psst, het is postpartum depressiequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef PeRi het volgende:
Postnatale depressie icm de scheiding, had het kunnen weten.
Ohquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
psst, het is postpartum depressie
Het wordt wel gebruikt, maar het is fout. Bij een postnatale depressie heb je een depressie na je geboorte...de baby heeft dan dus de depressiequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:46 schreef PeRi het volgende:
Oh. Ik las het op de FP 'Britney Spears heeft postnatale depressie' !
hahaha ik liep bij mijn PPD gewoon gekleed over straat!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef milagro het volgende:
Ja een PPD is natuurlijk wat chiquer dat een alcoholist of junkie stempel
Je kan er niets aan doen, en je misdragingen worden je accuut vergeven.
Je ziet dagelijks moeders met een PPD tierend en zuipend door de straten te trekken zonder slipje, we hadden het kunnen weten idd, alle symptomen zijn daar
Ergo, als je de eerdere diagnoses met een korreltje zout neemt, waarom deze dan niet.
Ze zit er koud een week, en nu al "lekt" de diagnose uit, knap wel, qua diagnose zo snel, en het uitlekken.
Zeker, daar heb je wel gelijk in. Maar bij haar is alles natuurlijk dubbel uitvergroot en in combi met haar drank/drugsgebruik krijg je bijna de gedachte 'dat ze nog leeft uberhaupt.'quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef milagro het volgende:
Ja een PPD is natuurlijk wat chiquer dat een alcoholist of junkie stempel
Je kan er niets aan doen, en je misdragingen worden je accuut vergeven.
Je ziet dagelijks moeders met een PPD tierend en zuipend door de straten te trekken zonder slipje, we hadden het kunnen weten idd, alle symptomen zijn daar
Ergo, als je de eerdere diagnoses met een korreltje zout neemt, waarom deze dan niet.
Ze zit er koud een week, en nu al "lekt" de diagnose uit, knap wel, qua diagnose zo snel, en het uitlekken.
inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef milagro het volgende:
ja en ms is het gewoon een verwend vervelend kutwijf, kan tochquote:
Opgelost, slotjequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en ms is het gewoon een verwend vervelend kutwijf, kan toch
Wow, weet je dat je nu al de zoveelste bent die dat zegt, van die oude zielquote:Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ms zien we nu juist wel hoe ze echt is, of iig al tijden was of wilde zijn, en is het niet een ex, of media aandacht enkel wat haar opbreekt, maar de façade die ze zelf al die jaren ophield voor 'ons', het lieve, brave, onschuldige meisje met haar 'bedopte deus" stemmetje
trouwens, jij hebt echt de tofste baby die ik momenteel kenecht, dat hoofdje
, hij is echt een oude ziel, heeft het helemaal door, dat zie je zo, een licht verwarde (oh vanwaar zulks een drukte om zoveel niets)
maar oh zo slimme blik (oh well, whatever)
![]()
quote:Britney is Better
Filed Under: Britney Spears
A healthy-looking Britney Spears was spotted outside her Malibu rehab on Wednesday, on her way to an Alcoholics Anonymous meeting.
Interestingly enough, Brit was spotted wearing her wedding ring.
Seems like a reconciliation with Kevin Federline might be a possibility after all!
Die mogelijkheid zou ik op voorhand zeker niet uit willen sluiten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en ms is het gewoon een verwend vervelend kutwijf, kan toch
Van anti depressiva wordt je niet vrolijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef Mr_Booze het volgende:
Dat gezicht ziet er uit alsof ze enorm aan de anti-depressiva zit.![]()
http://www.news.com.au/story/0,23599,21325065-2,00.htmlquote:BRITNEY Spears has flipped her lid in rehab, trying to hang herself with a bedsheet after screaming "I am the anti-christ" to frightened staff.
She made the demonic cry after scrawling the devil's number "666" across her head.
Spears's manic behaviour has concerned relatives who once again fear for her safety, and has staff at the Promises Clinic in Malibu, California struggling to cope.
The former chart-topper's troubles have been revealed in Britain's News Of the World, which broke the exclusive story.
Within days of her suicidal behaviour, Spears - who was in and out of rehab before shaving her own head and later attacking a photographer's car with an umbrella - was begging estranged husband Kevin Federline not only for a reconciliation, but demanding she wanted to soon have another baby.
The ordeal began when she terrified staff by writing the number of the beast on her head and running around the clinic screaming, "I am the anti-christ!"
"The clinic people just didn't know what to do," a friend claimed.
The pop star then tried to hang herself with a bedsheet was but was found before she could hurt herself.
ik geloof hetquote:Op zondag 4 maart 2007 17:25 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat moeten we nog afwachten ja.. Heb nog maar 1 bron gezien
Daar lijkt het wel op, ja. Als het waar is natuurlijk haha. Maar goed, als iemand tegen mij had gezegd dat Britney haar haar had afgeschoren (en ik de foto's nog niet had gezien) had ik het ook niet geloofd.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:24 schreef Vivi het volgende:
OMG. Misschien heeft ze wel een postnatale depressie?
nou, en stel je dat nu eens voor met een kale kop en krijsend "baby one more time" ..... het meisje in kwestie dan, hè, niet dat jij dat doetquote:Op zondag 4 maart 2007 19:08 schreef Zina het volgende:
[afbeelding]
Als je dit plaatje nu zo ziet, denk je mwooaah best wel nep. Maar ik was toch een partij bang toen ik dat zag in die film.
is dat waar??quote:
quote:
Britney doet zelfmoordpoging
De compleet geflipte Britney Spears heeft zaterdagavond een zelfmoordpoging gedaan in de ontwenningskliniek waar ze zit. Dat meldt de Britse tabloid News of the World.
De eens zo succesvolle popzangeres tekende zaterdagavond de cijfers 666 op haar kaalgeschoren hoofd en rende de gang door terwijl ze “Ik ben de Antichrist!” schreeuwde.
Bedlaken
Daarna knoopte ze een bedlaken aan een lamp en probeerde zichzelf te verhangen, zo vertelt een vriend van Britney aan het Britse blad. De doorgedraaide Spears kon echter tijdig gered worden en raakte niet gewond.
Haar opgetrommelde moeder en aanstaande ex Kevin Federline arriveerden niet veel later bij de kliniek. Volgens ingewijden stelde de 25-jarige na haar zelfmoordpoging aan Kevin voor om weer bij elkaar te komen en de "reünie" te bezegelen met een derde kindje...
To be continued...
Sorry, maar het is echt van 1 maart...quote:Op maandag 5 maart 2007 09:09 schreef Zeeltje het volgende:
Dit is eerder.. dit is niet van 1 maart..
Nee, ik heb de foto's al eerder gezien, ze staan op de site van People, die zijn ergens in december/januari gemaakt dacht ikquote:Op maandag 5 maart 2007 14:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Sorry, maar het is echt van 1 maart...
En mensen hier, ik zou niet alles zomaar geloven wat de tabloids schrijven![]()
My thoughts exactly!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Crush65 het volgende:
Die is duidelijk 'on the way out' als ik haar was, zou haar weg brengen uit die idioterie daar in de States...laat 'r maar een tijdje bijkomen op een healthfarm in europa of zo. Zwitseland, Frankrijk...ergens met veel natuur en weinig pers...anders gaat het goed mis met Brit...
dat zal ze zelf niet willen, had ze anders allang kunnen doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Crush65 het volgende:
Die is duidelijk 'on the way out' als ik haar was, zou haar weg brengen uit die idioterie daar in de States...laat 'r maar een tijdje bijkomen op een healthfarm in europa of zo. Zwitseland, Frankrijk...ergens met veel natuur en weinig pers...anders gaat het goed mis met Brit...
quote:ik denk idd dat ze aandacht wil en dat ze op de een of andere manier hoopt Kevin hiermee terug te krijgen. Jammer genoeg ziet ze nog niet echt in dat ze die Kevin gewoon links moet laten liggen....
Hmm...daar heb je ook weer gelijk in eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 14:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou als ik deze hele situatie zo eens hoor lijkt het er meer op dat Kevin haar beter links kan laten liggen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:10 schreef superhero87 het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:10 schreef superhero87 het volgende:
Ja, ik had haar toevallig vanmiddag nog aan de telefoon, ze vertelde me het verhaal in geuren en kleurenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:03 schreef Flyga het volgende:
is het waar van die zelfmoordpoging dit weekend?
Niemand kan het bevestigen... en ik geloof er niks vanquote:Op maandag 5 maart 2007 16:03 schreef Flyga het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ja, ik had haar toevallig vanmiddag nog aan de telefoon, ze vertelde me het verhaal in geuren en kleuren
sorry, moest even
Zal vanavond wel te zien zijn op The Insider. 23:30 lokale tijd hier.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:03 schreef Flyga het volgende:
Inderdaad, zelfs PerezHilton heeft het er niet overquote:Op maandag 5 maart 2007 17:03 schreef suus21 het volgende:
ik geloof het niet. Op geen enkele andere site is het te lezen.
Beetje heel hypocriet om dat te denken, vind je niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef Ska-te het volgende:
Het zal wel waar zijn
Op de radio vandaag hadden ze het over niks anders. Het zou me niks verbazen ook. Iedereen in dat land spoort toch niet
quote:Ook Kevin Federline scheert hoofd kaal.
Kevin Federline heeft zijn hoofd kaalgeschoren. Hij deed dat om te laten zien dat hij zijn aanstaande ex-vrouw Britney Spears steunt, zegt een vriend van de 28-jarige danser in de Britse krant The Sun. "Kevin zegt dat hij nog steeds van haar houdt."
Britney schoor vorige maand haar hoofd kaal vlak voordat ze werd opgenomen in een afkickkliniek. Aan haar opname in de instelling in Malibu ging een roerige week vooraf, waarin de 25-jarige popzangeres zich twee keer eerder in een ontwenningskliniek liet opnemen om die een dag later weer te verlaten.
Spears vroeg in november de scheiding aan na een huwelijk van twee jaar. Federline heeft, nu Britney aan het afkicken is, de voogdij over hun kinderen Sean Preston (1) en Jayden James (5 maanden).
Een knappe kop heeft ze eigenlijk nooit gehad is het wel?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef sanni het volgende:
Idd dieptriest en andermaal kenmerkend hoe de Amerikaanse Glamourwereld in
elkaar steekt. Niks en niemand wordt ontzien en dat voor iemand wiens imago
altijd zo was![]()
Nee vind ik niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Beetje heel hypocriet om dat te denken, vind je niet?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:46 schreef milagro het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
"We zijn er voor je, Britney!!!!!!!!!"
Hoho, gemillimeterd, net als Britney... kaal is kaal, gemillimeterd is kort haar... ze zijn allebei niet kaal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die gast had z'n hoofd al veel langer kaal, dus dit bericht slaat nergens op.
Ja ja ja ja ja. Nu weten we wel dat je kaal bent.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:05 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Hoho, gemillimeterd, net als Britney... kaal is kaal, gemillimeterd is kort haar... ze zijn allebei niet kaal.
(zie Hoofd kaalscheren #4 of kijk gewoon in mijn FB)
Bron.quote:Spears Struggling in Rehab.
Troubled pop star Britney Spears is struggling to cope with life in rehab and her family is worried she may drop out of treatment, according to media reports. Spears checked into the Promises Treatment Center in Malibu, California last month after several failed attempts at rehab. And now a source tells Us Weekly, Spears is wavering in her treatment, and her family is worried about her progress. The singer's cousin Alli was on hand to offer support over the weekend, staying overnight at the facility on Friday and dropping by for visits on Saturday and Sunday. The 25-year-old star hasn't left the center since she traveled to a friend's apartment in Culver City, California last Thursday to pick up a bag of new clothes she purchased online from a trendy Los Angeles boutique. The source adds, "(Her family) hope that Britney wills stay at Promises for a month, but they're nervous she might not last that long."
't ging er gewoon om dat Britney dat dus niet is/was.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:09 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja. Nu weten we wel dat je kaal bent.![]()
Je moest eens weten. Ik ben veel enger dan Britney...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:59 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
't ging er gewoon om dat Britney dat dus niet is/was.
Ik zag in je FB dat jouw overeenkomst met Britney trouwens heel wat enger is.
Zijn we het toch nog eens geworden... da's altijd fijn !quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:04 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik ben veel enger dan Britney...![]()
quote:
Britney koopt voor 2.500 euro spullen vanuit afkickkliniek.
Goed nieuws voor Britney-fans: haar doodswens is schijnbaar dan toch niet zo groot, want de getroubleerde zangeres heeft in de afkickkliniek zitten shoppen via internet. Ze kocht vanuit de Promises-ontwenningskliniek hoeden, jurken en zonnebrillen van de hippe outletstore Intuition in Los Angeles. Dat meldt The Sun.
Therapeutisch winkelen
Een woordvoerster van de winkel zegt dat Britney de voorbije dagen verschillende keren op internet is geweest om spullen uit de winkel te kopen. De vrouw noemt dat "therapeutisch winkelen". De spullen werden opgehaald door een neef en een assistent van Britney.
De zangeres verblijft nu al anderhalve week in de afkickkliniek in Malibu, waar ze eerder al eens was weggelopen na een verblijf van amper een dag. Daarvoor had ze zich al eens laten opnemen in de kliniek van ex-verslaafde Eric Clapton op Antigua, maar ook daar hield ze het niet lang uit.
Zelfmoord?
Naar verluidt zou Britney al twee zelfmoordpogingen achter de rug hebben. Dat ze nu kleren koopt, kan als een goed teken van levenslust gezien worden.
Idd alleen dan mag er een nulletje afquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:21 schreef milagro het volgende:
therapeutisch winkelen, daar hebben we allemaal wel eens last van
ze is dus of heel normaal, of we sporen met zijn allen niet
Ik zou er dit weekend nog niet op rekenen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:50 schreef Mr_Booze het volgende:
Hoe zit dat nu met die come-back.. dat duurt zeker weer een jaar ofzo.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik zou er dit weekend nog niet op rekenen.
Ook al zou ze terug komen, wie kan haar nog ooit serieus nemen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:50 schreef Mr_Booze het volgende:
Hoe zit dat nu met die come-back.. dat duurt zeker weer een jaar ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |