abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46950373
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:52 schreef Xbox_360 het volgende:
Inderdaad M'n instructeur zei:
Bespaar jezelf die 40 euro voor een volle tank brandstof. Zo investeer je die 40 euro in rij-ervaring in plaats van een paar luttele dagen.
Die van mij zei dat ik dan beter lekker uit eten kon gaan met vrienden oid om te vieren dat ik was geslaagd
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46951845
Goed, volgende week m'n eerste les.
Maar ik weet nog niks van theorie noch praktijk.

Nog tips? Boeken, sites, enzovoorts..
Dank
pi_46952681
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:31 schreef Omaha het volgende:
Goed, volgende week m'n eerste les.
Maar ik weet nog niks van theorie noch praktijk.

Nog tips? Boeken, sites, enzovoorts..
Dank
gewoon op je af laten komen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  maandag 5 maart 2007 @ 20:27:12 #204
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_46954187
Hoe gaan jullie die auto's allemaal betalen dan? Mij is verteld dat je afgezien van de prijs van de auto zelf ook nog maandelijks ik weet niet hoeveel moet betalen aan wegenbelasting, verzekering, etc.
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
  maandag 5 maart 2007 @ 20:34:17 #205
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_46954475
Niet..
Als ik me rijbewijs heb gehaald heb ik 3 auto's tot mn beschikking
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
pi_46954519
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef Rosu het volgende:
Hoe gaan jullie die auto's allemaal betalen dan? Mij is verteld dat je afgezien van de prijs van de auto zelf ook nog maandelijks ik weet niet hoeveel moet betalen aan wegenbelasting, verzekering, etc.
klopt, je bent ook veel aan maandelijkse lasten kwijt, ik heb er iig geen geld voor, een eigen auto

maar er zijn ook mensen die spaargeld hebben en een baantje en dan moet het wel te doen zijn
pi_46954709
quote:
euhm vriend heeft al autow dus dat is geen probleem, en bij hem betalen zijn ouders de wegenbelasting en verzekering. hij moet zelf benzine en reparatiekosten en apk en dergelijke betalen. en zolang hij nog geen leasebak heeft zal die regeling zo blijven en daarna gaat waarschijnlijk de auto over op mijn naam en dan heb ik eigen autotje, ook al ziet hij er niet uit
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_46955562
quote:
Vergeet de benzine niet
Maar met een beetje geluk heb ik over 2 maanden ofzo een mooie baan. En een auto .
Als je studeert wordt het inderdaad moeilijk, tenzij je een spaarpotje hebt bijgehouden.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_46955709
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

klopt, je bent ook veel aan maandelijkse lasten kwijt, ik heb er iig geen geld voor, een eigen auto

maar er zijn ook mensen die spaargeld hebben en een baantje en dan moet het wel te doen zijn
Precies.. En het ligt er ook een beetje aan waar je je prioriteiten hebt natuurlijk. Ik ben niet bereid om dat geld ervoor neer te leggen, en voor die keren dat ik de auto mee wil nemen kan ik het altijd. En ik heb wel 'betere' doelen voor m'n geld.
pi_46957506
quote:
Ik weet nog niet hoe ik het ga betalen..
Maar wel dat ik een auto ga kopen. Een of ander barreltje van een paar honderd euro. Dan maar gokken dat de onderhoudskosten niet te hoog zijn, de wegenbelasting en verzekering zijn wel te doen.
Ik heb verder geen auto tot mijn beschikking en kan nu al regelmatig niet mee uit omdat ik dan in mijn eentje 's nachts naar huis zou moeten...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 23:30:05 #211
43556 miss_dynastie
pi_46961462
Wij hebben nu sinds november een auto, wegenbelasting is bijna 400 per jaar, verzekering zo rond de 300 euro per jaar (schadevrije jaren van de brommer tellen mee ). Dan heb je dus nog geen kilometer gereden
  dinsdag 6 maart 2007 @ 02:43:55 #212
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_46964549
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben nu sinds november een auto, wegenbelasting is bijna 400 per jaar, verzekering zo rond de 300 euro per jaar (schadevrije jaren van de brommer tellen mee ). Dan heb je dus nog geen kilometer gereden
lucky you!
Wegenbelasting per jaar: ¤ 860 (1155kg Audi A3 diesel (Friesland)
Verzekering per jaar: ¤1100ish (WA+) (geen schadevrije dinges opgebouwt (nog),, tis me 1e auto/verzekering)

en dan nog zo'n 40¤ per 2~3 dagen aan diesel

maar goeee je moet er wat voor over hebben idd :p
pi_46965031
Over 25 minuten word ik opgehaald..

Het is geweldig vies druilerig weer!
Geen irritante zon die in mijn ogen zal schijnen!

[ Bericht 24% gewijzigd door Alcarin op 06-03-2007 07:34:44 ]
  Moderator dinsdag 6 maart 2007 @ 07:40:02 #214
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46965120
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 07:20 schreef Alcarin het volgende:
Over 25 minuten word ik opgehaald..

Het is geweldig vies druilerig weer!
Geen irritante zon die in mijn ogen zal schijnen!
Nog 5 minuten
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46965126
Woehaaaaaaaaaaaaaaa

Tot straks
  Moderator dinsdag 6 maart 2007 @ 07:41:28 #216
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46965129
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 07:41 schreef Alcarin het volgende:
Woehaaaaaaaaaaaaaaa

Tot straks
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46966495
Nu zal hij het te horen krijgen.. duimen!

Ik moet over 1 week op
pi_46966539
a.s. zaterdag waarschijnlijk mijn eerste les (motor)

theorie pas gehaald, 6 fout
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:45:51 #219
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_46966581
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 07:41 schreef Alcarin het volgende:
Woehaaaaaaaaaaaaaaa

Tot straks
En? En? En?
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_46967176

Gezakt.

Alles maar dan ook alles ging goed. Invoegen ging goed, voorrang verlenen, kijken, ALLES.
Laat ie me zakken op de bijzondere verrichtingen. 'ja, ik vind het zelf ook heel jammer'. DOE HET DAN OOK NIET!
Mijn instructeur zei dat 'ie in zijn hele loopbaan niemand heeft gehad die is gezakt op de bijzondere verrichtingen...en die loopbaan is een jaar of 35-40.

* Alcarin is boos
pi_46967243
snap ik dat je boos bent
welke verrichtingen moest je doen en gingen ze alle twee de mist in of ging er maar 1 fout?
no reason to live but i like it that way
pi_46967285
Hij mocht er niet overheen vannacht, wedde
pi_46967300
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:18 schreef paulus1709 het volgende:
snap ik dat je boos bent
welke verrichtingen moest je doen en gingen ze alle twee de mist in of ging er maar 1 fout?
Er ging helemaal niks fout
Ik moest keren in 3x, keren halve draai en 2x fileparkeren. Ik raakte met fileparkeren een keer de stoep, daarna deed ik het nog een keer en vond ie het wel goed.
Maar volgens hem had ik niet moeten wachten op een auto die eraankwam toen ik aan het keren was. Hij kon er makkelijk langs, dus ik wachtte even, hij ging erlangs en ik ging verder met keren.
Goh, en ik maar denken dat keren een bijzondere verrichting is en dat je dan iedereen voor moet laten? Blijkbaar niet in het hoofd van meneer de examinator.
pi_46967310
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:20 schreef Mathijz het volgende:
Hij mocht er niet overheen vannacht, wedde
Ja, dat dus.
pi_46967377
het lijkt er op dat hij je gewoon niet mag en je gewoon op een kut excuus heeft laten zakken
pi_46967450
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:24 schreef paulus1709 het volgende:
het lijkt er op dat hij je gewoon niet mag en je gewoon op een kut excuus heeft laten zakken
Yep. Maar hij deed heel aardig en slijmerig tijdens het examen, nee, maak je maar geen zorgen, komt allemaal goed. En dan kom je daar boven: 'ik moet je teleurstellen'.

Ik vind het niet erg als iemand me niet mag, maar als dat 200 euro kost is het toch wel vervelend
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:29:21 #227
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_46967518
Echt GIGANTISCH genaaid ben je daarmee.

Bij die verrichtingen gaat het vooral om je kijkgedrag. Of je bijv. geen voetgangers aanrijdt, die achter de auto langslopen. Dat heeft mijn examinator + instructeur verteld...

Vind het erg jammer voor je!
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_46967557
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:29 schreef matthendriks het volgende:
Echt GIGANTISCH genaaid ben je daarmee.

Bij die verrichtingen gaat het vooral om je kijkgedrag. Of je bijv. geen voetgangers aanrijdt, die achter de auto langslopen. Dat heeft mijn examinator + instructeur verteld...

Vind het erg jammer voor je!
Ik vind het vooral erg omdat verder echt ALLES goed ging! Ik reed beter dan ooit.. Alle voetgangers, fietsers, auto's had ik in de gaten, ik wist precies wie wanneer voorrang had en waar ik moest wachten, reed niet te hard en niet te traag, het ging gewoon perfect. Dat zei de examinator trouwens ook.
Eikel
pi_46967568
Jammer Alcarin! Trakteer je zelf vanmiddag even op een biertje
pi_46967586
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:31 schreef Omaha het volgende:
Jammer Alcarin! Trakteer je zelf vanmiddag even op een biertje
Bier is vies.
En ik moet een tentamen leren, kan niet 2x falen in 1 week..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:33:41 #231
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_46967633
Hoe hebben jullie eigelijk dat fileparkeren gehad?
Gewoon achter een auto of tussen 2 auto's?
Ik had gisteren achter een auto geparkeerd..
Is dat in de examen ook zo of moet je dan tussen 2 auto's fileparkeren??
Ik moest wel tussen 2 auto's vooruit en achteruit in een vakje parkeren..

Ik vond het allemaal heel makkelijk ondanks een lompe grote auto. (audi a6)

Verder moest ik een paar keer keren.. Was ook een makkie..
Maar ik weet niet hoe het in de examen allemaal moet...Tussen 2 auto's of gewoon achter of voor een auto enal...
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
pi_46967637
Tsjonge jonge, dat is wel heel lullig, rijd je keurig en dan gaat hij zeiken over je bijzondere verrichtingen. Nou, gecondoleerd in ieder geval!
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_46967646
Wat een naaierij. Dat jij stopt om die auto voor te laten bij het keren lijkt mij juist goed. Het is wat anders als het duidelijk is dat die andere auto er nooit langs kan zolang jij nog aan het keren bent, maar dan stopt die auto ook zeker weten wel. Nu was de ruimte groot genoeg voor hem om te passeren en is het logisch dat je stopt. Stel dat die auto dus zelf ook al dacht: 'hey, ruimte zat, er langs met mijn bak' en jij vervolgens net in je achteruit gaat. Dan kan je nog een leuke botsing krijgen. Het is dan goed dat je even stopt om die auto langs te laten, weet je in ieder geval zeker dat die bestuurder zijn auto er toch niet plotseling nog eens langsdrukt.
pi_46967689
overheen gelezen
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_46967732
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:33 schreef Turbo_Diesel het volgende:

Maar ik weet niet hoe het in de examen allemaal moet...Tussen 2 auto's of gewoon achter of voor een auto enal...
Verschilt, net waar je examinator zin in heeft.
pi_46967838
* Alcarin gaat maar even iets in elkaar timmeren ofzo
pi_46967969
terug naar het CBR gaan en die examinator te grazen nemen
pi_46968825
Klote zeg, Alcarin
Sommige exa's moeten echt preventief geruimd worden.
Mijn exa had me bijvoorbeeld makkelijk kunnen laten zakken (zo kon ik bjivoorbeeld het kenteken niet lezen vooraf ) en jij wordt zo hard genaaid..
'And I called your name,
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:30:43 #239
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_46969128
Stel hea, je bent 17 maar rijd wel een half jaar geregeld (illigaal) op de weg, en je hebt zo'n 2000km afgelegd in de binnenstad/snelweg etc. En je kunt speciale verrichtingn ook al.

Hoelang zou deze persoon ( ) nodig hebben qua lessen?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_46969159
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:30 schreef DoimeN het volgende:
Stel hea, je bent 17 maar rijd wel een half jaar geregeld (illigaal) op de weg, en je hebt zo'n 2000km afgelegd in de binnenstad/snelweg etc. En je kunt speciale verrichtingn ook al.

Hoelang zou deze persoon ( ) nodig hebben qua lessen?
Erg lang, als je het verkeerd hebt geleerd.
Erg kort, als je het goed hebt geleerd.

En bouw nog wat extra ruimte in voor hufters van examinatoren
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:33:14 #241
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_46969195
Mmm ok en zou het voor deze persoon( ) makkelijk zijn om een 10daagse cursus te doen?
--------------------------------------------------------------------------------------------
pi_46969228
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:33 schreef DoimeN het volgende:
Mmm ok en zou het voor deze persoon( ) makkelijk zijn om een 10daagse cursus te doen?
Ik denk dat dat wel zou werken, dan krijg je sowieso ook een intest.
(die persoon is een vriend van je he? )
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:37:01 #243
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_46969295
Ja ik ken hem goed
pi_46969429
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:14 schreef Alcarin het volgende:

Gezakt.

Alles maar dan ook alles ging goed. Invoegen ging goed, voorrang verlenen, kijken, ALLES.
Laat ie me zakken op de bijzondere verrichtingen. 'ja, ik vind het zelf ook heel jammer'. DOE HET DAN OOK NIET!
Mijn instructeur zei dat 'ie in zijn hele loopbaan niemand heeft gehad die is gezakt op de bijzondere verrichtingen...en die loopbaan is een jaar of 35-40.

* Alcarin is boos
damn wat ben je dan genaaid zeg

daar zakt idd echt nooit iemand op, of je moet echt helemaal niet kijken ofzo

damn, balen zeg
pi_46969514
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:33 schreef Turbo_Diesel het volgende:

Ik heb het eigenlijk altijd tussen 2 auto's gehad, achter 1 auto is een stuk makkelijker nl, dan kun je zover naar achteren als je wilt, tussen 2 auto's moet je ook met die achterste auto rekening houden dat je daar niet tegenaan rijdt.
pi_46970262
Kut zeg, Alcarin. Echt flink genaaid. Kan je weer snel opnieuw op?
  Redactie Frontpage dinsdag 6 maart 2007 @ 12:10:11 #247
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_46970298
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:14 schreef Alcarin het volgende:

Gezakt.

* Alcarin is boos
Balen man

Vanavond voor het eerst in het donker rondjes rijden
pi_46970411
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk altijd tussen 2 auto's gehad, achter 1 auto is een stuk makkelijker nl, dan kun je zover naar achteren als je wilt, tussen 2 auto's moet je ook met die achterste auto rekening houden dat je daar niet tegenaan rijdt.
Tenzij er een boompje staat met zo'n leuke metalen U-vormige beschermstang die je niet ziet omdattie zo laag is

gelukkig ging het niet zo hard
'And I called your name,
pi_46971423
Ik heb wat rustgevend middel voorgeschreven gekregen van de huisarts, ziektebeeld wat ik nu heb is gewoon stress, en het duurt nog een week
pi_46972427
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:20 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Er ging helemaal niks fout
Ik moest keren in 3x, keren halve draai en 2x fileparkeren. Ik raakte met fileparkeren een keer de stoep, daarna deed ik het nog een keer en vond ie het wel goed.
Maar volgens hem had ik niet moeten wachten op een auto die eraankwam toen ik aan het keren was. Hij kon er makkelijk langs, dus ik wachtte even, hij ging erlangs en ik ging verder met keren.
Goh, en ik maar denken dat keren een bijzondere verrichting is en dat je dan iedereen voor moet laten? Blijkbaar niet in het hoofd van meneer de examinator.
bale man! al helemaal omdat het belangrijkste gewoon goed ging! mij was ook duidelijk gemaakt dat de bijzondere verrichtingen niet belangrijk waren als ze niet goed lukte, als je maar goed op bleef letten op de rest om je heen.

Hopen dat je snel weer mag want dit is echt zonde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')