Dan had ik er dus beter niet aan kunnen beginnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je geen calorieën meer verbrandt maar ze wel blijft innemen dan kom je aan ja. Gewoon simpel rekenen.
Eerst dat vet weg zien te krijgen door veel cardio te doen en dan hebben buikspieroefeningen ook pas echt zin. Dus tot die tijd gewoon mezelf afbeulen in de sportschool en veel op crosstrainer staan enzo.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
doe je daarvoor ook bepaalde oefeningen?
ik zit te denken om toch meer mijn buikspieren te gaan trainen
hmmm kan ook zijn dat dat er niet zomaar af gaat met cardioquote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Eerst dat vet weg zien te krijgen door veel cardio te doen en dan hebben buikspieroefeningen ook pas echt zin. Dus tot die tijd gewoon mezelf afbeulen in de sportschool en veel op crosstrainer staan enzo.
je valt idd meestal als laatste af op de plekken dat je het wilt, maar uiteindelijk moet het toch lukken lijkt mequote:Op maandag 26 februari 2007 23:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hmmm kan ook zijn dat dat er niet zomaar af gaat met cardio
meestal val je af op de plekken die je niet wilt
Ben jij wel helemaal serieus???quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
want sinds de zomervakantie ben ik plots meer gaan eten en toen ben ik toch aangekomen
Ja hoezo? Sinds de zomervakantie ben ik meer gaan eten en toen ben ik aangekomen, en daarna kwamen de kruidnoten in de winkel etc.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:10 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal serieus???![]()
Nouja, in de maling nemen vind ik een groot woord, maar heb niet het idee dat ze echt serieus bezig is met afvallen zoals de meesten hier. Naja, ze wil het wel, maar owee als ze er wat voor moet doen/laten. En zo werkt het niet, je moet er wel wat voor doen, kilo's gaan er echt niet uit zichzelf vanaf helaasquote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef conlechedue het volgende:
Ik heb af en toe ook het gevoel dat je de boel in de maling probeert te nemen Roosjeroos!
Omdat ofquote:Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja hoezo?
Nou in ieder geval niet het laatste. Ik wil nog wel eens over dingen heen lezen omdat ik te haastig doe maar ik heb geen ADHD.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:18 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Omdat of
- je zit te trollen,
of
- je babbelt te veel en leest en denkt te weinig (ADHD?),
of
- je bent echt gewoon oerdom.
Ik hoop voor jou dat het eerste het geval is.
[offtopic aan]Daniëlle was ziek![offtopic uit]quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:03 schreef Quinazoline het volgende:
* Quinazoline is weer goed op weg.
Zaterdag en zondag heb ik een half uur gestept en gister stond ik zo lekker en wilde ik ANTM af kijken (dat motiveert zo goed) dus heb ik 70 minuten gestept.
Ik ben het helemaal eens met je redenering, maar we hebben helaas ook smaakpapillen. Hadden we die maar niet. Dan at ik alles wat ik nodig had en was er geen gezeur van "dat lust ik niet".quote:Op maandag 26 februari 2007 22:29 schreef Spacehamster het volgende:
Vanaf nu (of eigenlijk al langer) eet ik zoveel mogelijk alleen voedsel voor functie. Het hoeft niet lekker te zijn want dat leidt alleen maar af.
Lekker is de overbodige luxe die afleidt van het feit dat voedsel alleen dient om het lichaam te onderhouden.
We hebben geen "lekker" nodig want honger doet ons toch wel eten omdat anders de maag vervelend doet en het lichaam protesteert met tekorten.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dan had ik er dus beter niet aan kunnen beginnen.Ik kon zitten voor de TV, achter de computer en eten wat ik wou en ik bleef toch wel hetzelfde wegen. En ineens kreeg ik het stomme idee om een step apparaat aan te schaffen en nu zit ik er plots voor altijd aan vast.
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:18 schreef Spacehamster het volgende:
- je bent echt gewoon oerdom.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:17 schreef Viking84 het volgende:
Hadden we die maar niet.
Alleen jammer dat je ook nog proeft of iets goed is of niet. Dat gaat wat minder goed als je geen smaakpapillen hebt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met je redenering, maar we hebben helaas ook smaakpapillen. Hadden we die maar niet. Dan at ik alles wat ik nodig had en was er geen gezeur van "dat lust ik niet".
niet zo onaardig hèquote:
Ik heb ook smaakpapillen, maar ik lust alles.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben het helemaal eens met je redenering, maar we hebben helaas ook smaakpapillen. Hadden we die maar niet. Dan at ik alles wat ik nodig had en was er geen gezeur van "dat lust ik niet".
een niet zo handig resultaat van je bord leeg moeten eten is dat je het signaal 'ik zit vol' jarenlang genegeerd hebt en dus niet weet wanneer je verzadigd bent. Misschien heb je daar inmiddels wel geen last meer van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik heb ook smaakpapillen, maar ik lust alles.
Handig resultaat van altijd, maar dan ook altijd je bord leeg moeten eten![]()
*OV verstoptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Kan iemand mij even naar mijn fiets schoppen en mijn ov verstoppen, ofzo? Ik zit er sterk aan te denken om met de bus te gaan omdat ik last heb van mijn buik, maar afval-wise is met de fiets gaan beter...![]()
Ik weet en wist gelukkig altijd nog wanneer ik genoeg had gehad, maar kan er inderdaad wel 'doorheen' eten. Maar dat is niet fijn ofzo, dus het systeem werkt nog steedsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:32 schreef Viking84 het volgende:
een niet zo handig resultaat van je bord leeg moeten eten is dat je het signaal 'ik zit vol' jarenlang genegeerd hebt en dus niet weet wanneer je verzadigd bent. Misschien heb je daar inmiddels wel geen last meer van.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zal best wel in staat zijn te fietsen, maar ik voel me zo zieluhug...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]erop, over! en nou fietsen jij
.
Wat heb je eigenlijk? Hangt de vlag uit ofzo?
Ja, en goed ook...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nou moe, denk ik bijna klaar te zijn met de rode vloed, want het duurt immers al 5 dagen, krijg ik buikpijn en komt er nog eens een rode tsunami achteraan.![]()
Hoop dat ik straks niet weer twee weken ongesteld ben...![]()
Vanwaar mijn IQ als ik in godsnaam dom zou zijn? En ik deed laatst nog een testje op het internet en had alle vragen goed.quote:
Als we slaaf van onze smaakpapillen zijn en daar niets aan hoeven doen, dan kunnen we ook netzogoed een zooi peuken opsteken en naar de alcoholfles grijpen en er een lijntje bij snuiven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:17 schreef Viking84 het volgende:
En daarvoor hebben we de smaakpapillen. Hier zijn ze voor gemaakt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Alleen jammer dat je ook nog proeft of iets goed is of niet. Dat gaat wat minder goed als je geen smaakpapillen hebt.![]()
Herkenbaar probleem. Ik ben opgevoed door iemand die WO2 heeft meegemaakt en nog helemaal geobsedeerd was met het idee dat eten niet weggegooid mocht worden en dat verspilling van eten een zonde is die door God afgestrafd zou worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:32 schreef Viking84 het volgende:
een niet zo handig resultaat van je bord leeg moeten eten is dat je het signaal 'ik zit vol' jarenlang genegeerd hebt en dus niet weet wanneer je verzadigd bent.
Ik heb het zelf ook (man), ik was al niet dik, maar ik ben weer afgevallen, en nu heb ik geen wangen meer over, en mijn nek stelt ook niks meer voorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Volgens mijn moeder heb ik momenteel een ingevallen gezicht, terwijl ik dat 5 kilo lichter nog niet had. Sorry dat ik weer begin te zeuren maar weet iemand misschien hoe dit komt? Step ik misschien te veel?
Ojee.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook (man), ik was al niet dik, maar ik ben weer afgevallen, en nu heb ik geen wangen meer over, en mijn nek stelt ook niks meer voor
Ik denk zelf veel groentes en fruit eten. Nu eet ik ongeveer 1 appel per maand ofzo, echt veel te weinig, en van groentes lust ik ook niks, alleen komkommer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ojee.Dat wil ik dus niet. Hoe is het dan te voorkomen?
Vervelend voor je dat je niks lust.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:06 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik denk zelf veel groentes en fruit eten. Nu eet ik ongeveer 1 appel per maand ofzo, echt veel te weinig, en van groentes lust ik ook niks, alleen komkommer.
Is dat niet erg veel, 5 boterhammen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Vervelend voor je dat je niks lust.Gelukkig lust ik wel fruit en groenten. Ik zal er op letten dat ik er niet te weinig van eet.
![]()
Ik heb zojuist mijn 5de boterham met kipfilet voor vandaag op. Maar ik had vanmorgen ook al gestept en erg veel trek net.
Nou ik zou er zo 10 op kunnen hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:15 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Is dat niet erg veel, 5 boterhammen?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik zou er zo 10 op kunnen hoor.Maar die andere 2 had ik vanmorgen al op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |