Dat zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:57 schreef endemion het volgende:
heb je de cpu fan op het goede plugje gestoken?
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:04 schreef B1OO het volgende:
PS Fijn dat je ook meeleest in je eigen topic
Start jouw pc op zonder stroom?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:26 schreef Palomar het volgende:
Zit de stekker wel in het stopcontact?
ja, 6 jaar geleden was dat een eenmalig incident met een lading elco's met een productiefout, waarbij het ook nog een paar jaar duurde voordat de symptomen optraden. Moederborden van nu (getuige de 24pins powerconnector) ondervinden daar ondertussen geen hinder meer vanquote:Op maandag 26 februari 2007 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
controlleer het moederbord visueel op beschadigingen, staan de elco'tjes helemaal bol, beginnen ze al te lekken ? is een veel voorkomend probleem bij MSI moederborden
Die zit zich vanwege 1 of andere stomme fout met 't inbouwen zich nu diep te schamen in een hoek ergens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:58 schreef gday het volgende:
Volgens mij is het geen dringend probleem, gezien de afwezigheid van TS ...
Niet waarschijnlijk maar mogelijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:08 schreef trancethrust het volgende:
Nah de computer valt nu sneller uit dan de 10 seconden waarin hij voorheen Windows startte, firefox/IE opende en dit topic startte
Tsja het begint al met de jumpers. Ook geheugen ff upgraden met nieuw reepje is vaak lachen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:23 schreef wimmel_1 het volgende:
@TS : Wat heb je voor een spullen gekocht ?
Sluit 't spul anders eens aan .. (buiten een kast)Mobo + Voeding + procc -> Piept ? Mobo + Voeding + Procc + GraKa -> Piept ? Mobo + Voeding + Procc + GraKa + Mem -> Piept ?
En ga zo maar door
Die gaat niet vanzelf losquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:39 schreef schvvmert het volgende:
Vandaag ook gelachen met PC van een buurman. Ding deed raar dus hij naar mij.
Ik ff testen en alles leek goed alleen OS was wat dingen kwijt.
ff boot CD erin en PC crashed, ik kijken, zit op de Celeron 2.1 de koeler niet aangesloten.![]()
morgen komt de buurman krat bier brengen , PC draait weer perfect.
is dat zo. de mobo's met geplofte elco's zie ik anders nog te vaak, ook bij nieuwe planken. welliswaar niet de duurste, maargoedquote:ja, 6 jaar geleden was dat een eenmalig incident met een lading elco's met een productiefout, waarbij het ook nog een paar jaar duurde voordat de symptomen optraden. Moederborden van nu (getuige de 24pins powerconnector) ondervinden daar ondertussen geen hinder meer van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |