abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46967450
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:24 schreef paulus1709 het volgende:
het lijkt er op dat hij je gewoon niet mag en je gewoon op een kut excuus heeft laten zakken
Yep. Maar hij deed heel aardig en slijmerig tijdens het examen, nee, maak je maar geen zorgen, komt allemaal goed. En dan kom je daar boven: 'ik moet je teleurstellen'.

Ik vind het niet erg als iemand me niet mag, maar als dat 200 euro kost is het toch wel vervelend
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:29:21 #227
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_46967518
Echt GIGANTISCH genaaid ben je daarmee.

Bij die verrichtingen gaat het vooral om je kijkgedrag. Of je bijv. geen voetgangers aanrijdt, die achter de auto langslopen. Dat heeft mijn examinator + instructeur verteld...

Vind het erg jammer voor je!
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_46967557
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:29 schreef matthendriks het volgende:
Echt GIGANTISCH genaaid ben je daarmee.

Bij die verrichtingen gaat het vooral om je kijkgedrag. Of je bijv. geen voetgangers aanrijdt, die achter de auto langslopen. Dat heeft mijn examinator + instructeur verteld...

Vind het erg jammer voor je!
Ik vind het vooral erg omdat verder echt ALLES goed ging! Ik reed beter dan ooit.. Alle voetgangers, fietsers, auto's had ik in de gaten, ik wist precies wie wanneer voorrang had en waar ik moest wachten, reed niet te hard en niet te traag, het ging gewoon perfect. Dat zei de examinator trouwens ook.
Eikel
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46967568
Jammer Alcarin! Trakteer je zelf vanmiddag even op een biertje
pi_46967586
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:31 schreef Omaha het volgende:
Jammer Alcarin! Trakteer je zelf vanmiddag even op een biertje
Bier is vies.
En ik moet een tentamen leren, kan niet 2x falen in 1 week..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:33:41 #231
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_46967633
Hoe hebben jullie eigelijk dat fileparkeren gehad?
Gewoon achter een auto of tussen 2 auto's?
Ik had gisteren achter een auto geparkeerd..
Is dat in de examen ook zo of moet je dan tussen 2 auto's fileparkeren??
Ik moest wel tussen 2 auto's vooruit en achteruit in een vakje parkeren..

Ik vond het allemaal heel makkelijk ondanks een lompe grote auto. (audi a6)

Verder moest ik een paar keer keren.. Was ook een makkie..
Maar ik weet niet hoe het in de examen allemaal moet...Tussen 2 auto's of gewoon achter of voor een auto enal...
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
pi_46967637
Tsjonge jonge, dat is wel heel lullig, rijd je keurig en dan gaat hij zeiken over je bijzondere verrichtingen. Nou, gecondoleerd in ieder geval!
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_46967646
Wat een naaierij. Dat jij stopt om die auto voor te laten bij het keren lijkt mij juist goed. Het is wat anders als het duidelijk is dat die andere auto er nooit langs kan zolang jij nog aan het keren bent, maar dan stopt die auto ook zeker weten wel. Nu was de ruimte groot genoeg voor hem om te passeren en is het logisch dat je stopt. Stel dat die auto dus zelf ook al dacht: 'hey, ruimte zat, er langs met mijn bak' en jij vervolgens net in je achteruit gaat. Dan kan je nog een leuke botsing krijgen. Het is dan goed dat je even stopt om die auto langs te laten, weet je in ieder geval zeker dat die bestuurder zijn auto er toch niet plotseling nog eens langsdrukt.
pi_46967689
overheen gelezen
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_46967732
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:33 schreef Turbo_Diesel het volgende:

Maar ik weet niet hoe het in de examen allemaal moet...Tussen 2 auto's of gewoon achter of voor een auto enal...
Verschilt, net waar je examinator zin in heeft.
pi_46967838
* Alcarin gaat maar even iets in elkaar timmeren ofzo
pi_46967969
terug naar het CBR gaan en die examinator te grazen nemen
no reason to live but i like it that way
pi_46968825
Klote zeg, Alcarin
Sommige exa's moeten echt preventief geruimd worden.
Mijn exa had me bijvoorbeeld makkelijk kunnen laten zakken (zo kon ik bjivoorbeeld het kenteken niet lezen vooraf ) en jij wordt zo hard genaaid..
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:30:43 #239
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_46969128
Stel hea, je bent 17 maar rijd wel een half jaar geregeld (illigaal) op de weg, en je hebt zo'n 2000km afgelegd in de binnenstad/snelweg etc. En je kunt speciale verrichtingn ook al.

Hoelang zou deze persoon ( ) nodig hebben qua lessen?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_46969159
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:30 schreef DoimeN het volgende:
Stel hea, je bent 17 maar rijd wel een half jaar geregeld (illigaal) op de weg, en je hebt zo'n 2000km afgelegd in de binnenstad/snelweg etc. En je kunt speciale verrichtingn ook al.

Hoelang zou deze persoon ( ) nodig hebben qua lessen?
Erg lang, als je het verkeerd hebt geleerd.
Erg kort, als je het goed hebt geleerd.

En bouw nog wat extra ruimte in voor hufters van examinatoren
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:33:14 #241
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_46969195
Mmm ok en zou het voor deze persoon( ) makkelijk zijn om een 10daagse cursus te doen?
--------------------------------------------------------------------------------------------
pi_46969228
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:33 schreef DoimeN het volgende:
Mmm ok en zou het voor deze persoon( ) makkelijk zijn om een 10daagse cursus te doen?
Ik denk dat dat wel zou werken, dan krijg je sowieso ook een intest.
(die persoon is een vriend van je he? )
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:37:01 #243
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_46969295
Ja ik ken hem goed
pi_46969429
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:14 schreef Alcarin het volgende:

Gezakt.

Alles maar dan ook alles ging goed. Invoegen ging goed, voorrang verlenen, kijken, ALLES.
Laat ie me zakken op de bijzondere verrichtingen. 'ja, ik vind het zelf ook heel jammer'. DOE HET DAN OOK NIET!
Mijn instructeur zei dat 'ie in zijn hele loopbaan niemand heeft gehad die is gezakt op de bijzondere verrichtingen...en die loopbaan is een jaar of 35-40.

* Alcarin is boos
damn wat ben je dan genaaid zeg

daar zakt idd echt nooit iemand op, of je moet echt helemaal niet kijken ofzo

damn, balen zeg
pi_46969514
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:33 schreef Turbo_Diesel het volgende:

Ik heb het eigenlijk altijd tussen 2 auto's gehad, achter 1 auto is een stuk makkelijker nl, dan kun je zover naar achteren als je wilt, tussen 2 auto's moet je ook met die achterste auto rekening houden dat je daar niet tegenaan rijdt.
pi_46970262
Kut zeg, Alcarin. Echt flink genaaid. Kan je weer snel opnieuw op?
  Redactie Frontpage dinsdag 6 maart 2007 @ 12:10:11 #247
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_46970298
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:14 schreef Alcarin het volgende:

Gezakt.

Alles maar dan ook alles ging goed. Invoegen ging goed, voorrang verlenen, kijken, ALLES.
Laat ie me zakken op de bijzondere verrichtingen. 'ja, ik vind het zelf ook heel jammer'. DOE HET DAN OOK NIET!
Mijn instructeur zei dat 'ie in zijn hele loopbaan niemand heeft gehad die is gezakt op de bijzondere verrichtingen...en die loopbaan is een jaar of 35-40.

* Alcarin is boos
Balen man

Vanavond voor het eerst in het donker rondjes rijden
pi_46970411
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk altijd tussen 2 auto's gehad, achter 1 auto is een stuk makkelijker nl, dan kun je zover naar achteren als je wilt, tussen 2 auto's moet je ook met die achterste auto rekening houden dat je daar niet tegenaan rijdt.
Tenzij er een boompje staat met zo'n leuke metalen U-vormige beschermstang die je niet ziet omdattie zo laag is

gelukkig ging het niet zo hard
'And I called your name,
pi_46971423
Ik heb wat rustgevend middel voorgeschreven gekregen van de huisarts, ziektebeeld wat ik nu heb is gewoon stress, en het duurt nog een week
pi_46972427
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:20 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Er ging helemaal niks fout
Ik moest keren in 3x, keren halve draai en 2x fileparkeren. Ik raakte met fileparkeren een keer de stoep, daarna deed ik het nog een keer en vond ie het wel goed.
Maar volgens hem had ik niet moeten wachten op een auto die eraankwam toen ik aan het keren was. Hij kon er makkelijk langs, dus ik wachtte even, hij ging erlangs en ik ging verder met keren.
Goh, en ik maar denken dat keren een bijzondere verrichting is en dat je dan iedereen voor moet laten? Blijkbaar niet in het hoofd van meneer de examinator.
bale man! al helemaal omdat het belangrijkste gewoon goed ging! mij was ook duidelijk gemaakt dat de bijzondere verrichtingen niet belangrijk waren als ze niet goed lukte, als je maar goed op bleef letten op de rest om je heen.

Hopen dat je snel weer mag want dit is echt zonde
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:31:04 #251
101852 kokos
mividaloca
pi_46974881
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:26 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Yep. Maar hij deed heel aardig en slijmerig tijdens het examen, nee, maak je maar geen zorgen, komt allemaal goed. En dan kom je daar boven: 'ik moet je teleurstellen'.

Ik vind het niet erg als iemand me niet mag, maar als dat 200 euro kost is het toch wel vervelend
Ik had precies het zelfde! Echt kloten.
Viva los Vatos Locos
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:45:52 #252
54473 DeFlip
eet je op
pi_46975425
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:26 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wat was zijn naam, weet je dat toevallig nog.
pi_46978406
Alcarin, wat jammer!

Sterkte!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:26:58 #254
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_46979333
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:47 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb wat rustgevend middel voorgeschreven gekregen van de huisarts, ziektebeeld wat ik nu heb is gewoon stress, en het duurt nog een week
Jij had toch TTT gedaan?
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_46983594
Ik weet zijn naam niet.

Maar goed, ik ben inmiddels weer afgekoeld, ik negeer gewoon het grote onrecht en zie dit examen dan maar als een TTT (die heb ik nl niet gehad).

Volgende keer ga ik slagen!
pi_46986988
Morgen eerste les
pi_46987445
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef Crazykill het volgende:
Morgen eerste les
veel succes je gaat het leuk vinden.

volgens mijn instructeur heb ik vandaag mijn laatste rijles gehaald, oftewel hij heeft 120% vertrouwen in me dat ik het examen aan het einde van de week ga halen en zoals hij zelf zegt: dat inrijuurtje is geen rijles, dat is om je zenuwen te bedwingen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_46987615
Vandaag eindelijk mijn theorie gehaald (1e keer )
  Redactie Frontpage dinsdag 6 maart 2007 @ 20:19:25 #259
J'adore hardcore
pi_46988632
Net voor 't eerst in het donker gekard. En wat ging het lekker Mijn zwakke punt is kijken, maar hij was vandaag erg tevreden over hoe het ging, en ik zelf ook. Relaxed, ontspannen gereden en geen grote fouten ofzo. Bijz. verrichtingen gingen verder ook goed dus ik ben helemaal klaar voor mijn TTT van morgen.

Wat trouwens wel dodelijk irritant is: FIETSERS ZONDER LICHT! DOOD MOETEN ZE!
pi_46991142
bevalt goed nu dat rijbewijs na een weekje vanavond nog ff een stuk gereden met de auto van pa. Wellicht v.d. week nog kijken naar een auto voor mezelf.
  Moderator dinsdag 6 maart 2007 @ 21:52:14 #261
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46992653
quote:
Morgen eerste les
Dat word toch (ondanks het uber is) wel een beetje

Maar ga vooral het uur voortijd NIET naar de wc- zelf weet ik dan dat het diaree is enzo (Ja ik ben zenuwpees )
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46993692
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat word toch (ondanks het uber is) wel een beetje

Maar ga vooral het uur voortijd NIET naar de wc- zelf weet ik dan dat het diaree is enzo (Ja ik ben zenuwpees )
of juist wel, anders zit je de hele les in die wagen heen en weer te wippen omdat je naar de wc moet
pi_46993763
quote:
Morgen eerste les
Leuk!!
Veel plezier
pi_46993949
Thanks iedereen
Morgenochtend maar eerst wiskunde tentamen maken
pi_46994366
Succes Crazykill! Weet je al in wat voor auto je gaat lessen?
  Moderator dinsdag 6 maart 2007 @ 22:31:37 #266
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46994506
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:16 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

of juist wel, anders zit je de hele les in die wagen heen en weer te wippen omdat je naar de wc moet
Was zo verdwenen bij mij Na die tijd moest ik wel ja Had ff andere dingen an me hoofd
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46995387
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Simsfan88 het volgende:
Succes Crazykill! Weet je al in wat voor auto je gaat lessen?
Thanks. Nee nog niet, zie ik morgen pas. Spannend
  Redactie Frontpage woensdag 7 maart 2007 @ 11:07:56 #268
J'adore hardcore
pi_47008732
TTT overleefd, ben van mijn bijzondere verrichtingen af, das al lekker.

Komende lessen nog maar ff goed dat kijken d'r in stampen. Was niet consequent genoeg, en moet nog wat beter vooruitkijken. Maar de examinator had er het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen. Nu ik nog
pi_47009015
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
TTT overleefd, ben van mijn bijzondere verrichtingen af, das al lekker.

Komende lessen nog maar ff goed dat kijken d'r in stampen. Was niet consequent genoeg, en moet nog wat beter vooruitkijken. Maar de examinator had er het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen. Nu ik nog
Gefeliciteerd
'And I called your name,
pi_47009663
Wachten is op paulus1709...
pi_47010209
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:38 schreef Mathijz het volgende:
Ja, hopen dat ie niet genaaid wordt zoals ik
pi_47010798
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:38 schreef Mathijz het volgende:
Ja alsie nou ff opschiet, ik moet zo weg
Ben ook benieuwd naar Crazykills eerste les
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:56 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, hopen dat ie niet genaaid wordt zoals ik
idd
'And I called your name,
pi_47010991
ik ben gezakt
bij het invoegen was ik niet besluit vaardig genoeg.
moest invoegen en een volvo die al op de snel weg zat bliijf met mij meegaan en op dat punt zat ik al op de 120 waar je maar 100 mag dus had ik hem er maar voor gegooid en ja dat was niet goed want hij gaf een ruk aan mijn stuur.
maar kijken etc. was goed bijzondere verichtingen bochtje achteruit en helling trekken gingen ook wel ok
dus op naar de volgende nog 7,5 uur lessen en hopen dat ik zo snel mogelijk weer op kan
pi_47011323
. Helaas. Volgende keer beter .
pi_47011363
oh ja verder was ik volledig ontspannen tijdens het examen maar met de les vooraf reed ik echt als een dweil
pi_47011410
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef paulus1709 het volgende:
ik ben gezakt
bij het invoegen was ik niet besluit vaardig genoeg.
moest invoegen en een volvo die al op de snel weg zat bliijf met mij meegaan en op dat punt zat ik al op de 120 waar je maar 100 mag dus had ik hem er maar voor gegooid en ja dat was niet goed want hij gaf een ruk aan mijn stuur.
maar kijken etc. was goed bijzondere verichtingen bochtje achteruit en helling trekken gingen ook wel ok
dus op naar de volgende nog 7,5 uur lessen en hopen dat ik zo snel mogelijk weer op kan
Balen!
Nou ja, hopen op snel een nieuw plekje!

(ik heb nog geen nieuwe datum, er waren alleen maar data eind april, dus we hopen dat er nog eerder iets vrijkomt...)
pi_47011495
quote:
(ik heb nog geen nieuwe datum, er waren alleen maar data eind april, dus we hopen dat er nog eerder iets vrijkomt...)
ik verwacht dat zo ook rond die tijd mag en ik hoop weer vroeg in de ochtend net na de spits
pi_47011531
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef paulus1709 het volgende:
ik verwacht dat zo ook rond die tijd mag en ik hoop weer vroeg in de ochtend net na de spits
Ik moest gisteren om 8.55, was echt perfect, alle schoolkinderen zijn dan binnen, iedereen zit op zijn werk, geweldig
pi_47011559
balen zeg paulus1709
pi_47012937
Bij mij beginnen de zenuwen al aardig te werken
pi_47013104
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:21 schreef Mathijz het volgende:
Bij mij beginnen de zenuwen al aardig te werken
Joh, lekker niet letten op wat wij doen, ik ben gewoon een loser en jij gaat het gewoon halen!
pi_47013300
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Joh, lekker niet letten op wat wij doen, ik die examinator van mij ben is gewoon een loser en jij gaat het gewoon halen!
pi_47014541
Nja, mijn instructeur heeft ook geen id wie ik krijg, nu ze alleen een tafelnummer opgeven... Dus daar valt ook geen voordeel te halen helaas.

Nja, ik zak gewoon, kan het alleen maar meevallen
pi_47014642
niet met zo'n instelling er in gaan want dan zak je zeker.
pi_47014719
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef Mathijz het volgende:
Nja, mijn instructeur heeft ook geen id wie ik krijg, nu ze alleen een tafelnummer opgeven... Dus daar valt ook geen voordeel te halen helaas.

Nja, ik zak gewoon, kan het alleen maar meevallen
met zo'n instelling zeker ja

je mag niet voor niks afrijden, dus gewoon zelfvertrouwen hebben en je gaat gewoon slagen
pi_47016107
Ik heb wel vertrouwen, maar de klap als je denkt dat slaagt, en je zakt dan onverwachts like Alcarin is ook niet bevoordelijk denk.
pi_47016423
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb wel vertrouwen, maar de klap als je denkt dat slaagt, en je zakt dan onverwachts like Alcarin is ook niet bevoordelijk denk.
Gewoon positief denken, een klap omdat je gezakt bent is minder erg dan dagen lang rondlopen met het gevoel 'ik kan het toch niet, ik zak gewoon'.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:59:30 #288
57434 Marloes
Digital Love
pi_47016579
Ik ben echt zoveel luier geworden sinds m'n rijbewijs (en dat was ik al, kan je nagaan), het is echt erg
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_47016691
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:14 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja alsie nou ff opschiet, ik moet zo weg
Ben ook benieuwd naar Crazykills eerste les
[..]

idd
Hahaha
Ik had eigelijk om 16.20 uur pas les, maar ik werd net gebeld door de instructrice of het om 16.00 uur kon. Ik zei natuurlijk ja
Alleen was ik vergeten te vragen wat voor auto het was
pi_47019172
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:59 schreef Marloes het volgende:
Ik ben echt zoveel luier geworden sinds m'n rijbewijs (en dat was ik al, kan je nagaan), het is echt erg
Idem hier.
Heb hem sinds 11 januari, dat is nu bijna 2 maandjes, en van de helft wat ik met lessen deed doe ik nu niet eens meer best wel erg idd
pi_47022364
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:02 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Hahaha
Ik had eigelijk om 16.20 uur pas les, maar ik werd net gebeld door de instructrice of het om 16.00 uur kon. Ik zei natuurlijk ja
Alleen was ik vergeten te vragen wat voor auto het was
en en en?
pi_47024777
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

en en en?
LEUK!!
Volgens mij ging het wel goed. Eerst degene die voor mij lesde afgezet en toen ff naar een parkeerplaatsje op een industrieterrein gereden om daar de stuurtechniek een beetje te leren. Doorgeven en kruis nog wat , ze zei dat ik het wel snel oppikte dus dat is was wel positief.
Toen ff een stukje snelweg gereden, dat was ook wel leuk . Eerst ff alleen met koppeling gereden (stukje file) en na een tijdje op de snelweg zei ze druk de gaspedaal in, dus ik druk hem rustig in, echt heel rustig. Na een half minuut had ik het geeneens meer door (dat ik reed zeg maar), dus ik ga nog rustig door. Opeens merkte ik dat als ik mn voet een beetje ontspande die auto ook langzamer ging enz. Dus ik vraag wie rijd nu eigelijk? Zegt ze, jij. Bleek ik die hele stuk al zelf gereden te hebben. Golf 4 turbo les ik in.
Daarna werd sturen pas leuk . Bij R'dam Overschie gingen we de snelweg af, en daar heb je van die korte weggetjes dus vaak sturen. Dus ik stuur verkeerd, corrigeert ze mij, zet ik nog meer kracht om haar te "corrigeren"
Maar verder ging alles wel goed

-edit-
ff mezelf in de OP zetten
pi_47025199
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:52 schreef Crazykill het volgende:

[..]

LEUK!!
Volgens mij ging het wel goed. Eerst degene die voor mij lesde afgezet en toen ff naar een parkeerplaatsje op een industrieterrein gereden om daar de stuurtechniek een beetje te leren. Doorgeven en kruis nog wat , ze zei dat ik het wel snel oppikte dus dat is was wel positief.
Toen ff een stukje snelweg gereden, dat was ook wel leuk . Eerst ff alleen met koppeling gereden (stukje file) en na een tijdje op de snelweg zei ze druk de gaspedaal in, dus ik druk hem rustig in, echt heel rustig. Na een half minuut had ik het geeneens meer door (dat ik reed zeg maar), dus ik ga nog rustig door. Opeens merkte ik dat als ik mn voet een beetje ontspande die auto ook langzamer ging enz. Dus ik vraag wie rijd nu eigelijk? Zegt ze, jij. Bleek ik die hele stuk al zelf gereden te hebben. Golf 4 turbo les ik in.
Daarna werd sturen pas leuk . Bij R'dam Overschie gingen we de snelweg af, en daar heb je van die korte weggetjes dus vaak sturen. Dus ik stuur verkeerd, corrigeert ze mij, zet ik nog meer kracht om haar te "corrigeren"
Maar verder ging alles wel goed

-edit-
ff mezelf in de OP zetten
kruislings overpakken, oftewel overpakken bij grote bochten (heb ik zelf nooit onder de knie gekregen, tenminste niet goed)

en waar ga je afrijden, rotterdam noord of ijsselmonde? (oftewel wat is je rijgebied) en welke rijschool heb je?
ik mag me morgenochtend melden voor mijn examen op ijsselmonde, ben wel zenuwachtig maar heb er zin in.
pi_47025297
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:05 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

kruislings overpakken, oftewel overpakken bij grote bochten (heb ik zelf nooit onder de knie gekregen, tenminste niet goed)

en waar ga je afrijden, rotterdam noord of ijsselmonde? (oftewel wat is je rijgebied) en welke rijschool heb je?
ik mag me morgenochtend melden voor mijn examen op ijsselmonde, ben wel zenuwachtig maar heb er zin in.
Juist, overpakken.
Noord, want daar ken ik al die wegen al bijna en ik kom er best wel vaak (heb er veel familie wonen ).
Veel succes alvast
pi_47025395
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:08 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Juist, overpakken.
Noord, want daar ken ik al die wegen al bijna en ik kom er best wel vaak (heb er veel familie wonen ).
Veel succes alvast
ik doe zelf zuid omdat ik middenin ijsselmonde woon (zie dagelijks de lesautotjes voorbij komen, met en zonder examinator ) maar nu nogmaals, welke rijschool? altijd nieuwsgierig en zo
pi_47025471
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:11 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik doe zelf zuid omdat ik middenin ijsselmonde woon (zie dagelijks de lesautotjes voorbij komen, met en zonder examinator ) maar nu nogmaals, welke rijschool? altijd nieuwsgierig en zo
Oeps sorry overheen gelezen, De Rijscholen Concurrent http://www.derijscholenconcurrent.nl/, en jij?
Ik woon ook in Zuid, maar dan in Charlois. In Ijsselmonde kom ik haast nooit, ben vaker in Noord, dus dat is handiger voor mij.
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:16:24 #297
101852 kokos
mividaloca
pi_47025566
Ik snap die rijschool eigenaren niet wie geeft er nou les in een Golf 4 Turbo?
Viva los Vatos Locos
pi_47025654
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef kokos het volgende:
Wat is er mis met een Golf 4 Turbo? (ik heb geen verstand van auto's, dus serieuze vraag).
De meeste rijinstructeuren rijden in hun vrije tijd ook gewoon met die auto, maar dan zonder de bordjes op het dak
pi_47025820
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef kokos het volgende:
Is dat slecht? Ik zag echt veel van deze type lesauto's hier in Rotterdam. We waren bij zo'n tankstation gestopt waar volgens mij alle lesauto's komen
pi_47025891
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Oeps sorry overheen gelezen, De Rijscholen Concurrent http://www.derijscholenconcurrent.nl/, en jij?
Ik woon ook in Zuid, maar dan in Charlois. In Ijsselmonde kom ik haast nooit, ben vaker in Noord, dus dat is handiger voor mij.
bij De Lier http://www.delierverkeersopleidingen.nl/ was een van de goedkopere rijscholen in rotterdam die ook nog een redelijk slagingspercentage hadden. en ben er ook wel super blij mee. ook al had ik daar eerst een andere instructeur, en die heb ik na 1 les al afgeslagen. hij zei dat hij op noord en zuid reed, maar ik mocht de weg naar huis wijzen (zit op nog geen 5 minuten lopen van het cbr ijsselmonde af) en hij gaf me gewoon geen goed gevoel. en toen heb ik deze gekregen, en ben er echt super blij mee, ook al mag ik elke les naar hare chrisna muziek luisteren

en ijsselmonde was door mijn vriend aangeraden, noord is toch moeilijker dan ijsselmonde (ijsselmonde is alleen maar rechttoe rechtaan wegen, en alles is heel breed en dergelijke) en ik ben eigenlijk helemaal niet zo bekend in rotterdam. woon er nu iets meer dan een jaar, maar als je aan me vraagt: waar is de bergweg/nieuwe binnenweg of ga zo maar door (toch de bekendere straten voor rotterdammers) dan zeg ik: zou het niet weten.

en ik les in een SEAT leon, knalgeel (de enigste knalgele seat leon leswagen in rotterdam)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')