Ja en ook om die generalisaties van jou.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag hopen dat Islamitisch Nederland hier om lacht. Oh nee, incasseren is iets wat hun vreemd is.
Dat zou wel interessant zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 19:14 schreef agter het volgende:
Ik denk dat de volgende bewoner Islamitisch is. En dat de opmerking van 10 daarop slaat.
Het zou ook een oude bekende zijn......quote:Op zondag 25 februari 2007 19:14 schreef agter het volgende:
Ik denk dat de volgende bewoner Islamitisch is. En dat de opmerking van 10 daarop slaat.
Uiteraard maar als je hoorde hoe ze het deden dan wordt het volgens mij 100x nixquote:Op zondag 25 februari 2007 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer slim! Je moet die dingen toch ofenen.. waarom niet relaxed in bad!. Beter als wéér aan die tafel.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en ook om die generalisaties van jou.
Ik denk dat ze me met de dood zouden bedreigenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wacht op 666, dan staat hdnkkk bovenaan.quote:
Ja, dat lijkt mij ook.quote:
Zou zéker een mogelijkheid zijn aangezien ene Noussayr ook bij het 3tal hoorde (Sylvia, Huub, Noussayr dus) alleen leek hij wel een erg saai persoonquote:Op zondag 25 februari 2007 19:14 schreef agter het volgende:
Die gast die toen tegelijkertijd met Syl in de villa kwam was toch een moslim?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou ook een oude bekende zijn......
Zullen we het geloof in wat en wie dan ook gewoon met rust (en in waarden) laten.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja misschien wel een dame met Burka.... gezellig....quote:Op zondag 25 februari 2007 19:14 schreef agter het volgende:
Klopt, Noussayr (of hoe je die naam ook schrijft)quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die gast die toen tegelijkertijd met Syl in de villa kwam was toch een moslim?
Begin van de week volgens Tien.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef obezzi het volgende:
wanneer komt er n nieuwe bewoner?
Ja, laten we dat doen, het is immers zondag.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
Zullen we het geloof in wat en wie dan ook gewoon met rust (en in waarden) laten.![]()
zekerrrrquote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht op 666, dan staat hdnkkk bovenaan.
Die gaat brian dan ook weer helemaal inpalmen met zijn praatjes.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja misschien wel een dame met Burka.... gezellig....![]()
Nou, als die Islamitisch is, dan is het maar de vraag op hij wel op 1 kamer met de dames wil slapen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, Noussayr (of hoe je die naam ook schrijft)
Dan mag ze er dus gelijk weer uit omdat ze de camera hindert.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is pas Televisie maken..... Geen kapsalon beelden, geen douchebeelden, geen omkleedbeelden, zelfs geen gezichtsuitdrukkingen die we kunnen beoordelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
En dat zeg je tegen mijquote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Zullen we het geloof in wat en wie dan ook gewoon met rust (en in waarden) laten.![]()
Ja hahaha, af en toe hoor je alleen wat gedempt gemompel.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas Televisie maken..... Geen kapsalon beelden, geen douchebeelde, geen omkleedbeelden, zelfs geen gezichtsuitdrukkingen die we kunnen beoordelen.
Ja...En hoe weten we dan dat het wel een dame is?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas Televisie maken..... Geen kapsalon beelden, geen douchebeelde, geen omkleedbeelden, zelfs geen gezichtsuitdrukkingen die we kunnen beoordelen.
Niet iedere gelovige is gelijk een orthodox religieus fanatiekeling.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:19 schreef agter het volgende:
Nou, als die Islamitisch is, dan is het maar de vraag op hij wel op 1 kamer met de dames wil slapen.
Dan ligt hij dus bij Brian in bed...en kan Amanda een ander plekje zoeken.
Heeft ie dat verteld dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die gast die toen tegelijkertijd met Syl in de villa kwam was toch een moslim?
Dat wil ik ook zeker niet beweren.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet iedere gelovige is gelijk een orthodox religieus fanatiekeling.
Ow, dan is het die Noussayr denk ik...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou ook een oude bekende zijn......
Volgens mij heeft hij dat zelf verteld vandaar. Dat ging over eten meen ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft ie dat verteld dan?
Kan toch ook een atheïst zijn geweest?
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Kerdaben het volgende:
Amanda: "Waar ligt Cuba??"
Eric: "Onder Miami daar in de buurt"
Amanda: "Oooh is dat Amerika"
Zal wel niet .. Verkeerd geklikt . Wel tegen al die andere zeikers hier over het geloof onderwerp.quote:
Huub zou er niet blij van wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow, dan is het die Noussayr denk ik...
Ik meen me te herinneren dat Huub vertelde dat het hem op viel hoeveel marokaanse jongeren fan van hem waren ( waaronder notabe een Ali B die melde dat hij die "baviaan" de bek moest snoeren)quote:Op zondag 25 februari 2007 19:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat wordt dus hun volgende taktiek?![]()
Het kan iedereen zijn die eerder in de villa is geweest. Het zou zelfs Nena kunnen zijn, want ik kan me voorstellen dat Huub daar in deze staat niet blij mee zou zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
Het kind heeft zich gewoon meer geconcentreerd op lichamelijke oefeningen dan op de overige vakken that's allquote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Heathen het volgende:
"Waar ligt Cuba". Dat mens moet verbannen worden.
Ow, hmm dan NL.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Huub zou er niet blij van worden
quote:
Mja, iig zal ik de binnenkomst ws. net niet meemaken want straks ga ik Peking Express kijken, dus dat wordt daarna weer heel veel bijlezen denk ik zoquote:
dacht ik ook al aanquote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal wel niet .. Verkeerd geklikt . Wel tegen al die andere zeikers hier over het geloof onderwerp.![]()
Gaby zou ook toch komen dit weekend.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan iedereen zijn die eerder in de villa is geweest. Het zou zelfs Nena kunnen zijn, want ik kan me voorstellen dat Huub daar in deze staat niet blij mee zou zijn.
Meer bewijs?? Was er überhaupt al een bewijsstuk dan??quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef havefun het volgende:
Is er al meer bewijs verzameld inzake de drogering van Huub?
Weet Brian al dat Amanda erbij zat toen Erik zich aan het aftrekken was?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zou Brian boos worden op Eric als hij merkt dat hij samen met Amanda naakt in bad heeft gezeten?
Juist, zo zijn de stand van zakenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:25 schreef Kinga het volgende:
En volgens mij halen wij 2 dingen door elkaar.
Bezoek straks: Nathanael.
Nieuwe miljonair: Noussayr.
Niemand heeft de streams opgenomen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef havefun het volgende:
Is er al meer bewijs verzameld inzake de drogering van Huub?
Ik geloof van niet. Dat wordt nog watquote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet Brian al dat Amanda erbij zat toen Erik zich aan het aftrekken was?
Niet waar: HiDiHo heeft stream 1 en 2 zelfs teruggekeken, het is gewoon niet tegengekomen op de streams.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Niemand heeft de streams opgenomen.
Dat is een gerucht, gebaseerd op 1 post op FOK.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef obezzi het volgende:
hoelaat komt nathanael?
Er komt vanavond een oude bekende op bezoekquote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef Mika25 het volgende:
Op de tien-site stond "spraakmakend" en "maak plaats", waar leiden jullie van af dat het een oude bekende is?
Kan ze lang wachten, als er bezoek komt, komt altijd eerst de poort in beeld.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia staat op de uitkijk bij de voordeur
Zo IS de stand van zaken mopquote:Op zondag 25 februari 2007 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juist, zo zijn de stand van zaken![]()
Neen, gebaseerd op villa vandaag dingetje op goudenkooi.tvquote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is een gerucht, gebaseerd op 1 post op FOK.
Zeker als hij de maat van Erics ding ziet !!!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik geloof van niet. Dat wordt nog wat![]()
Of Satanealquote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht op 666, dan staat hdnkkk bovenaan.
Ja want Brian heeft Amanda ook al gewaarschuwd dat Eric haar wel heel erg sexueel aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zou Brian boos worden op Eric als hij merkt dat hij samen met Amanda naakt in bad heeft gezeten?
Staat er niet bij hoe laat?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Er komt vanavond een oude bekende op bezoek
Zij kan de streams niet volgenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan ze lang wachten, als er bezoek komt, komt altijd eerst de poort in beeld.
nena viel niet op brianquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Kerdaben het volgende:
Amanda: "Nena en ik vallen helemaal niet op dezelfde jongens"
uhuh...en Braaajen?
Daar valt ze niet op, dat is puur om Nena te pestenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Kerdaben het volgende:
uhuh...en Braaajen?
De andere streams had hij pas vanaf het feest.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet waar: HiDiHo heeft stream 1 en 2 zelfs teruggekeken, het is gewoon niet tegengekomen op de streams.
neequote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Staat er niet bij hoe laat?
Want ik ga niet als een mongeaul de hele avond wachten op 1 of ander iemand.
aii..aii..aiiiquote:
Dan nog is het hele verhaal gebaseerd op 1 post op VOL........ hier schreef niemand het.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
De andere streams had hij pas vanaf het feest.
Oja, dat was ik al weer helemaal vergetenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja want Brian heeft Amanda ook al gewaarschuwd dat Eric haar wel heel erg sexueel aantrekkelijk vind.[afbeelding]
Waarop Amandel antwoorde "meen je dat nou, die indruk kreeg ik nou totaal niet"![]()
Eric zou Brian eens moeten influisteren dat hij Bi isquote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Daar vallen ze allebei niet opquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Kerdaben het volgende:
uhuh...en Braaajen?
Alle mannen zitten achter haar kont aan volgens Adel Mhuhuhuhu. Ohaaaa okaaayquote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja want Brian heeft Amanda ook al gewaarschuwd dat Eric haar wel heel erg sexueel aantrekkelijk vind.[afbeelding]
Waarop Amandel antwoorde "meen je dat nou, die indruk kreeg ik nou totaal niet"![]()
Ligt nog steeds te slapen en wordt elk uur even gewekt om wat water te laten drinken, is ondertussen ook door Natasia, Eric en Sylvia uitgekleed en ligt nu gewoon onder de wolquote:Op zondag 25 februari 2007 19:30 schreef My_ het volgende:
Hoe is het met Huub, nog gezien op de streams het afgelopen uur?
er waren hier zoveel mensen aan het posten en niemand heeft het gehoord? Het is gewoon onzin!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De andere streams had hij pas vanaf het feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |