abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 februari 2007 @ 08:36:53 #226
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46722633
Ik zal best wel in staat zijn te fietsen, maar ik voel me zo zieluhug...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 08:41:22 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46722696
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zal best wel in staat zijn te fietsen, maar ik voel me zo zieluhug...
erop, over! en nou fietsen jij .
Wat heb je eigenlijk? Hangt de vlag uit ofzo?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 08:44:14 #228
12913 GreatWhiteSilence
pi_46722730
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

erop, over! en nou fietsen jij .
Wat heb je eigenlijk? Hangt de vlag uit ofzo?
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nou moe, denk ik bijna klaar te zijn met de rode vloed, want het duurt immers al 5 dagen, krijg ik buikpijn en komt er nog eens een rode tsunami achteraan.
Hoop dat ik straks niet weer twee weken ongesteld ben...
Ja, en goed ook...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 08:48:48 #229
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46722790
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:22 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]

Vanwaar mijn IQ als ik in godsnaam dom zou zijn? En ik deed laatst nog een testje op het internet en had alle vragen goed.

Ik ben vandaag vroeg wakker dus ik kan niet ontbijten en lunchen tegelijk helaas. Dus heb ik zojuist 2 boterhammen met kipfilet op.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 08:49:57 #230
12913 GreatWhiteSilence
pi_46722808
* GWS gaat toch maar fietsen.
Hou de kranten maar in de gaten als jullie vandaag niets meer van me horen.
  Moderator dinsdag 27 februari 2007 @ 08:53:10 #231
155227 crew  Guppy
dus
pi_46722858
*in de krant duikt*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:24:31 #232
157031 roosjeroosje1988
pi_46723314
Ik bedenk me ineens, in mei 2006 woog ik nog 52 kilo (ik woog me ergens op een goede weegschaal want ik moest me ook meten en m'n bloeddruk opmeten (eng!). En tóén dacht ik al van, help, ik wil afvallen, maar nu, ik denk wel 5 kilo zwaarder heb ik dus minstens 7 kilo om af te vallen. Ik heb het er nu al moeilijk mee terwijl het nog niet wil lukken. Ik heb de dagen dat ik minder probeer te eten echt continu aan eten gedacht. Maar goed, ik zou niet meer zeiken en drammen dus ik heb eerst gewoon een tijdje guduld voordat ik gek word.
pi_46723865
Ik heb op die dieet site voor mezelf een profiel aangemaakt met als startgewicht 62,8 kilo en streefgewicht 57 kilo!

Heb ook Troel gePMed dus ik hoop dat t nu gelukt is.

Weet niet hoe t komt maar was vanmorgen 1 hele kilo zwaarder dan gistermorgen! Tkan wel te maken hebben doordat ik gisteravond nog 2 koppen erwtensoep uit blik gegeten heb en ik ben zwaar ongesteld (de eerste dag)..had trouwens zo'n chocoladetrek dat ik 3 van die reepjes melkchoco met hazelnoten gehad had gisteren.
Hopelijk is die eerste kilo er dus snel weer vanaf!

Ben wel blij dat ik ongesteld geworden ben want ik ben sinds een maand gestopt met de pil omdat ik graag zwanger wil worden dit jaar.
En normaal kan t een paar maanden duren voordat je lichaam weer zelf ongesteld wordt nadat je jaren de pil gebruikt hebt he.
Maar ik ben nu precies op tijd weer ongi geworden! Ik hoop dat t ook zo perfect gaat met zwanger worden!

Voordat ik zwanger ben wil ik graag weer terug 57 kilo wegen omdat er zowieso al veel extra kilo's bij zullen geraken...De vorige zomer woog ik 58/59 kilo en op dit gewicht had ik een mooie platte buik. Wil dit graag terug door gezonder te gaan eten en weer te sporten.

Ik beweeg buiten shoppen nauwelijks...

Kga beginnen met eten drie maal per dag een gezonde maaltijd..en meer te fietsen/lopen dan met mijn auto!

Ben vanmorgen gestart met twee mandarijntjes en een kom cruesli en magere bosvruchten yoghurt van vitalinea en een groot glas water.

Volgen jullie een speciaal dieet of doen jullie ook gewoon gezonder en meer bewegen?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:08:37 #234
12913 GreatWhiteSilence
pi_46724105
Ik ben dus ook gestopt met de pil, en ik ben nu dus ontzettend lang ongesteld. Ik ben van plan het een half jaar de kans te geven, maar als ik iedere keer twee weken lang ongesteld ben, slik ik liever de pil. Jammer van mijn libido dan, maar als je de helft van de tijd ongesteld bent, heb je toch niets aan je libido...
pi_46724391
Had je dat voor je aan de pil ging ook al, dat lange?
Bij mij was dat juist de reden dat ik aan de pil ging, plus dat het ongelofelijk onregelmatig was (leverde veel stress op). Nu kan ik eigenlijk wel zeggen dat ik het ook merk van het libido, maar ja ik laat het maar zo hoor.
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:44:06 #236
12913 GreatWhiteSilence
pi_46724978
Naar mijn weten was het normaal niet zo en had ik een regelmatige en normale cyclus. Maar ik slik al vanaf mijn 14de de pil ofzo, dus zeker weten doe ik dat al lang niet meer...
pi_46725052
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben het helemaal eens met je redenering, maar we hebben helaas ook smaakpapillen. Hadden we die maar niet. Dan at ik alles wat ik nodig had en was er geen gezeur van "dat lust ik niet".
Als we slaaf van onze smaakpapillen zijn en daar niets aan hoeven doen, dan kunnen we ook netzogoed een zooi peuken opsteken en naar de alcoholfles grijpen en er een lijntje bij snuiven.
Lekker is een verslaving en het is geen gezonde verslaving. (Tenzij je anorexia bent, dan komt het toevallig goed uit.)
Denk eens aan alle boulemia patienten. Ze obsessen zich te pletter over lekker eten en doen dat zo erg dat ze heen en weer slingeren tussen niet eten en veel eten. Zo zie je maar waar obsessies over lekker eten toe kunnen leiden. Zo willen we toch niet zijn? Netzomin als dat we ongeneerde dikke veelvraten willen zijn?
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Alleen jammer dat je ook nog proeft of iets goed is of niet. Dat gaat wat minder goed als je geen smaakpapillen hebt.
En daarvoor hebben we de smaakpapillen. Hier zijn ze voor gemaakt.
Jammer dat die functie nu helemaal in de war raakt van de moderne overvloed van lekkers.
Vroeger was er geen chocola en taalden we daar niet naar. Suikergoed is ook iets van de laatste paar eeuwen. Vroeger snoepten we gewon fruit als we zoetigheid wilden en het lichaam reageert niet zo heftig op fruit als op geraffineerde suiker.
We kunnen ons niet meer veroorloven met de tong te denken want onze natuurlijke leefomgeving is veranderd. We moeten nu met de hersenen denken.
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:32 schreef Viking84 het volgende:
een niet zo handig resultaat van je bord leeg moeten eten is dat je het signaal 'ik zit vol' jarenlang genegeerd hebt en dus niet weet wanneer je verzadigd bent.
Herkenbaar probleem. Ik ben opgevoed door iemand die WO2 heeft meegemaakt en nog helemaal geobsedeerd was met het idee dat eten niet weggegooid mocht worden en dat verspilling van eten een zonde is die door God afgestrafd zou worden.
Dus zo ben ik ook gehersenspoeld met dat het bord leeg moest zelfs al was het met grote tegenzin en barste mijn broek van de laatste happen. En als iets tegen de laatst houdbare datum liep moest en zou het op zelfs al was het nog zo veel.
Die indoctrinatie was erg moeilijk te overwinnen. Ik kan nog steeds geen eten weggooien.
Maar gelukkig heb ik daar nou een compromis voor gevonden. Ik heb gewoon altijd een gat ergens in de tuin en als ik te veel eten heb en het bederft dan begraaf ik het. Ik laat nu de tuin het teveel aan eten voor me opeten. Dan is het alsnog niet verspild, maar gewoon terug naar de natuur waar het vandaan kwam. (En het scheelt ook weer in kosten met bemesting en diftar. )
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_46725126
Ik wil een weegschaal. Ik kan me alleen thuis bij mijn ouders in het weekend wegen, want ik heb op mijn kamer geen weegschaal. Straks maar ff een retourtje .... Waar koop je zo'n ding? Mediamarkt? Expert?
pi_46725753
Blokker b.v.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:12:37 #240
12913 GreatWhiteSilence
pi_46725760
Wij hebben de onze bij Blokker vandaan, als ik het me goed herinner...
pi_46725816
Plukie die kun je ook kopen bij de blokker of de V&D ofzo hoor, Bij mediamarkt ook inderdaad..
Succes met het uitzoeken van een goeie weegschaal alvast!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:29:30 #242
157031 roosjeroosje1988
pi_46726265
Volgens mijn moeder heb ik momenteel een ingevallen gezicht, terwijl ik dat 5 kilo lichter nog niet had. Sorry dat ik weer begin te zeuren maar weet iemand misschien hoe dit komt? Step ik misschien te veel?
pi_46727260
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Volgens mijn moeder heb ik momenteel een ingevallen gezicht, terwijl ik dat 5 kilo lichter nog niet had. Sorry dat ik weer begin te zeuren maar weet iemand misschien hoe dit komt? Step ik misschien te veel?
Ik heb het zelf ook (man), ik was al niet dik, maar ik ben weer afgevallen, en nu heb ik geen wangen meer over, en mijn nek stelt ook niks meer voor
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:04:25 #244
157031 roosjeroosje1988
pi_46727317
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef AbeSapien het volgende:

[..]

Ik heb het zelf ook (man), ik was al niet dik, maar ik ben weer afgevallen, en nu heb ik geen wangen meer over, en mijn nek stelt ook niks meer voor
Ojee. Dat wil ik dus niet. Hoe is het dan te voorkomen?
pi_46727381
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ojee. Dat wil ik dus niet. Hoe is het dan te voorkomen?
Ik denk zelf veel groentes en fruit eten. Nu eet ik ongeveer 1 appel per maand ofzo, echt veel te weinig, en van groentes lust ik ook niks, alleen komkommer.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:12:57 #246
157031 roosjeroosje1988
pi_46727551
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:06 schreef AbeSapien het volgende:

[..]

Ik denk zelf veel groentes en fruit eten. Nu eet ik ongeveer 1 appel per maand ofzo, echt veel te weinig, en van groentes lust ik ook niks, alleen komkommer.
Vervelend voor je dat je niks lust. Gelukkig lust ik wel fruit en groenten. Ik zal er op letten dat ik er niet te weinig van eet.

Ik heb zojuist mijn 5de boterham met kipfilet voor vandaag op. Maar ik had vanmorgen ook al gestept en erg veel trek net.
pi_46727647
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Vervelend voor je dat je niks lust. Gelukkig lust ik wel fruit en groenten. Ik zal er op letten dat ik er niet te weinig van eet.

Ik heb zojuist mijn 5de boterham met kipfilet voor vandaag op. Maar ik had vanmorgen ook al gestept en erg veel trek net.
Is dat niet erg veel, 5 boterhammen?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:18:11 #248
157031 roosjeroosje1988
pi_46727723
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:15 schreef AbeSapien het volgende:

[..]

Is dat niet erg veel, 5 boterhammen?
Nou ik zou er zo 10 op kunnen hoor. Maar die andere 2 had ik vanmorgen al op.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:18:26 #249
242 Pinball
Electric Monk
pi_46727732
Ik krijg altijd zo´n spijt als ik weer eens in dit topic gepost heb.

When will the hurting stop.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46727797
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nou ik zou er zo 10 op kunnen hoor. Maar die andere 2 had ik vanmorgen al op.

Ik heb een slecht eetritme

's morgens: alleen drinken

's middags: 2 boterham

's avonds: warme eten, nooit veel

Altijd klote op vakantie, staat daar zoveel, en eigelijk lust je er niks van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')