Ja en ook om die generalisaties van jou.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag hopen dat Islamitisch Nederland hier om lacht. Oh nee, incasseren is iets wat hun vreemd is.
Dat zou wel interessant zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 19:14 schreef agter het volgende:
Ik denk dat de volgende bewoner Islamitisch is. En dat de opmerking van 10 daarop slaat.
Het zou ook een oude bekende zijn......quote:Op zondag 25 februari 2007 19:14 schreef agter het volgende:
Ik denk dat de volgende bewoner Islamitisch is. En dat de opmerking van 10 daarop slaat.
Uiteraard maar als je hoorde hoe ze het deden dan wordt het volgens mij 100x nixquote:Op zondag 25 februari 2007 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer slim! Je moet die dingen toch ofenen.. waarom niet relaxed in bad!. Beter als wéér aan die tafel.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en ook om die generalisaties van jou.
Ik denk dat ze me met de dood zouden bedreigenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wacht op 666, dan staat hdnkkk bovenaan.quote:
Ja, dat lijkt mij ook.quote:
Zou zéker een mogelijkheid zijn aangezien ene Noussayr ook bij het 3tal hoorde (Sylvia, Huub, Noussayr dus) alleen leek hij wel een erg saai persoonquote:Op zondag 25 februari 2007 19:14 schreef agter het volgende:
Die gast die toen tegelijkertijd met Syl in de villa kwam was toch een moslim?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou ook een oude bekende zijn......
Zullen we het geloof in wat en wie dan ook gewoon met rust (en in waarden) laten.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja misschien wel een dame met Burka.... gezellig....quote:Op zondag 25 februari 2007 19:14 schreef agter het volgende:
Klopt, Noussayr (of hoe je die naam ook schrijft)quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die gast die toen tegelijkertijd met Syl in de villa kwam was toch een moslim?
Begin van de week volgens Tien.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef obezzi het volgende:
wanneer komt er n nieuwe bewoner?
Ja, laten we dat doen, het is immers zondag.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
Zullen we het geloof in wat en wie dan ook gewoon met rust (en in waarden) laten.![]()
zekerrrrquote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht op 666, dan staat hdnkkk bovenaan.
Die gaat brian dan ook weer helemaal inpalmen met zijn praatjes.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja misschien wel een dame met Burka.... gezellig....![]()
Nou, als die Islamitisch is, dan is het maar de vraag op hij wel op 1 kamer met de dames wil slapen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, Noussayr (of hoe je die naam ook schrijft)
Dan mag ze er dus gelijk weer uit omdat ze de camera hindert.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is pas Televisie maken..... Geen kapsalon beelden, geen douchebeelden, geen omkleedbeelden, zelfs geen gezichtsuitdrukkingen die we kunnen beoordelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
En dat zeg je tegen mijquote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Zullen we het geloof in wat en wie dan ook gewoon met rust (en in waarden) laten.![]()
Ja hahaha, af en toe hoor je alleen wat gedempt gemompel.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas Televisie maken..... Geen kapsalon beelden, geen douchebeelde, geen omkleedbeelden, zelfs geen gezichtsuitdrukkingen die we kunnen beoordelen.
Ja...En hoe weten we dan dat het wel een dame is?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas Televisie maken..... Geen kapsalon beelden, geen douchebeelde, geen omkleedbeelden, zelfs geen gezichtsuitdrukkingen die we kunnen beoordelen.
Niet iedere gelovige is gelijk een orthodox religieus fanatiekeling.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:19 schreef agter het volgende:
Nou, als die Islamitisch is, dan is het maar de vraag op hij wel op 1 kamer met de dames wil slapen.
Dan ligt hij dus bij Brian in bed...en kan Amanda een ander plekje zoeken.
Heeft ie dat verteld dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die gast die toen tegelijkertijd met Syl in de villa kwam was toch een moslim?
Dat wil ik ook zeker niet beweren.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet iedere gelovige is gelijk een orthodox religieus fanatiekeling.
Ow, dan is het die Noussayr denk ik...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou ook een oude bekende zijn......
Volgens mij heeft hij dat zelf verteld vandaar. Dat ging over eten meen ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft ie dat verteld dan?
Kan toch ook een atheïst zijn geweest?
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Kerdaben het volgende:
Amanda: "Waar ligt Cuba??"
Eric: "Onder Miami daar in de buurt"
Amanda: "Oooh is dat Amerika"
Zal wel niet .. Verkeerd geklikt . Wel tegen al die andere zeikers hier over het geloof onderwerp.quote:
Huub zou er niet blij van wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow, dan is het die Noussayr denk ik...
Ik meen me te herinneren dat Huub vertelde dat het hem op viel hoeveel marokaanse jongeren fan van hem waren ( waaronder notabe een Ali B die melde dat hij die "baviaan" de bek moest snoeren)quote:Op zondag 25 februari 2007 19:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat wordt dus hun volgende taktiek?![]()
Het kan iedereen zijn die eerder in de villa is geweest. Het zou zelfs Nena kunnen zijn, want ik kan me voorstellen dat Huub daar in deze staat niet blij mee zou zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
Het kind heeft zich gewoon meer geconcentreerd op lichamelijke oefeningen dan op de overige vakken that's allquote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Heathen het volgende:
"Waar ligt Cuba". Dat mens moet verbannen worden.
Ow, hmm dan NL.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Huub zou er niet blij van worden
quote:
Mja, iig zal ik de binnenkomst ws. net niet meemaken want straks ga ik Peking Express kijken, dus dat wordt daarna weer heel veel bijlezen denk ik zoquote:
dacht ik ook al aanquote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal wel niet .. Verkeerd geklikt . Wel tegen al die andere zeikers hier over het geloof onderwerp.![]()
Gaby zou ook toch komen dit weekend.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan iedereen zijn die eerder in de villa is geweest. Het zou zelfs Nena kunnen zijn, want ik kan me voorstellen dat Huub daar in deze staat niet blij mee zou zijn.
Meer bewijs?? Was er überhaupt al een bewijsstuk dan??quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef havefun het volgende:
Is er al meer bewijs verzameld inzake de drogering van Huub?
Weet Brian al dat Amanda erbij zat toen Erik zich aan het aftrekken was?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zou Brian boos worden op Eric als hij merkt dat hij samen met Amanda naakt in bad heeft gezeten?
Juist, zo zijn de stand van zakenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:25 schreef Kinga het volgende:
En volgens mij halen wij 2 dingen door elkaar.
Bezoek straks: Nathanael.
Nieuwe miljonair: Noussayr.
Niemand heeft de streams opgenomen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef havefun het volgende:
Is er al meer bewijs verzameld inzake de drogering van Huub?
Ik geloof van niet. Dat wordt nog watquote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet Brian al dat Amanda erbij zat toen Erik zich aan het aftrekken was?
Niet waar: HiDiHo heeft stream 1 en 2 zelfs teruggekeken, het is gewoon niet tegengekomen op de streams.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Niemand heeft de streams opgenomen.
Dat is een gerucht, gebaseerd op 1 post op FOK.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef obezzi het volgende:
hoelaat komt nathanael?
Er komt vanavond een oude bekende op bezoekquote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef Mika25 het volgende:
Op de tien-site stond "spraakmakend" en "maak plaats", waar leiden jullie van af dat het een oude bekende is?
Kan ze lang wachten, als er bezoek komt, komt altijd eerst de poort in beeld.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia staat op de uitkijk bij de voordeur
Zo IS de stand van zaken mopquote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juist, zo zijn de stand van zaken![]()
Neen, gebaseerd op villa vandaag dingetje op goudenkooi.tvquote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is een gerucht, gebaseerd op 1 post op FOK.
Zeker als hij de maat van Erics ding ziet !!!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik geloof van niet. Dat wordt nog wat![]()
Of Satanealquote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht op 666, dan staat hdnkkk bovenaan.
Ja want Brian heeft Amanda ook al gewaarschuwd dat Eric haar wel heel erg sexueel aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zou Brian boos worden op Eric als hij merkt dat hij samen met Amanda naakt in bad heeft gezeten?
Staat er niet bij hoe laat?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Er komt vanavond een oude bekende op bezoek
Zij kan de streams niet volgenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan ze lang wachten, als er bezoek komt, komt altijd eerst de poort in beeld.
nena viel niet op brianquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Kerdaben het volgende:
Amanda: "Nena en ik vallen helemaal niet op dezelfde jongens"
uhuh...en Braaajen?
Daar valt ze niet op, dat is puur om Nena te pestenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Kerdaben het volgende:
uhuh...en Braaajen?
De andere streams had hij pas vanaf het feest.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet waar: HiDiHo heeft stream 1 en 2 zelfs teruggekeken, het is gewoon niet tegengekomen op de streams.
neequote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Staat er niet bij hoe laat?
Want ik ga niet als een mongeaul de hele avond wachten op 1 of ander iemand.
aii..aii..aiiiquote:
Dan nog is het hele verhaal gebaseerd op 1 post op VOL........ hier schreef niemand het.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
De andere streams had hij pas vanaf het feest.
Oja, dat was ik al weer helemaal vergetenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja want Brian heeft Amanda ook al gewaarschuwd dat Eric haar wel heel erg sexueel aantrekkelijk vind.[afbeelding]
Waarop Amandel antwoorde "meen je dat nou, die indruk kreeg ik nou totaal niet"![]()
Eric zou Brian eens moeten influisteren dat hij Bi isquote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Daar vallen ze allebei niet opquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Kerdaben het volgende:
uhuh...en Braaajen?
Alle mannen zitten achter haar kont aan volgens Adel Mhuhuhuhu. Ohaaaa okaaayquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja want Brian heeft Amanda ook al gewaarschuwd dat Eric haar wel heel erg sexueel aantrekkelijk vind.[afbeelding]
Waarop Amandel antwoorde "meen je dat nou, die indruk kreeg ik nou totaal niet"![]()
Ligt nog steeds te slapen en wordt elk uur even gewekt om wat water te laten drinken, is ondertussen ook door Natasia, Eric en Sylvia uitgekleed en ligt nu gewoon onder de wolquote:Op zondag 25 februari 2007 19:30 schreef My_ het volgende:
Hoe is het met Huub, nog gezien op de streams het afgelopen uur?
er waren hier zoveel mensen aan het posten en niemand heeft het gehoord? Het is gewoon onzin!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De andere streams had hij pas vanaf het feest.
Ik kan gewoon niet tegen zulke stomme ongeïnteresseerde mensen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Kerdaben het volgende:
Amanda: "Waar ligt Cuba??"
Eric: "Onder Miami daar in de buurt"
Amanda: "Oooh is dat Amerika"
Mij heb je ook niet horen zeggen dat het waar is.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog is het hele verhaal gebaseerd op 1 post op VOL........ hier schreef niemand het.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Eric zou Brian eens moeten influisteren dat hij Bi is
Er is genoeg bewijs:quote:Op zondag 25 februari 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer bewijs?? Was er überhaupt al een bewijsstuk dan??
Of is de hele complottheorie nog steeds gebaseerd op 1 post op VOL??
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Neen, gebaseerd op villa vandaag dingetje op goudenkooi.tv
All right! Bedankt voor de update!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt nog steeds te slapen en wordt elk uur even gewekt om wat water te laten drinken, is ondertussen ook door Natasia, Eric en Sylvia uitgekleed en ligt nu gewoon onder de wol
ik zou jou niet graag als advocaat hebben, wat ver gezocht allemaal....quote:Op zondag 25 februari 2007 19:32 schreef havefun het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs:
- De rare manier waarop Brian zich gedroeg tijdens het hele incident. Dezelfde manier waarop hij zich gedroeg met bijvoorbeel de beauty case van ilona , of de koffers van Huub.
- Het gesprek tussen Brian en Natasia over het " iets in de drank doen"
- Brian en zijn vergiftigings angst van de laatste dagen.
- Brian heeft het laatse glas achohol voor Huub ingeschonken.
- Huub's rode plekken van gisteren, en Brian's reactie daarop.
- Huub kan goed tegen drank en was nu ineens compleet van de kaart, dan moet er wel meer aan de hand zijn dan alleen teveel alchohol.
Als het Gaby is dan weten we meteen hoe de redaktie over Huub denkt, want dat zou puur zijn om Huub wat extra na te trappen. Doet me een beetje aan Menno (BB5) denken...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Gaby op bezoek komt en dat Hupert niet blij is omdat ie zo lam is![]()
Oy zeer zekerquote:Op zondag 25 februari 2007 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar waarom zou Huub daar niet blij mee zijn? Trommelt ze hem uit bed?
Je mag mijn huis nog niet eens schoonmakenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:34 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou jou niet graag als advocaat hebben, wat ver gezocht allemaal....![]()
het bezoek stond natuurlijk al gepland...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als het Gaby is dan weten we meteen hoe de redaktie over Huub denkt, want dat zou puur zijn om Huub wat extra na te trappen. Doet me een beetje aan Menno (BB5) denken...
Het enige wat ik heb gehoord over pillen etc was gisteren geloof ik. Toen hadden Brian en Natasia het erover dat iemand HUN iets in het glas had gedaan, of ze dáchten dat in ieder geval. Brian kreeg van iemand een glas water in zijn handen geduwd, maar heeft dat meteen weggegooid.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:31 schreef 2live het volgende:
[..]
er waren hier zoveel mensen aan het posten en niemand heeft het gehoord? Het is gewoon onzin!
Bedoel 2live. Deze fout maak ik te vaak sorryquote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag mijn huis nog niet eens schoonmaken
Het is een kleine moeite om dat een weekje te verzetten, of om af te zeggen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef 2live het volgende:
het bezoek stond natuurlijk al gepland...
Ik kon het niet heel goed verstaan, het klonk nogal gedempt (door het dekbed)quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef Judah het volgende:
Schreeuwt Huub nou om mama, of om Palma?
Lieverd, bewijs bestaat uit feiten..... niet uit verdachtmakingen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:32 schreef havefun het volgende:
Er is genoeg bewijs:
- De rare manier waarop Brian zich gedroeg tijdens het hele incident. Dezelfde manier waarop hij zich gedroeg met bijvoorbeel de beauty case van ilona , of de koffers van Huub.
- Huub kan goed tegen drank en was nu ineens compleet van de kaart, dan moet er wel meer aan de hand zijn dan alleen teveel alchohol.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag mijn huis nog niet eens schoonmaken
Nou dan bellen ze toch af.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef 2live het volgende:
[..]
het bezoek stond natuurlijk al gepland...
Dat deden ze ook bij Amanda.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet voor nix dat Syl ieder uur Huub wakker moet maken. Er is echt meer aan de hand .
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef havefun het volgende:
Ik verbaas me er trouwens wel over hoe dom die Amanda is. Ze is gewoon te dom om te beseffen dat ze gisteren gewoon verkracht is door Brian.
Maar die quote je ook, bedoelde je dan niet havefun?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Bedoel 2live. Deze fout maak ik te vaak sorry![]()
Ja hadden ze haar maar zo gelatenquote:
Je hebt gelijk, maar een urine-testje zou wel op z'n plaats zijn na al deze verdenkingen......quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, bewijs bestaat uit feiten..... niet uit verdachtmakingen.
- Raar gedrag van Brian: standaard, de knul is gewoon aan het flippen door zijn gebrek aan vrijheid.
- Gesprek tussen Brian en Natasia: door 1 poster op VOL "gehoord" verder door niemand.
- Brian is bang voor vergiftiging.... so what, lijkt me niet echt logisch: eerst een verhaal over vergiftiging rond gaan strooien om vervolgens zelf iemand te gaan vergiftigen.
- Brian heeft het laatste glas van een heleboel alcohol voor Huub ingeschonken.... je kunt hem hoogstens verwijten dat hij er hem nog een glas heeft gegeven.
- Huubs rode plekken van gisteren waren wellicht ook al te danken aan een overdosis alcohol in 24 uur.
- Zie vorige punt.
En bij je volgende post graag bewijzen: linkjes naar stukjes film waarop zichtbaar of hoorbaar is dat Huub vergiftigd is of dat iemand toegeeft hem vergiftigd te hebben.
ligt eraan of het voor Huub is.....als het echt NL is is het beter dat huub nog slaapt!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dan bellen ze toch af.
Doen ze zo vaak.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet voor nix dat Syl ieder uur Huub wakker moet maken. Er is echt meer aan de hand .
Doe es ff normaal.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef havefun het volgende:
Ik verbaas me er trouwens wel over hoe dom die Amanda is. Ze is gewoon te dom om te beseffen dat ze gisteren gewoon verkracht is door Brian.
Hij ligt daar vanaf 14:15 ergens dacht ikquote:Op zondag 25 februari 2007 19:40 schreef agter het volgende:
Huub og steeds onder zeil?
Duurt wel lang hoor...dacht dat ie al wel weer wakker zou zijn...
Hoe lang ligt ie daar al?
ach, wel nee. Het is sarcastisch.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
Als ik mijn punten nog had gehad, had hij ze ook gejat!" Natasia wordt ook steeds kwader op Huub: "Morgen is hij 100 f*cking procent van mij!" "Weet je wat? Dit maakt ons alleen maar sterker!", concludeert Brian. En zo is 't!
Bron Tien.
Onpartijdig he?![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij ligt daar vanaf 14:15 ergens dacht ik
Dit is uitgemolken.. maar bedanktquote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef schizolientje het volgende:
Al die complottheorien gaan wel heel ver. Ik snap wel dat Brian het er naar maakt met zijn psychotische gedrag en ideen. Maar er staan overal camera's en als er echt onverantwoorde daden gezien worden ben ik er wel van overtuigd dat er ingegrepen wordt. Eigen verantwoordelijkheid ligt bij de bewoners m.b.t. drinken en jatten enz. Dan niet ineens om de moeders ( in dit geval redactie) gaan roepen
Ik ben ook wel voor een urinetest, post- of premortem.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar een urine-testje zou wel op z'n plaats zijn na al deze verdenkingen......![]()
Wat ik verontrustender vond was dat Brian zei... als dat gebeurt jat IK ze van iedereen en leg de schuld bij Huub!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, wel nee. Het is sarcastisch.
Hoevaak heeft Natasia gedreigd met "volledig negeren" en "bommen los"?
Maakt geen indruk
Op basis van 1 post op VOL terwijl er tig mensen zaten te kijken die het allemaal niet gehoord hebben?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
Je hebt gelijk, maar een urine-testje zou wel op z'n plaats zijn na al deze verdenkingen......![]()
iddquote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Fikkert het volgende:
[..]
NL zal zo wel wat plaatjes komen draaien
Ik vond zelfs dat Natasia hem duidelijk hints zat te geven om dat ook daadwerkelijk te doenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat ik verontrustender vond was dat Brian zei... als dat gebeurt jat IK ze van iedereen en leg de schuld bij Huub!
Dat zou GEWELDIG zijn!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Fikkert het volgende:
[..]
NL zal zo wel wat plaatjes komen draaien
ja, er is meer aan de hand.... namelijk dat Fokkers hem elk uur willen zien omdat Fokkers het anders niet vertrouwen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
DIT IS UITGEMOLKEN MAAR BEDANKT (2)quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor een urinetest, post- of premortem.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
- Raar gedrag van Brian: standaard, de knul is gewoon aan het flippen door zijn gebrek aan vrijheid.
- Gesprek tussen Brian en Natasia: door 1 poster op VOL "gehoord" verder door niemand.
- Brian is bang voor vergiftiging.... so what, lijkt me niet echt logisch: eerst een verhaal over vergiftiging rond gaan strooien om vervolgens zelf iemand te gaan vergiftigen.
- Brian heeft het laatste glas van een heleboel alcohol voor Huub ingeschonken.... je kunt hem hoogstens verwijten dat hij er hem nog een glas heeft gegeven.
- Huubs rode plekken van gisteren waren wellicht ook al te danken aan een overdosis alcohol in 24 uur.
- Zie vorige punt.
En bij je volgende post graag bewijzen: linkjes naar stukjes film waarop zichtbaar of hoorbaar is dat Huub vergiftigd is of dat iemand toegeeft hem vergiftigd te hebben.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis van 1 post op VOL terwijl er tig mensen zaten te kijken die het allemaal niet gehoord hebben?
Volgens mij ligt er nu gewoon iemand al sinds vanmiddag 15.00 uur helemaal blauw van het lachen omdat half VOL en FOK zijn hoax serieus nemen en zelfs de politie gebeld hebben omdat er in DGK iemand vergiftigd zou zijn, en de redactie daar niets aan doet.
Waarom checkt ie Amanda niet?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
Brian ligt ook al in bed een boekje te lezen
idd...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis van 1 post op VOL terwijl er tig mensen zaten te kijken die het allemaal niet gehoord hebben?
Volgens mij ligt er nu gewoon iemand al sinds vanmiddag 15.00 uur helemaal blauw van het lachen omdat half VOL en FOK zijn hoax serieus nemen en zelfs de politie gebeld hebben omdat er in DGK iemand vergiftigd zou zijn, en de redactie daar niets aan doet.
Zo denkt Huub er ook over.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef de_kolonel het volgende:
Ik vond Nathanael trouwens tien keer cooler als die vervelende pisnicht die ze er voor in de plaats hebben gezet. Nathanael was een echte joodse rat, een schaker, die het spelletje geraffineerd heeft gespeeld maar daarbij fouten heeft gemaakt. Een volwaardige tegenspeler voor Huub!
Hij komt er achter dat het boekje boeiender is..quote:
Ja, hij heeft geen jeuk.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij komt er achter dat het boekje boeiender is..![]()
Conspiracy Theorie nog steeds aan de gang?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik vertrouw het niet, staan vast geheime boodschappen in, en natsaia zit natuurlijk te chatten met Wilgo.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ik word altijd zo heerlijk rustig van een Sylvia die de kaarten schud en in het Tarot boekje neust
Hoe kun je hier moe van worden?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef CartWOman het volgende:
Ik word hier zo moe van he, blijf dus nog maar ff in de lurkstand.
idd.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef de_kolonel het volgende:
Ik vond Nathanael trouwens tien keer cooler als die vervelende pisnicht die ze er voor in de plaats hebben gezet. Nathanael was een echte joodse rat, een schaker, die het spelletje geraffineerd heeft gespeeld maar daarbij fouten heeft gemaakt. Een volwaardige tegenspeler voor Huub!
Laat hem maar jatten, als het daar maar bij blijft.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat ik verontrustender vond was dat Brian zei... als dat gebeurt jat IK ze van iedereen en leg de schuld bij Huub!
vraag me af wat deze mensen in het dagelijkse leven doen, en wat voor opleiding/achtergrond ze hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Conspiracy Theorie nog steeds aan de gang?
Niet te geloven. Bij StefanPeeters die de politie ging bellen omdat Huub in een alcohol-coma lag (ja Baantjers jullie lezen het goed: een alcohol-coma )en er niemand bij hem ging kijken ben ik afgehaakt.
Er is geloof ik nog niets veranderd sinds de vorige COSSEN.
Die's lekker he? Had ik ook dankzij NL, want anders wist ik niet eens van het nummer en de artiest af, ik hoorde het NL namelijk een keertje draaien op de PC in DGK, zodoende ben ik erachter gekomen welk nummer het wasquote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/Hyperwarp![]()
Ik heb niemand gebeld hoor. Ik zat effe in een conspiracyquote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Niet te geloven. Bij StefanPeeters die de politie ging bellen omdat Huub in een alcohol-coma lag (ja Baantjers jullie lezen het goed: een alcohol-coma )en er niemand bij hem ging kijken ben ik afgehaakt.
Natahanel vond ik echt ziek. Ik had dat stuk gezien dat hij Huub uitloktte en vervolgens zelf ging jankenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef de_kolonel het volgende:
Ik ben even helemaal op Sylvia afgeknapt.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ik word altijd zo heerlijk rustig van een Sylvia die de kaarten schud en in het Tarot boekje neust
Wie stel je voor Ali Bquote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef Lieve het volgende:
maar als het een gewone huis tuin en keuken knuffel islamiet is dan ben ik blij dat het met de 'ik voel me beter en we bidden voortann aan tafel' modus gedaan is.
Al-sje-blieft geen moslims in dat huis, tenzij het een radicale Islamiet is. Die knuffel-ali B's komen me meer dan de neus uit!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef Lieve het volgende:
Ik denk niet dat Satanael 666 durft te komen. Zijn knie zijn knie. Beetje voorzichtig aan dan maar. Als het iemand anders was geweest had ik gezegd; Vanuit hier wensen we je een spoedig herstel en beterschap toe. We hopen dat herstelperiode voorspoedig zal verlopen en je er beter dan ooit uit zult komen. Maar het is Satanael dus.... wens ik geen beterschap./ Blijf zitten waar je zit en verroer je niet modus graag!
Als het een islamietische medebewoner met burka is dan baal ik vreselijk ( APK ook, die gaat bij Sylvia al over de rooie) , maar als het een gewone huis tuin en keuken knuffel islamiet is dan ben ik blij dat het met de 'ik voel me beter en we bidden voortann aan tafel' modus gedaan is.
Heb je nog meegekregen dat StefanPeeters de boel aan het stangen was?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Schat, vergeet niet dat er mensen niet 24 uur achter een beeldscherm zitten en ook nog een leven hebben NAAST DGK......het kan dus zijn dat hen iets ontgaan is.......uitgemolken of niet, iedereen mag zijn/haar mening geven als is het 300 keer......quote:
( Tenzij het niet vrijwillig wasquote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eric heeft sex gehad met een heteroman... Dat is toch een rasechte contradictiie![]()
Is het niet mooi dat als iemand zo goed een spel speelt zelf de kijkers er met beide beentjes in trappen...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef havefun het volgende:
[..]
Natahanel vond ik echt ziek. Ik had dat stuk gezien dat hij Huub uitloktte en vervolgens zelf ging janken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, dat vond ik wel zo gigantisch triest. Ik heb me nog nooit zo boos gemaakt om een figuur als hij . Echt een devil was het.
Dat zijn aanwijzingen, maar geen bewijs.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:32 schreef havefun het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs:
Nee, want ik was afgehaaktquote:Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat StefanPeeters de boel aan het stangen was?
Ik ga binnekort eens ook zo'n boekje halen, vind het wel interessantquote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Die fout wordt vaker gemaakt, dat heeft niets met Amanda's domheid te maken...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef Kerdaben het volgende:
Amanda weet het verschil niet tussen een travestiet en een transsexueel
Dat zielige gejank van hem dat was echt tenenkrommendquote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef havefun het volgende:
[..]
Natahanel vond ik echt ziek. Ik had dat stuk gezien dat hij Huub uitloktte en vervolgens zelf ging janken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, dat vond ik wel zo gigantisch triest. Ik heb me nog nooit zo boos gemaakt om een figuur als hij . Echt een devil was het.
Honkbal , Oldenzaal, Commerciële Economie??quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef Kerdaben het volgende:
Even was het leuk; lachen om zoveel domheid, maar de paranoia viert hier dermate hoogtij dat ik me ga ergeren. Het duurt goddomme al een halve dag.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe kun je hier moe van worden?
Het forum vind ik momenteel boeiender dan de streams.![]()
wijs gesproken werk je bij tien?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
- Zie vorige punt.
Nathanael was gewoon een gluiperige rat en perfecte speler voor dit spel. Los van het feit dat mijn sympathie bij Huub ligt mocht ik hem wel als speler!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef havefun het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, train wel soms met hem samenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Honkbal , Oldenzaal, Commerciële Economie??
Joris!!!
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef Villalux het volgende:
[..]
wijs gesproken werk je bij tien?
En dat is ook pas weer voorbij als Huub weer nuchter is.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Even was het leuk; lachen om zoveel domheid, maar de paranoia viert hier dermate hoogtij dat ik me ga ergeren. Het duurt goddomme al een halve dag.![]()
O leuk, doe hem de groetjes!!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Nee, train wel soms met hem samen
Zonder de discussies hier zou het een zeer saaie dag geweest zijn. Tenzij de redaktie wat plannen had die ze hebben moeten afzeggen...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Even was het leuk; lachen om zoveel domheid, maar de paranoia viert hier dermate hoogtij dat ik me ga ergeren. Het duurt goddomme al een halve dag.![]()
jazeker Brainless is normaal!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leandra heeft een portie gezond verstand....
dat wist ik ook niet toen ik 19 was.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef Kerdaben het volgende:
Erg lekker, vooral met een headsetje opquote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die's lekker he? Had ik ook dankzij NL, want anders wist ik niet eens van het nummer en de artiest af, ik hoorde het NL namelijk een keertje draaien op de PC in DGK, zodoende ben ik erachter gekomen welk nummer het was
Slaap lekker verderquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik ga binnekort eens ook zo'n boekje halen, vind het wel interessant![]()
Weet je het ondertussen wel?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
dat wist ik ook niet toen ik 19 was.
En ook niet waar Cuba lag, en ook niet wat het meervoud van museum is.
Niet elk feitje is een bewijs van domheid.
Sinds wanneer moet je je verliefd voelen om met iemand sex te hebben?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
( Tenzij het niet vrijwillig was)
Ik weet niet eens meer waar het over ging !quote:Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Schat, vergeet niet dat er mensen niet 24 uur achter een beeldscherm zitten en ook nog een leven hebben NAAST DGK......het kan dus zijn dat hen iets ontgaan is.......uitgemolken of niet, iedereen mag zijn/haar mening geven als is het 300 keer......![]()
![]()
domboquote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Neem het niet te zwaar.. Maar ik bedoelde als een homo xex heeft met een heteroman.. in hoevere is die heteroman dan nog hetero?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je je verliefd voelen om met iemand sex te hebben?
Is dat niet een beetje ouderwets?
Veel tieners (en niet tieners) hebben sex met zichzelf, beteknd natuurlijk ook niet dat ze opgewonden worden van henzelf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus tot later!![]()
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Mensen van die leeftijd worden toch echt wel geacht al over een bepaalde algemene ontwikkeling te beschikkenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
De lurkstand is zo gek nog niet!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En vergeet vooral de verkrachting van Amanda niet.![]()
Ik word hier zo moe van he, blijf dus nog maar ff in de lurkstand.
als het alleen sex is, hoeft de heteroman geen homo te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Neem het niet te zwaar.. Maar ik bedoelde als een homo xex heeft met een heteroman.. in hoevere is die heteroman dan nog hetero?![]()
Was er sprake van verliefdheid?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je je verliefd voelen om met iemand sex te hebben?
Is dat niet een beetje ouderwets?
Veel tieners (en niet tieners) hebben sex met zichzelf, beteknd natuurlijk ook niet dat ze opgewonden worden van henzelf...
serieus, 19 is gewoon nog erg jong.quote:
Snap je.. misschien komt het doordat ik de term anders opvat..quote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
als het alleen sex is, hoeft de heteroman geen homo te zijn.
Als hij verliefd wordt op de man, dan is hij homo, of op z'n minst bisexueel.
als Eric aangeeft dat hij het met een hetero heeft gedaan, kan je aannemen dat hij dat wel aanvoelt of iemand homo of hetero is...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was er sprake van verliefdheid?
Ik weet niet hoe oud je bent (m'n moeder van 55 wist toen ze 19 waarschijnlijk ook 2 van de 3 niet) maar in deze tijd beschouw ik het wel als algemene ontwikkeling.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:02 schreef avonne het volgende:
[..]
serieus, 19 is gewoon nog erg jong.
Waar is de tijd dat men pas met 21 als volwassen werd beschouwd?
En 18-19 jarigen zullen zelf nooit toegeven dat ze onvolwassen zijn.
Dus het blijft een welles-nietes discussie.
nou weet niet hoor maar deze dingen wis ik al toen ik 15 was. misschien een gebrek aan opvoeding en algemene ontwikkeling ?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:02 schreef avonne het volgende:
[..]
bovendien wat is dommer; toegeven dat je iets niet weet OF doen ALSOF je iets wel weet.....quote:Op zondag 25 februari 2007 20:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet het nietquote:Op zondag 25 februari 2007 20:04 schreef 2live het volgende:
[..]
bovendien wat is dommer; toegeven dat je iets niet weet OF doen ALSOF je iets wel weet.....
Een uitkomst.quote:
Sex met dezelfde sexe=homosexualiteitquote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
als het alleen sex is, hoeft de heteroman geen homo te zijn.
Als hij verliefd wordt op de man, dan is hij homo, of op z'n minst bisexueel.
Moet wel lachen dat we ons nu amper druk hebben gemaakt om dat feest.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Ondertussen geniet ik wel van het TOPFEEST voor zdngmw.![]()
Nee. Algemene ontwikkeling doe je op uit interesse of omdat mensen met wie je omgaat er interesse voor hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen van die leeftijd worden toch echt wel geacht al over een bepaalde algemene ontwikkeling te beschikken![]()
ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Gatverquote:Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef eeff het volgende:
Sylvia leest nu de Jacky; Marlies Dekkers verleidt Heleen van Roijen.. Mmmmmmmm
Agree.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee. Algemene ontwikkeling doe je op uit interesse of omdat mensen met wie je omgaat er interesse voor hebben.
Ik durf wel te stellen dat 50% van de volwassen bevolking een lage algemene ontwikkeling heeft.
Weer een voorbeeld van HOE DOL ZE OP HAAR KIDS IS.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef Kerdaben het volgende:
Natasia zegt het een beetje dom te vinden dat meisjes van Amanda's leeftijd soms al kinderen hebben....maar zelf wel je kinderen een jaar in de steek laten (minstens)
Mee eens.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sex met dezelfde sexe=homosexualiteit
Sex met andere sexe blijft heterosexualiteit ook als er geen liefde bij komt kijken
Kan niet bommen of er wel of geen verliefdheid bij komt kijken
sommige mensen willen ook een keer experimenteren, dus dat hoeft idd niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mee eens.
indedaad,
Of iemand dan meteen homofiel is of niet, dat staat in mijn ogen niet vast...
Verrot slechte keuze van Cheyenne en Yairo.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
Kinderen zijn van die dwalende zieltjes en die kiezen jou uit.
het bewijs dat Amoebe ( waar hij die niet klaar kan komen nog eens wel in klaar zou willen kunnen komen) geen drank van Huub mag aannemen. Omdat.............. en mag ze wel drank van Nasty? Of van Eric? Of van Sylvia? Jaja, bewiijs ligt voor het oprapen!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:32 schreef havefun het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs:
Gebaseerd op wat durf je dat laatste te stellenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee. Algemene ontwikkeling doe je op uit interesse of omdat mensen met wie je omgaat er interesse voor hebben.
Ik durf wel te stellen dat 50% van de volwassen bevolking een lage algemene ontwikkeling heeft.
zdngmw: Zij Die Morgen nu na Geweld Moet Weggaanquote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
vind ik nou ook, tis oer saai daar in dat huisquote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef rooie3 het volgende:
Zonder Huub is er echt niks aan hoor.
Ik viel er te laat in... Waar ging dat over? Koude oorlog?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Waarom loopt zdngmw ineens halfnaakt naar Syl?
Waar is BRian trouwens?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is Brian eigenlijk na al die sex met Nen en Amanda al een keer officieel forumbevestigd klaargekomen?![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:10 schreef CHAOS_ het volgende:
Nee, ze heeft een erg volwassen relatie op dit moment, vrijgezel, neukt er gewoon op los met Brian, slaapt met Brian, luistert naar Brian, maar waarom wordt Brian dan boos als ze met Huub spreekt, of flirt, niet zo volwassen van hem. Klinkt mij meer als jalouzie, alszijnde een relatie, in de oren, maar ja, wat moet je er mee. Wat doet Amandelletje ermee, die knikt en zegt je hebt gelijk Brian, zal het niet meer doen en gaat hem vol over gave kussen, als betrof het twee geliefden. Vrijgezel???????????? Die gaan toch pas slapen als alles is geblust??????? Vond haar vannacht nu niet echt geintresseerd over komen, meer als het moet maar, toen Brian er op klom, voor zijn wip.
én eric's chocopikquote:Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef raggende_annie het volgende:
wat is er overigens allemaal aan de hand. heb al even de villa vandaag gelezen maar snap de consternatie die hier heerst nog niet helemaal. kan en wil iemand even een kort verslagje doen van het overlijden van huub, feestje van sasquatch en over waar ik braaajen ergens terug kan vinden op de radar.
Overlijden van Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef raggende_annie het volgende:
wat is er overigens allemaal aan de hand. heb al even de villa vandaag gelezen maar snap de consternatie die hier heerst nog niet helemaal. kan en wil iemand even een kort verslagje doen van het overlijden van huub, feestje van sasquatch en over waar ik braaajen ergens terug kan vinden op de radar.
op bed aan het lezen..quote:Op zondag 25 februari 2007 20:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar is BRian trouwens?
Krijgt die op z'n flikker omdat hij Huub vegiftigd heeft (na horen zeggen)
ja die ook nog. hoe sas daarop reageerdequote:
Wat is dat nou voor een antwoord?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar is BRian trouwens?
Krijgt die op z'n flikker omdat hij Huub vegiftigd heeft (na horen zeggen)
eric of amanda?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef sander89 het volgende:
Kijk voor het eerst de streams maar praat dat wijf altijd zo bezopen die in het bad zit
Ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef sander89 het volgende:
Kijk voor het eerst de streams maar praat dat wijf altijd zo bezopen die in het bad zit
Ik ben bang dat Syl naar de groep BAN gaat overlopen, arme Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik viel er te laat in... Waar ging dat over? Koude oorlog?
Je spreekt jezelf tegen hoor, voor mij is sex met dezelfde sexe namelijk wel gewoon homofilie, en sex met beide sexen bisexualiteit...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mee eens.
indedaad,
Of iemand dan meteen homofiel is of niet, dat staat in mijn ogen niet vast...
Je aangetrokken voelen tot iemand gaat bij mij iig verder dan alleen sex...
Ja...ze is heel blij dat ze jarig is ...dat heeft ze tig keer gezegd,,,de dorpsgek!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef obezzi het volgende:
ooooooooooh morge is natas jarig??? krijg ze morge die pik zeker
Heeft hij niet 1x poeder gespoten in A-del haar poederdoos? Officieel forumbevestigend?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is Brian eigenlijk na al die sex met Nen en Amanda al een keer officieel forumbevestigd klaargekomen?![]()
Ze weet dan dat ze zelf de volgende is.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Syl naar de groep BAN gaat overlopen, arme Huub.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja.
En vraag haar niet of ze het alfabet op wil zeggen...
Oeiieiieie AAAA OHKAYYyyyyy...........quote:
bah bah , ze was natasia moed in aan het spreken om vooral te blijven.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Syl naar de groep BAN gaat overlopen, arme Huub.
Huub is vanmiddag in slaap gevallen van de alchohol, en nu zijn er aanwijzingen dat Brian iets in de drank van Huub gedaan heeft waardoor hij gedrogeerd is.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef raggende_annie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |