreeg aangeboden.... Burpquote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef havefun het volgende:
Ik heb die foto's op VOl eens god bezeten, en mijn vermoeden dat Brian iets met de drank gedaan heeft worden alleen maar sterker!
Brian zit eerst lang te peinzen in zijn kamer, loopt daarna naar de sauna, vervolgens doet hij iets in een dode hoek in de sauna, loopt weer naar de drankvoorraad, loopt te klooien met een fles, pakt zelf drank en gaat naar de game room. Het lijkt er dus sterk op dat brian de dode hoeken van de camer's perfect weet en hier gebruik van heeft gemaakt.
En het was nog een lekker iemand ook. Vaker in beeld die man.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef Yollie het volgende:
Er kwam iemand van achter op stream drie de keuken in lopen, denk dat ze de drank fles zoeken...
Absoluut niet. Je hebt het hier over een zwaar strafbaar feit.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er zijn in de loop van de maanden al velerlei ethische vraagstukken voorbijgekomen waar ook de gezondheid van een van de bewoners onder hoge druk stond. Toen hebben jullie ook niet direct de moeite genomen om je er in te gaan mengen. Het zou toch geweldige televisie opleveren wanneer blijkt dat er wel iets in Huub zijn drankje is geflikkert?
Inderdaad, Turn up the bass.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef Sonique het volgende:
Ken je classiekers!
Een hele tijd terug sprak ik met een leuk hip meisje in de disco,....ze vroeg wie ik leuk vond..ik liet daar in zeer expliciete taal merken dat ik de dj lekker vond...ik stel je voor zei ze..Fedde is mijn broer:) en met haar ga ik nu vrij veel om.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn veel woorden die betrekking hebben op deze 'muziek', maar 'klassieker' hoort daar echt niet bij.
Misschien moet je de paus even bellen en Huub voordragen als heilige.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef Lieve het volgende:
en inderdaad vreselijk met de flessen in de weer is geweest. Ik vond het al heel vreemd, want de laatste keer dat hij zoveel intresse had in drank was in het begin et het verstoppen van de drank.
Verdachte gesprekken ook hier en daar gehoort. Puzzelstukjes die in elkaar vallen. Ik denk dat dat bij de redactie ook zo is. Je weet het wel, maar op het moment zelf ben je er blind voor. Naderhand kun je jezelf wel voor je hoofd slaan.
Ik vond Huub ook al zo agressief, en dat is hij absoluut niet! Brian is zo agressief! Niet Huub.
Dan kom je zeker net kijken in de dance scene?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn veel woorden die betrekking hebben op deze 'muziek', maar 'klassieker' hoort daar echt niet bij.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Yep, Monique was zwanger van Tijn en om te bewijzen dat ze dikker werd, postte hij foto's van Sabine.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Er was toch ook een zwangerschap in BB ?
nee die was het niet. hij had iets langer donker haarquote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Peter R. de Vries. Die was toch ook gebeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |