Ja, kipfilet is wel redelijk gezond jaquote:Op maandag 26 februari 2007 15:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
M'n moeder heeft voor mij kipfilet meegenomen, dat kan ik dan morgen eten. Dat was toch goed?![]()
De plakjes zijn al gesneden.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, kipfilet is wel redelijk gezond jaAlleen wel goed erop letten dat het helemaal gaar is en goed je handen wassen voor je het gaat snijden ofzo, ivm salmonellabacterie.
kipfilet voor op brood dusquote:Op maandag 26 februari 2007 15:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
De plakjes zijn al gesneden.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
reclame
Het was toch geen tell sell reclame he.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar wat is eigenlijk het nut van steppen? Volgens die reclame die eerst veel op TV was (waardoor ik ook het idee kreeg om zo'n ding te nemen) krijg je er toch meer spieren door?
Ik zit de hele dag achter de pc eigenlijk (vertaler) en kom dus nooit aan de aanbevolen 8000 stappen of het half uurtje bewegen, dus dan probeer ik ditquote:Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar wat is eigenlijk het nut van steppen? Volgens die reclame die eerst veel op TV was (waardoor ik ook het idee kreeg om zo'n ding te nemen) krijg je er toch meer spieren door?
en jullie vallen sneller af. Dus houd eens op dat onzin te noemen en doe er je voordeel meequote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een onzin.Net alsof wij een magisch metabolisme hebben waardoor we kunnen eten wat we willen.
Voor mannen gelden gewoon dezelfde regels als voor vrouwen, we hebben alleen gemiddeld wat meer spiermassa waardoor we per dag iets meer moeten eten.
Omdat we geen emo-eters zijn en meer discipline hebben ja, niet als gevolg van 1 of ander fysiek verschil.quote:
hahahaquote:Op maandag 26 februari 2007 12:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Omdat het maar 1 keer per jaren pasen is en niets zo lekker smaakt dan paaseitjes. En over dat heel m'n pasen daardoor zou verpesten is dan natuurlijk ook wel weer overdreven.
Ik ken anders zat mannen die er niks van bakken. Zelfs mannen die nog ergere stresseters zijn dan de meeste vrouwen die ik ken.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat we geen emo-eters zijn en meer discipline hebben ja, niet als gevolg van 1 of ander fysiek verschil.
same here, het is even moeilijk, maar ook ik heb geen pepernoten of oliebollen gegeten en zelfs op een verjaardag sla ik de taart tegenwoordig meestal afquote:Op maandag 26 februari 2007 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hahaha.
ja en het is 1 keer per jaar Sinterklaas (pepernotentijd), 1 keer per jaar Oud en Nieuw (oliebollentijd) en iedereen die je kent is 1 keer per jaar jarig... zo val je nooit af natuurlijk.
Ik heb afgelopen Oud en Nieuw geen oliebollen gehad. Weet je waarom niet? Omdat ik ben opgehouden met 'gezelligheid' te linken aan 'eten'. Eten is voor mij geen voorwaarde om het leuk te kunnen hebben. Ik zit op zaterdagavond echt niet aan de chips en nootjes, omdat ik zonder die dingen een kutavond zou hebben. Verre van dat. Het is typisch Nederlands om 'gezelligheid' te verbinden aan 'eten'.
vergeet Pasen nietquote:Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
same here, het is even moeilijk, maar ook ik heb geen pepernoten of oliebollen gegeten en zelfs op een verjaardag sla ik de taart tegenwoordig meestal af![]()
naja, aangezien de vuilnis om 6 uur buiten gezet moest worden ik ik moest wachten tot mn fiets gemaakt was heb ik nu eerst gegeten en ga ik nu sporten, als het andersom beter mocht zijn dan kan dat int vervolg wel
[in de aanval gaat]quote:Op maandag 26 februari 2007 18:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat we geen emo-eters zijn en meer discipline hebben ja, niet als gevolg van 1 of ander fysiek verschil.
Ziet er wel ok uit. Alleen de Red Bull valt erg op, enorme suikerbom natuurlijk. Drink je naast koffie en Red Bull nog wat anders? Water of thee?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb vandaag dit gegeten:
Ontbijt:
één Italiaanse Bol met eisalade
Tussendoor:
één kiwi
één Red Bull
Lunch:
vier witte boterhammen met in totaal 2 plakken jonge kaas erop.
Tussendoor:
één kiwi
Avondeten:
aardappel, erwtjes, vlees, gewoon een normale maaltijd
'Bij de koffie' (water in mijn geval)
één koekje (zo'n theebiskwietje)
Voor mijn doen is dat best netjes! Normaal vervang ik alleen die Italiaanse Bol wel door een kommetje muesli met magere yoghurt, maar het was maandag. Vinden jullie dit een goede dagindeling? Ik heb ook mijn gewone 2 liter water gedronken, daar kan ik echt niet zonder namelijk!
Het komt wel degelijk door een fysiek verschil. Niet zeuren en doe er je voordeel mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:02 schreef Pinball het volgende:
jah, die Red Bull, hahaha... ik kon er niks aan doen, hij keek zo lekker naar me... maar koffie lust ik niet, als mn vriend koffie heeft neem ik altijd water of thee. verder drink ik zowiezo 2 liter water per dag, ik kan echt niet zonderquote:Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Ziet er wel ok uit. Alleen de Red Bull valt erg op, enorme suikerbom natuurlijk. Drink je naast koffie en Red Bull nog wat anders? Water of thee?
Volgens mij maakt het niks uit. Gewoon doen wat handig uitkomt. Ik moet zelf altijd wel wat eten vooraf, als ik 10km ga hollen op lege maag ben ik niet vooruit te branden.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef Sylvana het volgende:
Als je na het eten sport heb ik het idee dat je dan alleen wat je hebt gegeten verbrand, en als je het voor het eten doet dat je dan ook echt je vetreserves verbrand, of klopt dit niet?
Nee jij niet, en niet alle vrouwen, maar in zijn algemeenheid.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[in de aanval gaat]
heuj, ik ben ook heul geen emo-eter, hoor en ik snap die chocolade-verslaving ook absoluut niet. Gelukkig maar. Wel stond ik van de week bij de kassa naast een bak met spekkies en ze geurden zo heerlijk zoet. Ze geuren extra als ik wil afvallen. Ze doen het erom! Rotspekkies
. En nu de climax: ik heb niks gekocht
.
Ik vind het maar mager bewijs. (whehehequote:Op maandag 26 februari 2007 19:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Het komt wel degelijk door een fysiek verschil. Niet zeuren en doe er je voordeel mee.
Van internet geplukt (kon zo snel geen beter voorbeeld vinden):
<snip>
Misschien heb je spiermassa opgebouwd?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik snap het niet, sinds ik step (iets meer dan 6 weken dus) ben ik alleen maar zwaarder geworden. Mijn eetpatroon is niet veranderd (alleen de laatste 5 dagen dan). Als je het zo bekijkt word je door het steppen eigenlijk zwaarder?
Nou ik hoop dat dat het is.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Misschien heb je spiermassa opgebouwd?
je bent nog geen week serieus bezigquote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als je het zo bekijkt had ik er net zo goed niet aan kunnen beginnen maar toch is dat helemaal niet waar want ik heb veel liever spieren dan vet.![]()
nietsquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb alleen zo'n ontzettend zin in een koekje. M'n moeder eet steeds maar koekjes en chips en ik moet me dan maar inhouden. Wat eten jullie eigenlijk aan snoep op een dag?
lekker hequote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef Sylvana het volgende:
Zo, lekker 1,5 uur gesport, voel me echt heerlijk altijd na afloop
Wil het vanaf nu opbouwen naar 3 keer per week, en dan maandag-dinsdag-donderdagEn dan dus met fitness rekening houden dat ik dan niet steeds dezelfde spieren train.
Dus morgen weer
Is het erg als ik zeg dat ik nu al uitkijk naar oktober, als de pepernoten met truffelchocola weer te krijgen zijn?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
same here, het is even moeilijk, maar ook ik heb geen pepernoten of oliebollen gegeten en zelfs op een verjaardag sla ik de taart tegenwoordig meestal af![]()
naja, aangezien de vuilnis om 6 uur buiten gezet moest worden ik ik moest wachten tot mn fiets gemaakt was heb ik nu eerst gegeten en ga ik nu sporten, als het andersom beter mocht zijn dan kan dat int vervolg wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |