joh, is geen fake hoor! Dit is de manier waarop je Huub echt tegen je in het harnas jaagt! ( mij ook overigens. Silvia ging echt snel down the drain. Heel vies vandaag!)quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef StefanPeeters het volgende:
Hier de fakeruzie tussen huub en syl (audio)
http://www2.evilshare.com/a0ff04b0-1665-102a-847b-00a0c993e9d6
Het had met de fora te maken daar denken ze dat Brian misschien pillen in Huubs drank heeft gedaan. Niet bewezen veel geruchten. Daar doelde ze op.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarnet zei iemand dat NatasJa zei: "Niet ik, maar Brian, heeft ze erin gegooid".
Was iemand dat opgevallen? De COS ging veels te snel op dat moment...
Nee, Brian zei dat hij het niet had gedaan, en Natasia zei dat op het internet stond dat bRian het had gedaan...quote:
Was wel een fake ruziequote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik geloof ook niet in een opzet hier!
Ik geloof het echt niet! Sylvia is me zo zwaar tegen gevallen!![]()
Nee nee, iemand zei dat Natasja zich had versproken omdat ze had gezegd 'dat heb IK niet gedaan'.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarnet zei iemand dat NatasJa zei: "Niet ik, maar Brian, heeft ze erin gegooid".
Vroeger noemde ze dat een moffenhoer maar zover wil ik hiet niet gaan...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik geloof ook niet in een opzet hier! Ik geloof het echt niet! Sylvia is me zo zwaar tegen gevallen!![]()
Ik denk dat ie meer bedoelde dat hij niet terug zou komen voor dat NL weer vertrokken is (m.a.w. hij dacht dat NL misschien maar even bleef).quote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef raggende_annie het volgende:
zei huub trouwens net dat hij niet meer terug zou komen?
Yepquote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Darklight het volgende:
[..]
Was wel een fake ruzie
Huub zei tegen Sylvia dat het nu het ideale moment was, toen kwam Eric binnen, en even later Brainless
Precies, ze zullen dit wel doen wegens de verhalen op internet, nu kunnen ze zich nog vrijpleiten.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat er iets in zijn drankje is gestopt .... hij heeft zich gewoon volgetankt met alcohol. Zo snel en zo veel dat ie er net zo goed dood aan had kunnen gaan. Anderhalf liter sterke drank binnen drie kwartier .. en daarnaast is hij al dronken sinds vrijdag. Dus dat hij zo'n 7 uur van de wereld is geweest is niet zó gek. Ik denk wel dat ze er eerder een dokter bij hadden kunnen halen, maar misschien is dat wel gebeurd zonder dat wij daar vanaf weten.
Ik kan bijna niet geloven dat iemand zo helder is na 7 uur coma. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en nogmaals, heel wat dronkenlappen verpleegdquote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat er iets in zijn drankje is gestopt .... hij heeft zich gewoon volgetankt met alcohol. Zo snel en zo veel dat ie er net zo goed dood aan had kunnen gaan. Anderhalf liter sterke drank binnen drie kwartier .. en daarnaast is hij al dronken sinds vrijdag. Dus dat hij zo'n 7 uur van de wereld is geweest is niet zó gek. Ik denk wel dat ze er eerder een dokter bij hadden kunnen halen, maar misschien is dat wel gebeurd zonder dat wij daar vanaf weten.
Brain zei ik heb gezworen op mijn moeder ik heb het niet gedaan!?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, Brian zei dat hij het niet had gedaan, en Natasia zei dat op het internet stond dat bRian het had gedaan...
Dat het niet gebeurt is wordt niet gezegt...
als ik hoor wat hij volgens sylvia gedronken heeft in zo'n korte tijd vind ik het ook niet erg vreemd dat hij de hele dag voor pampus heeft gelegenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer bedoelde dat hij niet terug zou komen voor dat NL weer vertrokken is (m.a.w. hij dacht dat NL misschien maar even bleef).
Jammer dat je het wel postquote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Vroeger noemde ze dat een moffenhoer maar zover wil ik hiet niet gaan...
?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef partyyboyy het volgende:
Misschien is de rat dan vanavond thuis, want dat zou niet mogen kunnen!
Het is weliswaar een ruzie uit huub's hart (zo zou die in het echt dus ook ruzieen) maar huub steldequote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
joh, is geen fake hoor! Dit is de manier waarop je Huub echt tegen je in het harnas jaagt! ( mij ook overigens. Silvia ging echt snel down the drain. Heel vies vandaag!)
ze zit nu ook zoooo gezellig mee te lachen met Satanael en brian.
Er is wel degelijk naar hem (om)gekeken.. Door achter. Die zijn ook niet gek ! Ze hebben hem al gecheked...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Op de stite staat dat de nieuwe morgen 21:00 komt.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwe bewoner zal nu wel weer uitgesteld worden, er is weer genoeg materiaal voor een week.
Ik zat me net af te vragen of ze die ongelooflijk heftige scheldpartij (kinderneuker etc) wel gaan uitzenden..quote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwe bewoner zal nu wel weer uitgesteld worden, er is weer genoeg materiaal voor een week.
Hij zei zelf dat ie een fake ruzie wilde met haar, zij twijfelde nog, maar op dat moment kwam Erik binnen en bang, daar begon Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
joh, is geen fake hoor! Dit is de manier waarop je Huub echt tegen je in het harnas jaagt! ( mij ook overigens. Silvia ging echt snel down the drain. Heel vies vandaag!)
Dat stukje heb ik opgenomen. Maar je hebt het helaas verkeerd geciteerd.quote:
morgen 21:00 komt diequote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Okayquote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de stite staat dat de nieuwe morgen 21:00 komt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Het is weliswaar een ruzie uit huub's hart (zo zou die in het echt dus ook ruzieen) maar huub stelde
seconden ervoor voor om een nep ruzie met sylvia te beginnen.
ik kan me nog herinneren dat, toen ik hier net begon mee te lezen, jij een TT had die niet zo netjes was en je je meteen in de eerste postverontschuldigde dat je niet zo was maar gewoon even stoer wilde doen. ik begin toch te twijfelenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
dat zei hij ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef Villalux het volgende:
[..]
Brain zei ik heb gezworen op mijn moeder ik heb het niet gedaan!?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat iemand zo helder is na 7 uur coma. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en nogmaals, heel wat dronkenlappen verpleegd
.. ok dan .... je weet het uiteindelijk maar nooit met die psychopaat.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maar toch hou ik een openingetje
Piepen ze wel weg denk ik maar het materiaal over haar kinderen laten ze zeker zien. Na de beelden van haar dochter die zegt dat ze gepest wordt.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of ze die ongelooflijk heftige scheldpartij (kinderneuker etc) wel gaan uitzenden..
Hij is enorm helder en nieteens uitgedroogdquote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat iemand zo helder is na 7 uur coma. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en nogmaals, heel wat dronkenlappen verpleegd
Hij heeft een gesprek achter gehad. Daar lezen ze de fora blijkbaar en hebben het aan Brian gevraagd.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom brian aanhaalde dat men het de forums zei dat hij iets in huub's drinken had gedaan... hoe weet brian dat?
Achter bij de buren. Ze hebben hem gevraagd of ie wat in Huub's drankje had gestopt.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom brian aanhaalde dat men het de forums zei dat hij iets in huub's drinken had gedaan... hoe weet brian dat?
Het ging om wat er op fora gezegd werd, namelijk dat Brian er van beschuldigd werd, en niet Natasiaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Smoel dan !!! sukkelquote:Op zondag 25 februari 2007 22:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
kloptquote:Op zondag 25 februari 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
Wel typerend, hoe snel de COS-en weer gaan zodra er wat aan de hand is. Er zoemen een hoop opnzichtbare users rond blijkbaar, die alleen lurken en inhaken zodra het weer spannend wordt.
...volgens mij heeft ie zo'n beetje de hele dag op zijn nest gelegen ....of bedoel je die uitval naar Natasia misschien?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft vandaag weer uitstekende tv gemaakt.
Z'on slag mag je alleen maar mee in combinatie met drugs.quote:als ik hoor wat hij volgens sylvia gedronken heeft in zo'n korte tijd vind ik het ook niet erg vreemd dat hij de hele dag voor pampus heeft gelegen
maar toch hou ik een openingetje
ziekenhuisquote:Op zondag 25 februari 2007 22:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar is Huub nu?
en hij heeft ook niet gekotst, dus dat zou ook geen verklaring kunnen zijn. Daarnaast at hij ook heel makkelijk.... vreemde dronk of toch iets anders?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is enorm helder en nieteens uitgedroogd
LOL... dat was echt wel fake. Je zag Huub zelfs lachen toen hij de kamer uitliep.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij is nog veel te dronken voor een kater!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is enorm helder en nieteens uitgedroogd
Ziekenhuis... zuchtquote:Op zondag 25 februari 2007 22:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar is Huub nu?
het heeft toch even geduurd voor hij weer volledig (of in ieder geval zo als hij net was voor vertrek) bij zijn positieven wasquote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
en die exact zeven uur. Dat is precies de tijd van een aantal slaappillen. Vooral als je er met een klap in verdwijnt en met een klap weer uitkomt!
Huub is vannacht HEEL laat naar bed gegaan. En vanmorgen weer op tijd opgestaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
en die exact zeven uur. Dat is precies de tijd van een aantal slaappillen. Vooral als je er met een klap in verdwijnt en met een klap weer uitkomt!
Dan loopt Huub zijn 24 uur af.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de stite staat dat de nieuwe morgen 21:00 komt.
... zo'n beetje alles wat de meeste Fokkers hier al maanden over haar zeggen. Dat ze een teringhoer is, een kutmoeder wiens kinderen haar afgenomen zouden moeten worden ... dat soort dingen ....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zei Huub tegen Natasia allemaal? stom dat ze werd tegengehouden
Ik heb na 7 uur echt wel enorme dorst hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is nog veel te dronken voor een kater!
Natasia en Syl. Nadat Huub van achter kwam zei hij ook tegen Syl dat het goed was. Sylvia vroeg wat goed was en toen zei hij dat het gewoon goed was. Hij kwam net van achter. Toen kwam de ruzie deal met Sylvia.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...volgens mij heeft ie zo'n beetje de hele dag op zijn nest gelegen ....of bedoel je die uitval naar Natasia misschien?
Trustenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Oh wist niet dat hij al opgehaald was! Nou, dan kan ik dus naar bed![]()
Ja, maar TOEN hij er was...zijn het toch 2 dagen tv.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...volgens mij heeft ie zo'n beetje de hele dag op zijn nest gelegen ....of bedoel je die uitval naar Natasia misschien?
psiesquote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is nog veel te dronken voor een kater!
helemaal mee eens ik ben ook verpleegkundige en dit klopt idd niet. en idd 7 a 8 uur werken die dingen. syl heeft hem wakker gemaakt dus dan klopt de tijd wel. ik hoop ergens echt dat ze iets vinden. zou wel heel goed zijn want dan mag braia naar homie. en de uitwerking is of een bijwerking van die pillen met alcohol is ook dat je snel opgefokt wordt.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
ja het zal wel lang duren denk? anders w8 ik ff hahaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Oh wist niet dat hij al opgehaald was! Nou, dan kan ik dus naar bed![]()
Alles voor een half uur uitzending is toch genoeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Heel bevredigendquote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... zo'n beetje alles wat de meeste Fokkers hier al maanden over haar zeggen. Dat ze een teringhoer is, een kutmoeder wiens kinderen haar afgenomen zouden moeten worden ... dat soort dingen ....
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind NL wel aantrekkelijk zo..*schaam*
Precies...want wat zij gilde sloeg weer werkelijk alles!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of ze die ongelooflijk heftige scheldpartij (kinderneuker etc) wel gaan uitzenden..
zo iets zou het wezen kan ik me ook wel voorstellen!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft een gesprek achter gehad. Daar lezen ze de fora blijkbaar en hebben het aan Brian gevraagd.
geeft niet. Maar we willen graag ff alle twijfel wegnemen bij jullie, vandaarquote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef tutjehola het volgende:
Oh ja, en sorry redactie, ik ben idd achterdochtig, heb teveel gezien in mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |