Was ook altijd mijn pronkstukquote:Op zondag 25 februari 2007 16:50 schreef kwak-kwak het volgende:
Wat was ik destijds vreselijk aan het sparen voor nummer 20...........![]()
Waar is die voor bedoeld?quote:
Daarmee kun je een plat steentje ergens vanaf halen (lukt met de hand bijna niet).quote:
Die is om te strak op elkaar geklemde latjes van elkaar te kunnen halenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waar is die voor bedoeld?
* Cynix ®] heeft een grote doos vol met Lego, maar vooral vergaard door het kopen of krijgen van 'algemene doosjes' met blokjes, wieltjes, etc.[/me]
[me=Cynix ® is nog van het tijdperk dat je gewone 'legostenen' kocht en zelf moest verzinnen hoe je daar een huis, een auto, een vliegtuig, etc van bouwde. Dus gen 'bouwpakketten' met instructies.
[aanvullingsmode]En dat werkt echt geweldig![/aanvullingsmode]quote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Daarmee kun je een plat steentje ergens vanaf halen (lukt met de hand bijna niet).
Dat heeft me zóveel nagels gekost hequote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Daarmee kun je een plat steentje ergens vanaf halen (lukt met de hand bijna niet).
Bij LEGO is VEEL zeer relatief, iedereen beweert dat ie "VEEL" heeft of heeft gehadquote:Op zondag 25 februari 2007 17:24 schreef Lithion het volgende:
Ontzettend gaaf om die sets weer te zien zeg!
Dit was mijn eerste.
[afbeelding]
Maar ik zie nu wel dat ik echt héél veel heb gehad..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |