Volgens mij is het du_ke. Bijna 1000% zeker weten.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik schrok, Aaah. Echt. Verder is er niet zoveel aan de hand. Ik krijg al tijden koude rillingen bij dat figuur, ik heb een tijd lang de optie opgehouden dat het iemand was die ik kende, maar die optie viel laatst af. Ik schrok van het uitzoekwerk: zoveel moeite is het niet, het vestigingsadres van mijn werkgever opzoeken, maar toch. Die persoon doet moeite, en lijkt een vasthoudende persoonlijke hekel aan mij te hebben.
En ik ging er vanuit dat het verder een niet postend persoon was, die alleen meelurkt met mijn AT, dus dat een tijdje onderduiken zou helpen, of een andere naam aannemen. Maar als het iemand is die hier ook onder een andere naam rondhangt gaat dat helemaal niet helpen.
Nu mis ik niemand, dus ik ben een beetje terug bij het idee dat het iemand is die me helemaal niks zegt, waarmee ik misschien ooit een voor mij volstrekt onbeduidende aanvaring gehad heb ofzo.
Hoe dan ook; ik schrok, ik vind het een engerd, en ik kom er wel overheen.
Ben je eindelijk weer vrij?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Volgens mij is het du_ke. Bijna 1000% zeker weten.
Ja. Ik heb alleen moeten beloven sigme niet meer zo te stalleken. Zo gezegd zo gedaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je eindelijk weer vrij?![]()
feminismequote:Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar jou kom ik gewoon persoonlijk bij jou thuis op je snuit tikken als je je misdraagt.
Is Gert nu dood?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja. Ik heb alleen moeten beloven sigme niet meer zo te stalleken. Zo gezegd zo gedaan.
Ghe. Nah, het is vast een of ander onbeduideld frummeltje waarvan je de avatar niet eens voor de geest kan halen. En PJO, natuurlijk, want die was er even niet. Dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Volgens mij is het du_ke. Bijna 1000% zeker weten.
Voor Godslasteraarquote:
Moest jij dat ook al beloven?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja. Ik heb alleen moeten beloven sigme niet meer zo te stalleken. Zo gezegd zo gedaan.
Allemaalquote:Op maandag 26 februari 2007 20:04 schreef Lemmeb het volgende:
Anyway, ik vind het ook maar niks hoor, die lurkers die met je AT meelezen en langzaam aan steeds meer over je te weten komen. Engerds zijn het.
Misschien meet ik me maar een liefde voor ranzige dikke mannetjes aan.quote:Je kunt wel zeggen: vertel niet teveel over jezelf, maar als iemand echt consequent meeleest is het vaak een kestie van 1+1=2. Tenzij je de halve boel bij elkaar zit te liegen natuurlijk.
Was natuurlijk een leugen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
kijk, dat kun je nou beter niet posten
Het valt me op dat Ryanneke ook al een tijdje niet meer post in POL. Ach ja, was te verwachten dat zij het was.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Nah, het is vast een of ander onbeduideld frummeltje waarvan je de avatar niet eens voor de geest kan halen. En PJO, natuurlijk, want die was er even niet. Dus.
miereneuker (met 1 n!)quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Dood??? Gert is springlevend!
Ik vrees dat je ook kunt overdrijven.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Reya het volgende:
Tsja, als mensen mijn postgedrag gaan natrekken zullen ze concluderen dat een Fokster zwanger van me is, dat ik polygamie bedrijf, dat ik drugsverslaafde ben en dat ik HIV heb.
Hetgeen natuurlijk ook zo is.
Spot maar met mijn situatie.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vrees dat je ook kunt overdrijven.![]()
Ik ben vandaag 1,5 uur buiten geweest en tot mijn grote schrik was zeker 80% van alle vrouwen lekker.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Napalm het volgende:
Overal lekkere wijven. Is het mn deo of heeft een der nieuwe ministers ze allemaal de straat op gestuurd?
Niet normaal meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |