Nou, als die Islamitisch is, dan is het maar de vraag op hij wel op 1 kamer met de dames wil slapen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, Noussayr (of hoe je die naam ook schrijft)
Dan mag ze er dus gelijk weer uit omdat ze de camera hindert.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja misschien wel een dame met Burka.... gezellig....![]()
Dat is pas Televisie maken..... Geen kapsalon beelden, geen douchebeelden, geen omkleedbeelden, zelfs geen gezichtsuitdrukkingen die we kunnen beoordelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef akveor het volgende:
Ja misschien wel een dame met Burka.... gezellig....![]()
En dat zeg je tegen mijquote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Zullen we het geloof in wat en wie dan ook gewoon met rust (en in waarden) laten.![]()
Ja hahaha, af en toe hoor je alleen wat gedempt gemompel.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas Televisie maken..... Geen kapsalon beelden, geen douchebeelde, geen omkleedbeelden, zelfs geen gezichtsuitdrukkingen die we kunnen beoordelen.
Ja...En hoe weten we dan dat het wel een dame is?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is pas Televisie maken..... Geen kapsalon beelden, geen douchebeelde, geen omkleedbeelden, zelfs geen gezichtsuitdrukkingen die we kunnen beoordelen.
Niet iedere gelovige is gelijk een orthodox religieus fanatiekeling.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:19 schreef agter het volgende:
Nou, als die Islamitisch is, dan is het maar de vraag op hij wel op 1 kamer met de dames wil slapen.
Dan ligt hij dus bij Brian in bed...en kan Amanda een ander plekje zoeken.
Heeft ie dat verteld dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die gast die toen tegelijkertijd met Syl in de villa kwam was toch een moslim?
Dat wil ik ook zeker niet beweren.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet iedere gelovige is gelijk een orthodox religieus fanatiekeling.
Ow, dan is het die Noussayr denk ik...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou ook een oude bekende zijn......
Volgens mij heeft hij dat zelf verteld vandaar. Dat ging over eten meen ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft ie dat verteld dan?
Kan toch ook een atheïst zijn geweest?
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Kerdaben het volgende:
Amanda: "Waar ligt Cuba??"
Eric: "Onder Miami daar in de buurt"
Amanda: "Oooh is dat Amerika"
Zal wel niet .. Verkeerd geklikt . Wel tegen al die andere zeikers hier over het geloof onderwerp.quote:
Huub zou er niet blij van wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow, dan is het die Noussayr denk ik...
Ik meen me te herinneren dat Huub vertelde dat het hem op viel hoeveel marokaanse jongeren fan van hem waren ( waaronder notabe een Ali B die melde dat hij die "baviaan" de bek moest snoeren)quote:Op zondag 25 februari 2007 19:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat wordt dus hun volgende taktiek?![]()
Het kan iedereen zijn die eerder in de villa is geweest. Het zou zelfs Nena kunnen zijn, want ik kan me voorstellen dat Huub daar in deze staat niet blij mee zou zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
Ow, dan is het die Noussayr denk ik...
Het kind heeft zich gewoon meer geconcentreerd op lichamelijke oefeningen dan op de overige vakken that's allquote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef Heathen het volgende:
"Waar ligt Cuba". Dat mens moet verbannen worden.
Ow, hmm dan NL.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Huub zou er niet blij van worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |