Klopt, en dat vind ik erg gaaf.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:03 schreef Paladijn het volgende:
TG viel wat tegen :x Wel humoristisch, maar het is meer entertainment tegenwoordig..
Niet specifiek eigenlijk, maar het oude format beviel me beter. Zoals het tot iets van een jaar geleden was, nu zijn de specials de overhand gaan nemen en is het meer entertainment met auto's dan een autoprogramma imho. Ik heb liever een aantal mooie auto's fraai in beeld gebracht op fraaie lokaties met af en toe eens een special.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:06 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Klopt, en dat vind ik erg gaaf.
Welke auto's hadden ze nog mogen testen vind je?
de format van fifth gear is sinds dit seizoen knap waardeloos geworden imo. de vorige serie was veel beter. ik kijk het de laatste tijd ook niet meer. huidige format van top gear vind ik wel goed, het is wat meer humor en wat minder auto's, maar dat geeft niet, 't blijft gewoon lachenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet specifiek eigenlijk, maar het oude format beviel me beter. Zoals het tot iets van een jaar geleden was, nu zijn de specials de overhand gaan nemen en is het meer entertainment met auto's dan een autoprogramma imho. Ik heb liever een aantal mooie auto's fraai in beeld gebracht op fraaie lokaties met af en toe eens een special.
Niet dat het nu niet leuk is oid, maar er is niet echt een ander programma wat dat nu wel biedt (en nee, fifth gear valt af)
Heb je serieuze interesse erin?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Alfisti het volgende:
Bara > die zwarte GTV 3.0 moet 8500 kosten
Als je nu eerst eens een auto ging kopen voor je project, en dan wat onderdelen gaat zoeken.. lijkt me een stuk logischer dan eerst onderdelen kopen en dan de auto. Of ga je die 3.7 V6 in je 155 hangen?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]voor mn project, ik heb net wat leuke dingen gelezen op een internationaal Alfa Forum
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vond in de vorige seizoenen de specials ook altijd het leukstquote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet specifiek eigenlijk, maar het oude format beviel me beter. Zoals het tot iets van een jaar geleden was, nu zijn de specials de overhand gaan nemen en is het meer entertainment met auto's dan een autoprogramma imho. Ik heb liever een aantal mooie auto's fraai in beeld gebracht op fraaie lokaties met af en toe eens een special.
Niet dat het nu niet leuk is oid, maar er is niet echt een ander programma wat dat nu wel biedt (en nee, fifth gear valt af)
Laat Peu nou maarquote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef GT3 het volgende:
[..]
Als je nu eerst eens een auto ging kopen voor je project, en dan wat onderdelen gaat zoeken.. lijkt me een stuk logischer dan eerst onderdelen kopen en dan de auto. Of ga je die 3.7 V6 in je 155 hangen?
welke sticker? met een rooie tomaat erop?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef Paladijn het volgende:
En omg lexxx, dat je die sticker ook gespammed hebt gekregen betekend nog niet dat je'm op je auto moet plakken
Nee, erger... een met "I <3 Fryslân"quote:Op zondag 25 februari 2007 22:23 schreef lipje het volgende:
[..]
welke sticker? met een rooie tomaat erop?
Same here, ze blijven je wel bij. En misschien wordt het format over een jaar wel weer aangepast omdat de ideeen op zijn. Het blijft in ieder geval nog altijd vele malen beter dan de nederlandse "autoprogramma's"quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vond in de vorige seizoenen de specials ook altijd het leukst![]()
Ik heb me toevallig gistermiddag nog lekker zitten ergeren aan Tim en Tom jaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Same here, ze blijven je wel bij. En misschien wordt het format over een jaar wel weer aangepast omdat de ideeen op zijn. Het blijft in ieder geval nog altijd vele malen beter dan de nederlandse "autoprogramma's"
Tuurlijk wel, ben FNP stemmerquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef Paladijn het volgende:
En omg lexxx, dat je die sticker ook gespammed hebt gekregen betekend nog niet dat je'm op je auto moet plakken
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:23 schreef lipje het volgende:
[..]
welke sticker? met een rooie tomaat erop?
"Welk merk denk je dat dit is, Frans? Duits? Nee, het is een Kia! En hij rijdt nog behoorlijk rap voor een lage prijs ook!"quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik heb me toevallig gistermiddag nog lekker zitten ergeren aan Tim en Tom ja
nu nog de vlag op het dak schilderenquote:
Nee, dat doe ik bij de Niva.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:25 schreef lipje het volgende:
[..]
nu nog de vlag op het dak schilderen
Nee hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
En die nachtfoto van je wat heb je uitgespookt?weg kwijt enzo?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |