Ik hoor niks, ik zat hele persconferentie es te bekijken.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gehoord, hulde.
Bij jullie staat de spanning er daarentegen nog vol op.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef jorienvdherik het volgende:
leuk he playoffs gaat nergens meer over die wedstrijden![]()
Hij heeft gewoon gelijk, fuck de play offs.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij jullie staat de spanning er daarentegen nog vol op.
Gewoon blijven winnen, PSV gaat ook nog wel een keer punten verspelen. Winnen in Twente kan nog wel eens heel belangrijk worden.
Koeman heeft t bij Ajax ook voor elkaar gekregen om kampioen te worden. Daarna ging t berg afwaardsquote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef Camplo het volgende:
We zetten gewoon alles in op volgend jaar. Dan zijn er bij p$v wat kneuzen weg en mag dhr. Koeman eens bewijzen dat ie echt top is. Geloof er niks van nl.
Ja joepie, weer inzetten op volgend jaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef Camplo het volgende:
We zetten gewoon alles in op volgend jaar. Dan zijn er bij p$v wat kneuzen weg en mag dhr. Koeman eens bewijzen dat ie echt top is. Geloof er niks van nl.
We winnen echt niet van p$v.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja joepie, weer inzetten op volgend jaar.
Ik word zo moe van mensen die roepen dat we dan volgend jaar wel kampioen roepen. Dat riepen we over dit jaar ook. En over vorig jaar ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
We winnen echt niet van p$v.
Valfan versiert wel een pingel.
Jah en terwijl we dat roepen worden de spelers ouder en meer ervaren.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die roepen dat we dan volgend jaar wel kampioen roepen. Dat riepen we over dit jaar ook. En over vorig jaar ook.
Bij PSV gaan er al 3 jaar achter elkaar mensen weg. En worden ze telkens maar kampioenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef Camplo het volgende:
Wat moeten we nu anders roepen?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die roepen dat we dan volgend jaar wel kampioen roepen. Dat riepen we over dit jaar ook. En over vorig jaar ook.
Dat is ook weer zo ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat moeten we nu anders roepen?
Hoop, is het enige wat ons op de been houdt.
Bergkamp?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Houniet het volgende:
Litmanen Hoofd Opleidingen. idee?
die zit goed in Engeland volgens mijquote:
Algemeen Directeur bedoel je.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
In jullie beleidsplan staat toch dat volgend seizoen jullie kampioen moeten worden.
Zo niet neemt de voorzitter zijn verantwoordelijkheid daarvoor.
misschien is t wel een idee om nog een jaar geen kampioen te worden danquote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
In jullie beleidsplan staat toch dat volgend seizoen jullie kampioen moeten worden.
wie wil jij hebben dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Laten we gewoon mensen aanstellen die verstand van zaken hebben...al die oud-spelers op belangrijke posten vind ik maar niks...misschien leuk bij de F'jes en E'tjes, maar ze moeten ook iets kunnen overbrengen, zeker als Hoofd Opleidingen.
Prima toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
ah dat is een goeie jaquote:
Is je vader Wegereefquote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef MaxC het volgende:
Ik heb via KNVB(mijn vader is scheidsrechter) net voor 15 euro(7,5 per kaartje) 2 kaartjes voor de Gatorade cup finale gekocht
Nu maar hopen dat Ajax daar speelt maar daar ga ik wel van uit
daar heb ik een paar jaar geleden nog 40 euro voor betaaldquote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef MaxC het volgende:
Ik heb via KNVB(mijn vader is scheidsrechter) net voor 15 euro(7,5 per kaartje) 2 kaartjes voor de Gatorade cup finale gekocht
kijk dan wat ik tegen komquote:Ajax-koffie
Deze column gaat over voetbal. Nee, niet meteen weglezen, verzuurde ict-er. Voetbal en internet, een prachtcombinatie. In potentie dan, want op dit moment bakt men er weinig van.
Het voelbalwereldje wordt helaas bestierd door sprekende en schrijvende maatpakken met een snor. En niet alleen op internet. Het voetbaltijdschrift Johan, waar ik maandelijks voor schrijf, is, als de berichten kloppen, bijna overgenomen door concurrent Voetbal International. Als de schijn niet bedriegt gaat beroepsprovocateur Johan Derksen met enkele jonge nederige journalistjes Johan omtoveren in een merchandise-orgaan voor zijn dikke vriend, Johan Cruijff. Maar het kan nog alle kanten op. Er zitten Grote Meneren aan tafel te onderhandelen over Groot Geld.
Voetbal en commercie dus. Ik wilde mijn ziel nu wel ook eens aan de duivel verkopen. Kijken of ik ergens anders op een pakkende manier het product voetbal onder de aandacht kon brengen. Eens kijken hoe ze het bij Ajax en Feijenoord aanpakten, de website. Zag er niet verkeerd uit. Ik zal er wel nooit aan wennen dat volwassen mannen en vrouwen heel hard, vanuit het niets opeens "AAAAAJJJJAAAAAAAXXXXXXX" in een tram roepen en dat keiharde kerels emotioneel worden als ze aan die ene kopbal van die en die in die en die wedstrijd denken, maar goed, kon mij het rotten. Ik ging het eens op zijn Derksen aanpakken. Commercieel met een glimlach. Schrijven voor het volk. Weg met die businessclass toon.
Op de Ajax-site zag ik een advertentie voor Ajax-koffie. Een rilling over mijn rug. Ik zag het zo voor me. Een zwetende proleet in een kamer, drie hoog achter, in een rood wit bankstel, voor de televisie, met zijn vrouw in de keuken. Ajax-koffie zetten. Maar al snel werd ik ook enthousiast. Wat een groeimarkt. Binnen een minuut had ik zesendertig andere Ajax-producten verzonnen. Alles te bestellen via internet. De Ajax-mango, Ajax-keukensponsjes, een pondje Ajax-aardappels, Ajax-appelmoes, de Ajax-douchekraan, Ajaxaantjes - het nieuwe zoutje van Ajax - Ajax-spaarlampjes en Ajax-scharreleitjes van kippen die exclusief gevoerd worden door Sjaak Swart.
Maar eerst ging ik die koffie beter verkopen. Ik schreef ze, als open sollicitatie, maar meteen een stukjes wervende tekst. Ik wilde deze koffie via de website op een emotionelere directere manier aan de man gaan brengen. Wat voor koffiemaling het was, dat kon de gemiddelde Ome Sjonnie volgens mij niks schelen. Nee, dat Ajax-hart laten vibreren, daar ging het mij om.
Dit stuurde ik ze:
"Hoi, Ajax-fan. Net thuis? Heb je je weer de hele wedstrijd af zitten vragen waarom Rafael van der Vaart met die bolle vissenogenkop wel een vrouw als Sylvie Meis om zich heen heeft en waarom jij het moet doen met een vrouw die voor 89 % uit steunkousen bestaat? Het ligt aan je koffie! Ja, je koffie! Jij staat nog heel ouderwets kokend water door je derde wereld-pads heen te drukken, terwijl Rafael en alle andere selectieleden van Ajax genieten van de echte Ajax-koffie. Passie, daar gaat het om. Geen seks en geen koffie voor de wedstrijd, bij Ajax lachen we daar om! Hahahaha!!!! Zie je wel. Onze koffie is uitsluitend gemaakt van de beste bonen, geplukt door minderjarige Afrikaanse voetballertjes, onder leiding van Louis van Gaal zelf. In vijf minuten laat Louis, die door hun liefdevol Witte Man Zonder Neus wordt genoemd, die rekels zes hectare koffieplantage leegplukken, maar ze doen het voor u! Ook u kunt nu genieten van echte Ajax-koffie. Capitano heet onze koffie en dat is een moeilijk buitenlands woord voor kapsones, branie. Niets zo cool om als jonge meteroseksueel met een veel te klein Ajax-espressokopje die fantastische melange in uw droge Ajaxschreeuwmond te laten smaakontploffen"
Nu ja, zo ging dat nog even door. Niks op gehoord. ik ben nu bezig met een mail aan Feijenoord, die ik warm wil laten lopen voor de exploitatie van een Ed de Goey-dekbed overtrek. Ed de Goey eindelijk de credits geven die hij verdient. Hij was al jaren voordat ze hem in Amerika zaten te computeranimeren Gollem uit The Lord of The Rings. De eerste zin van mijn stuk: "Altijd al wakker willen worden onder Ed de Goey? Dat kan!"
Zeiden jullie vorig jaar niet precies hetzelfde?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef Camplo het volgende:
Nee dat niet, maar woon naast alkmaar he. Wel naar de opstap geweest en daarna de kroeg in. Was dus redelijk vermoeiend allemaalquote:
quote:Ajax-scharreleitjes van kippen die exclusief gevoerd worden door Sjaak Swart.
quote:
TerroRobbie bijv.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef Houniet het volgende:
Stijn Schaars was vroeger voor Ajax1995 wel te verstaan. maar daar zijn der wel meerdere van
Als Henk Kessler en hoofd scheidsrechterzaken Jaap Uilenberg daar geen stokje voor steken.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef MaxC het volgende:
Die is dat nog steedsquote:
Vooral in en rond Alkmaar jaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef Houniet het volgende:
Stijn Schaars was vroeger voor Ajax1995 wel te verstaan. maar daar zijn der wel meerdere van
Dat was erg komisch om te zienquote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef Houniet het volgende:
Dat was best kansloos van Ten Cate om te roepenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:41 schreef Sethje het volgende:
fc wegereef
ja agquote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat was best kansloos van Ten Cate om te roepen![]()
Maarja Wegereef is een drama scheids. Maarja wie niet.quote:
Hoezo ? Gelijkspelen bij AZ is geen schande hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Wat een klote-uitslag zeg, kunnen we niks mee. Ook balen van die arbitrale dwalingen.![]()
Ik vond de teksten van Henk wel weer mooi overigens.
Wegeteef op je eigen verzonnen 'zwarte lijst' zetten is niet kansloos zeker?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat was best kansloos van Ten Cate om te roepen![]()
Wat ik al tegen Jasza zei.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Luinge![]()
Die laat zelfs doorvoetballen als hij ziet dat de keeper zijn been heeft gebroken. Nee die is geen haar beter.
Wegereef fluit Feyenoord niet meer omdat die uit Barendrecht ofzo komtquote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Wegeteef op je eigen verzonnen 'zwarte lijst' zetten is niet kansloos zeker?![]()
Wordt die lijst van feyenoord eigenlijk serieus in overweging genomen bij de KNJB?
Gelijkspelen bij ADO dan weer wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoezo ? Gelijkspelen bij AZ is geen schande hoor![]()
Had je serieus na ajax-excelsior daar nog rekening mee gehouden ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gelijkspelen bij ADO dan weer wel.
Maar goed, het is een klote-uitslag in de zin van dat Ajax niet bij kan blijven bij PSV voor het kampioenschap.
Tuurlijk. Je zou gek zijn om met 5 punten afstand en nog een wedstrijd tegen PSV in het verschiet, je al verloren te geven.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Had je serieus na ajax-excelsior daar nog rekening mee gehouden ?
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:02 schreef nikky het volgende:
Het resultatenlijstje lijstje na AZ-Ajax:
w00h00
Silenus
kreischer2000
Sm0keZ
Panick
Houniet
tongytongylickylicky
Pizzakoppo
MisterJ.Lo
TornadoDK
Cheiron
leroytje
Allemaal een week wegens wangedrag in Voetbal. Het loopt daar werkelijk de spuitgaten uit. 48 uur helpt schijnbaar niet meer.
Lijkt wel de KNVB.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:17 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een klotemoderatie hier,
Damn. Alweer die erwtentroep niet...quote:
Ik vond dat hij gelijk had en hij bracht het wel vermakelijk. Niks mis mee, ik kon het wel waarderen.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:28 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Damn. Alweer die erwtentroep niet...
maar even serieus, geen trol, gewoon een vraag. Vinden jullie Ten Cate nou niet ongelooflijk zielig en huilerig bezig? Voor dit seizoen had ik het nog redelijk hoog op van hem. Nou wil ik niet zeggen dat koeman een goeie trainer is, maar dit vind ik wel heel sneu. Soms heb je het mee, soms tegen. Kan vervelend zijn, kan je wat van zeggen, maar hij gaat wel erg ver. En dat is niet de eerste keer dat hij zulk soort uitspraken doet. Persoonlijk vond ik die overtreding van de Zeeuw nog wel meevallen; het was buiten het doelgebied, het been was niet gestrekt (strekte zich hooguit in de beweging, maar alsnog niet helemaal). Goed, hij had hem af mogen keuren hoor, maar belachelijker dan bijvoorbeeld de afgekeurde van Feyenoord tegen PSV in het begin van het seizoen was ie niet. Die eerste gele kaart van Davids heb ik niet gezien, maar is mijn inziens nutteloos om over te gaan discussieren. Al was hij dan onterecht misschien, het is alsnog gewoon dom om dan vlak erna weer een overtreding te maken waar je geel voor kan krijgen.
naja.. I rest my case
Het gaat om de manier waarop. Onterecht in dit geval, door scheidsrechterlijke dwalingen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoezo ? Gelijkspelen bij AZ is geen schande hoor![]()
Hier ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 08:38 schreef TimmyAsd het volgende:
NOg steeds een naar gevoel...
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:45 schreef Madine het volgende:
Ik ben het helemaal zat met die flutscheidsrechters in dit land. Over het algemeen gezien zijn ze kut, en als ze een wedstrijd van Ajax fluiten zijn ze nog kutter. Van Wegereef tot Blom en van Braamhaar tot Luinge. Geen enkele uitzondering. En hoor die vuile klootzakken van andere clubs een zeiken dat Ajacieden de scheids altijd de schuld geven, vinden ze het vreemd? Als je vandaag niet kunt toegeven dat de scheids een gore naaibal was dan hoor je in een inrichting thuis, als je doodleuk beweert dat Jenner geraakt werd door Davids, dat het géén overtreding tegen Stekelenburg was... dan twijfel ik aan je geestelijke capaciteiten.
Ik ga vanaf vandaag tot in detail, en volledig objectief, de blunders van de scheidsrechters die Ajax fluiten bijhouden, de blunders in ons voordeel en die in ons nadeel. En daarvan ga ik een jaarlijks rapport opstellen welke ik naar de Boerenbond KNVB en alle belangrijke sportbladen stuur.
Welke overtreding?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:54 schreef Scorpie het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de overtreding op Stekelenburg?
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Welke overtreding?.
Dat was geen gestrekt been hoor.
Dat was wel een gestrekt been, sommige mensen hebben echt een bril nodig. Hij heeft zijn knie 90% van het maximaal mogelijke gestrekt, omdat hij z'n knie "Niet omlaag drukt", betekent nog niet dat z'n been niet gestrekt is. Als ik er op die manier bij jou inglij, dan voelt het precies het zelfdequote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Welke overtreding?.
Dat was geen gestrekt been hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |