Yep. Maar hij deed heel aardig en slijmerig tijdens het examen, nee, maak je maar geen zorgen, komt allemaal goed. En dan kom je daar boven: 'ik moet je teleurstellen'.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:24 schreef paulus1709 het volgende:
het lijkt er op dat hij je gewoon niet mag en je gewoon op een kut excuus heeft laten zakken
Ik vind het vooral erg omdat verder echt ALLES goed ging! Ik reed beter dan ooit.. Alle voetgangers, fietsers, auto's had ik in de gaten, ik wist precies wie wanneer voorrang had en waar ik moest wachten, reed niet te hard en niet te traag, het ging gewoon perfect. Dat zei de examinator trouwens ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:29 schreef matthendriks het volgende:
Echt GIGANTISCH genaaid ben je daarmee.
Bij die verrichtingen gaat het vooral om je kijkgedrag. Of je bijv. geen voetgangers aanrijdt, die achter de auto langslopen. Dat heeft mijn examinator + instructeur verteld...
Vind het erg jammer voor je!
Bier is vies.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:31 schreef Omaha het volgende:
Jammer Alcarin! Trakteer je zelf vanmiddag even op een biertje![]()
Verschilt, net waar je examinator zin in heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:33 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Hoe hebben jullie eigelijk dat fileparkeren gehad?
Gewoon achter een auto of tussen 2 auto's?
Ik had gisteren achter een auto geparkeerd..
Is dat in de examen ook zo of moet je dan tussen 2 auto's fileparkeren??
Ik moest wel tussen 2 auto's vooruit en achteruit in een vakje parkeren..
Ik vond het allemaal heel makkelijk ondanks een lompe grote auto. (audi a6)
Verder moest ik een paar keer keren.. Was ook een makkie..
Maar ik weet niet hoe het in de examen allemaal moet...Tussen 2 auto's of gewoon achter of voor een auto enal...
Erg lang, als je het verkeerd hebt geleerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:30 schreef DoimeN het volgende:
Stel hea, je bent 17 maar rijd wel een half jaar geregeld (illigaal) op de weg, en je hebt zo'n 2000km afgelegd in de binnenstad/snelweg etc. En je kunt speciale verrichtingn ook al.
Hoelang zou deze persoon (![]()
![]()
) nodig hebben qua lessen?
Ik denk dat dat wel zou werken, dan krijg je sowieso ook een intest.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:33 schreef DoimeN het volgende:
Mmm oken zou het voor deze persoon(
) makkelijk zijn om een 10daagse cursus te doen?
damn wat ben je dan genaaid zegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:14 schreef Alcarin het volgende:
![]()
Gezakt.
Alles maar dan ook alles ging goed. Invoegen ging goed, voorrang verlenen, kijken, ALLES.
Laat ie me zakken op de bijzondere verrichtingen. 'ja, ik vind het zelf ook heel jammer'. DOE HET DAN OOK NIET!![]()
![]()
![]()
Mijn instructeur zei dat 'ie in zijn hele loopbaan niemand heeft gehad die is gezakt op de bijzondere verrichtingen...en die loopbaan is een jaar of 35-40.
* Alcarin is boos![]()
Ik heb het eigenlijk altijd tussen 2 auto's gehad, achter 1 auto is een stuk makkelijker nl, dan kun je zover naar achteren als je wilt, tussen 2 auto's moet je ook met die achterste auto rekening houden dat je daar niet tegenaan rijdt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:33 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Hoe hebben jullie eigelijk dat fileparkeren gehad?
Gewoon achter een auto of tussen 2 auto's?
Ik had gisteren achter een auto geparkeerd..
Is dat in de examen ook zo of moet je dan tussen 2 auto's fileparkeren??
Ik moest wel tussen 2 auto's vooruit en achteruit in een vakje parkeren..
Ik vond het allemaal heel makkelijk ondanks een lompe grote auto. (audi a6)
Verder moest ik een paar keer keren.. Was ook een makkie..
Maar ik weet niet hoe het in de examen allemaal moet...Tussen 2 auto's of gewoon achter of voor een auto enal...
Balen manquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:14 schreef Alcarin het volgende:
![]()
Gezakt.
Alles maar dan ook alles ging goed. Invoegen ging goed, voorrang verlenen, kijken, ALLES.
Laat ie me zakken op de bijzondere verrichtingen. 'ja, ik vind het zelf ook heel jammer'. DOE HET DAN OOK NIET!![]()
![]()
![]()
Mijn instructeur zei dat 'ie in zijn hele loopbaan niemand heeft gehad die is gezakt op de bijzondere verrichtingen...en die loopbaan is een jaar of 35-40.
* Alcarin is boos![]()
Tenzij er een boompje staat met zo'n leuke metalen U-vormige beschermstang die je niet ziet omdattie zo laag isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk altijd tussen 2 auto's gehad, achter 1 auto is een stuk makkelijker nl, dan kun je zover naar achteren als je wilt, tussen 2 auto's moet je ook met die achterste auto rekening houden dat je daar niet tegenaan rijdt.
bale man! al helemaal omdat het belangrijkste gewoon goed ging! mij was ook duidelijk gemaakt dat de bijzondere verrichtingen niet belangrijk waren als ze niet goed lukte, als je maar goed op bleef letten op de rest om je heen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Er ging helemaal niks fout![]()
Ik moest keren in 3x, keren halve draai en 2x fileparkeren. Ik raakte met fileparkeren een keer de stoep, daarna deed ik het nog een keer en vond ie het wel goed.
Maar volgens hem had ik niet moeten wachten op een auto die eraankwam toen ik aan het keren was. Hij kon er makkelijk langs, dus ik wachtte even, hij ging erlangs en ik ging verder met keren.
Goh, en ik maar denken dat keren een bijzondere verrichting is en dat je dan iedereen voor moet laten? Blijkbaar niet in het hoofd van meneer de examinator.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had precies het zelfde! Echt kloten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Yep. Maar hij deed heel aardig en slijmerig tijdens het examen, nee, maak je maar geen zorgen, komt allemaal goed. En dan kom je daar boven: 'ik moet je teleurstellen'.
![]()
Ik vind het niet erg als iemand me niet mag, maar als dat 200 euro kost is het toch wel vervelend![]()
Wat was zijn naam, weet je dat toevallig nog.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Yep. Maar hij deed heel aardig en slijmerig tijdens het examen, nee, maak je maar geen zorgen, komt allemaal goed. En dan kom je daar boven: 'ik moet je teleurstellen'.
![]()
Ik vind het niet erg als iemand me niet mag, maar als dat 200 euro kost is het toch wel vervelend![]()
Jij had toch TTT gedaan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:47 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb wat rustgevend middel voorgeschreven gekregen van de huisarts, ziektebeeld wat ik nu heb is gewoon stress, en het duurt nog een week
veel succes je gaat het leuk vinden.quote:
Dat word toch (ondanks het uber is) wel een beetjequote:
of juist wel, anders zit je de hele les in die wagen heen en weer te wippen omdat je naar de wc moetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat word toch (ondanks het uber is) wel een beetje![]()
Maar ga vooral het uur voortijd NIET naar de wc- zelf weet ik dan dat het diaree is enzo(Ja ik ben zenuwpees
)
Leuk!!quote:
Was zo verdwenen bij mijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:16 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
of juist wel, anders zit je de hele les in die wagen heen en weer te wippen omdat je naar de wc moet
Thanks. Nee nog niet, zie ik morgen pas. Spannendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Simsfan88 het volgende:
Succes Crazykill! Weet je al in wat voor auto je gaat lessen?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
TTT overleefd, ben van mijn bijzondere verrichtingen af, das al lekker.
Komende lessen nog maar ff goed dat kijken d'r in stampen. Was niet consequent genoeg, en moet nog wat beter vooruitkijken. Maar de examinator had er het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen. Nu ik nog
Ja, hopen dat ie niet genaaid wordt zoals ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:38 schreef Mathijz het volgende:
Wachten is op paulus1709...
Ja alsie nou ff opschiet, ik moet zo wegquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:38 schreef Mathijz het volgende:
Wachten is op paulus1709...
iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, hopen dat ie niet genaaid wordt zoals ik![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef paulus1709 het volgende:
ik ben gezakt
bij het invoegen was ik niet besluit vaardig genoeg.
moest invoegen en een volvo die al op de snel weg zat bliijf met mij meegaan en op dat punt zat ik al op de 120 waar je maar 100 mag dus had ik hem er maar voor gegooid en ja dat was niet goed want hij gaf een ruk aan mijn stuur.
maar kijken etc. was goed bijzondere verichtingen bochtje achteruit en helling trekken gingen ook wel ok
dus op naar de volgende nog 7,5 uur lessen en hopen dat ik zo snel mogelijk weer op kan
ik verwacht dat zo ook rond die tijd mag en ik hoop weer vroeg in de ochtend net na de spitsquote:(ik heb nog geen nieuwe datum, er waren alleen maar data eind april, dus we hopen dat er nog eerder iets vrijkomt...)
Ik moest gisteren om 8.55, was echt perfect, alle schoolkinderen zijn dan binnen, iedereen zit op zijn werk, geweldigquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef paulus1709 het volgende:
ik verwacht dat zo ook rond die tijd mag en ik hoop weer vroeg in de ochtend net na de spits
Joh, lekker niet letten op wat wij doen, ik ben gewoon een loser en jij gaat het gewoon halen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:21 schreef Mathijz het volgende:
Bij mij beginnen de zenuwen al aardig te werken
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Joh, lekker niet letten op wat wij doen, ik die examinator van mij ben is gewoon een loser en jij gaat het gewoon halen!![]()
met zo'n instelling zeker jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef Mathijz het volgende:
Nja, mijn instructeur heeft ook geen id wie ik krijg, nu ze alleen een tafelnummer opgeven... Dus daar valt ook geen voordeel te halen helaas.
Nja, ik zak gewoon, kan het alleen maar meevallen
Gewoon positief denken, een klap omdat je gezakt bent is minder erg dan dagen lang rondlopen met het gevoel 'ik kan het toch niet, ik zak gewoon'.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb wel vertrouwen, maar de klap als je denkt dat slaagt, en je zakt dan onverwachts like Alcarin is ook niet bevoordelijk denk.
Hahahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja alsie nou ff opschiet, ik moet zo weg
Ben ook benieuwd naar Crazykills eerste les![]()
[..]
idd![]()
Idem hier.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:59 schreef Marloes het volgende:
Ik ben echt zoveel luier geworden sinds m'n rijbewijs (en dat was ik al, kan je nagaan), het is echt erg
en en en?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:02 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hahaha
Ik had eigelijk om 16.20 uur pas les, maar ik werd net gebeld door de instructrice of het om 16.00 uur kon. Ik zei natuurlijk ja
Alleen was ik vergeten te vragen wat voor auto het was![]()
LEUK!!quote:
kruislings overpakken, oftewel overpakken bij grote bochten (heb ik zelf nooit onder de knie gekregen, tenminste niet goed)quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:52 schreef Crazykill het volgende:
[..]
LEUK!!![]()
Volgens mij ging het wel goed. Eerst degene die voor mij lesde afgezet en toen ff naar een parkeerplaatsje op een industrieterrein gereden om daar de stuurtechniek een beetje te leren. Doorgeven en kruis nog wat, ze zei dat ik het wel snel oppikte dus dat is was wel positief.
Toen ff een stukje snelweg gereden, dat was ook wel leuk. Eerst ff alleen met koppeling gereden (stukje file) en na een tijdje op de snelweg zei ze druk de gaspedaal in, dus ik druk hem rustig in, echt heel rustig. Na een half minuut had ik het geeneens meer door (dat ik reed zeg maar), dus ik ga nog rustig door. Opeens merkte ik dat als ik mn voet een beetje ontspande die auto ook langzamer ging enz. Dus ik vraag wie rijd nu eigelijk?
Zegt ze, jij. Bleek ik die hele stuk al zelf gereden te hebben.
Golf 4 turbo les ik in.
Daarna werd sturen pas leuk. Bij R'dam Overschie gingen we de snelweg af, en daar heb je van die korte weggetjes dus vaak sturen. Dus ik stuur verkeerd, corrigeert ze mij, zet ik nog meer kracht om haar te "corrigeren"
![]()
![]()
![]()
Maar verder ging alles wel goed![]()
-edit-
ff mezelf in de OP zetten
Juist, overpakken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:05 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
kruislings overpakken, oftewel overpakken bij grote bochten (heb ik zelf nooit onder de knie gekregen, tenminste niet goed)
en waar ga je afrijden, rotterdam noord of ijsselmonde? (oftewel wat is je rijgebied) en welke rijschool heb je?
ik mag me morgenochtend melden voor mijn examen op ijsselmonde, ben wel zenuwachtig maar heb er zin in.
ik doe zelf zuid omdat ik middenin ijsselmonde woon (zie dagelijks de lesautotjes voorbij komen, met en zonder examinatorquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:08 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Juist, overpakken.
Noord, want daar ken ik al die wegen al bijna en ik kom er best wel vaak (heb er veel familie wonen).
Veel succes alvast![]()
Oeps sorry overheen gelezen, De Rijscholen Concurrent http://www.derijscholenconcurrent.nl/, en jij?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik doe zelf zuid omdat ik middenin ijsselmonde woon (zie dagelijks de lesautotjes voorbij komen, met en zonder examinator) maar nu nogmaals, welke rijschool?
altijd nieuwsgierig en zo
Wat is er mis met een Golf 4 Turbo? (ik heb geen verstand van auto's, dus serieuze vraag).quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef kokos het volgende:
Ik snap die rijschool eigenaren niet wie geeft er nou les in een Golf 4 Turbo?
Is dat slecht? Ik zag echt veel van deze type lesauto's hier in Rotterdam. We waren bij zo'n tankstation gestopt waar volgens mij alle lesauto's komenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef kokos het volgende:
Ik snap die rijschool eigenaren niet wie geeft er nou les in een Golf 4 Turbo?
bij De Lier http://www.delierverkeersopleidingen.nl/ was een van de goedkopere rijscholen in rotterdam die ook nog een redelijk slagingspercentage hadden. en ben er ook wel super blij mee. ook al had ik daar eerst een andere instructeur, en die heb ik na 1 les al afgeslagen. hij zei dat hij op noord en zuid reed, maar ik mocht de weg naar huis wijzen (zit op nog geen 5 minuten lopen van het cbr ijsselmonde af) en hij gaf me gewoon geen goed gevoel. en toen heb ik deze gekregen, en ben er echt super blij mee, ook al mag ik elke les naar hare chrisna muziek luisterenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Oeps sorry overheen gelezen, De Rijscholen Concurrent http://www.derijscholenconcurrent.nl/, en jij?
Ik woon ook in Zuid, maar dan in Charlois. In Ijsselmonde kom ik haast nooit, ben vaker in Noord, dus dat is handiger voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |