abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:21:47 #101
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46765570
Het gaat erom dat het subjectief geschreven is. Er staat dat ze 'dodelijke' capsules mdma slikte. Ten eerste is de stof mdma niet dodeljik en ten tweede was de dosis waarin ze het slikte dat blijkbaar ook niet...

Maar goed, dit heeft niks meer met het onderwerp maken...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_46767462
Postnatale depressie icm de scheiding, had het kunnen weten.
Whatever I want.
pi_46768102
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef PeRi het volgende:
Postnatale depressie icm de scheiding, had het kunnen weten.
psst, het is postpartum depressie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46768149
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

psst, het is postpartum depressie
Oh . Ik las het op de FP 'Britney Spears heeft postnatale depressie' !
Whatever I want.
pi_46768196
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:46 schreef PeRi het volgende:
Oh . Ik las het op de FP 'Britney Spears heeft postnatale depressie' !
Het wordt wel gebruikt, maar het is fout. Bij een postnatale depressie heb je een depressie na je geboorte...de baby heeft dan dus de depressie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46768579
Dat is nog niet eens zo'n gekke 'diagnose':
De volgende lichamelijke en geestelijke klachten kunnen op een postnatale depressie duiden: vermoeidheid, lusteloosheid, een verminderde eetlust, slapeloosheid, hyperventilatie, geen zin in seks, overbezorgdheid, geïrriteerd of agressief reageren en slecht geconcentreerd zijn. bron
pi_46769977
Ja een PPD is natuurlijk wat chiquer dat een alcoholist of junkie stempel
Je kan er niets aan doen, en je misdragingen worden je accuut vergeven.

Je ziet dagelijks moeders met een PPD tierend en zuipend door de straten te trekken zonder slipje, we hadden het kunnen weten idd, alle symptomen zijn daar

Ergo, als je de eerdere diagnoses met een korreltje zout neemt, waarom deze dan niet.
Ze zit er koud een week, en nu al "lekt" de diagnose uit, knap wel, qua diagnose zo snel, en het uitlekken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:02:08 #108
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_46770731
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef milagro het volgende:

Je ziet dagelijks moeders met een PPD tierend en zuipend door de straten te trekken zonder slipje, we hadden het kunnen weten idd, alle symptomen zijn daar

Ergo, als je de eerdere diagnoses met een korreltje zout neemt, waarom deze dan niet.
Ze zit er koud een week, en nu al "lekt" de diagnose uit, knap wel, qua diagnose zo snel, en het uitlekken.
hahaha ik liep bij mijn PPD gewoon gekleed over straat!
Maar mocht het zo zijn dan is dat erg zat voor haar!
pi_46770801
quote:

Zeker, daar heb je wel gelijk in. Maar bij haar is alles natuurlijk dubbel uitvergroot en in combi met haar drank/drugsgebruik krijg je bijna de gedachte 'dat ze nog leeft uberhaupt.'
pi_46770866
quote:

inderdaad
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46771119
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:06 schreef Scandalous het volgende:

[..]

inderdaad
ja en ms is het gewoon een verwend vervelend kutwijf, kan toch
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46771399
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:14 schreef milagro het volgende:

[..]

Opgelost, slotje
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:46:05 #113
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_46778945
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 28 februari 2007 @ 18:11:29 #114
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46779712
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef milagro het volgende:

[..]

ms zien we nu juist wel hoe ze echt is, of iig al tijden was of wilde zijn, en is het niet een ex, of media aandacht enkel wat haar opbreekt, maar de façade die ze zelf al die jaren ophield voor 'ons', het lieve, brave, onschuldige meisje met haar 'bedopte deus" stemmetje

trouwens, jij hebt echt de tofste baby die ik momenteel ken echt, dat hoofdje , hij is echt een oude ziel, heeft het helemaal door, dat zie je zo, een licht verwarde (oh vanwaar zulks een drukte om zoveel niets) maar oh zo slimme blik (oh well, whatever)
Wow, weet je dat je nu al de zoveelste bent die dat zegt, van die oude ziel
Ik heb zelf ook vaak dat idee van, `hij heeft alles haarfijn in de smiezen´.
En hij is idd helemaal geweldig natuurlijk, maar leuk dat het anderen ook opvalt
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_46815844
quote:
Britney is Better

Filed Under: Britney Spears

A healthy-looking Britney Spears was spotted outside her Malibu rehab on Wednesday, on her way to an Alcoholics Anonymous meeting.

Interestingly enough, Brit was spotted wearing her wedding ring.

Seems like a reconciliation with Kevin Federline might be a possibility after all!

Oh NEE he, als het maar niet echt haar trouwring is.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_46817571
En weer met nephaar, ofcourse. Dat truitje had trouwens ook wel iets langer gemogen .
pi_46819799
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:14 schreef milagro het volgende:

[..]

Die mogelijkheid zou ik op voorhand zeker niet uit willen sluiten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:43:35 #118
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_46823206
Dat gezicht ziet er uit alsof ze enorm aan de anti-depressiva zit.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:03:20 #119
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46824198
Ze heeft ook lekker op d'r handen getekend.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:59:17 #120
32015 suus21
Andre rocks!
pi_46826833
die vieze henna op haar handen
fijn!
pi_46910537
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef Mr_Booze het volgende:
Dat gezicht ziet er uit alsof ze enorm aan de anti-depressiva zit.
Van anti depressiva wordt je niet vrolijk.

Kijk maar...
quote:
BRITNEY Spears has flipped her lid in rehab, trying to hang herself with a bedsheet after screaming "I am the anti-christ" to frightened staff.

She made the demonic cry after scrawling the devil's number "666" across her head.

Spears's manic behaviour has concerned relatives who once again fear for her safety, and has staff at the Promises Clinic in Malibu, California struggling to cope.

The former chart-topper's troubles have been revealed in Britain's News Of the World, which broke the exclusive story.

Within days of her suicidal behaviour, Spears - who was in and out of rehab before shaving her own head and later attacking a photographer's car with an umbrella - was begging estranged husband Kevin Federline not only for a reconciliation, but demanding she wanted to soon have another baby.

The ordeal began when she terrified staff by writing the number of the beast on her head and running around the clinic screaming, "I am the anti-christ!"

"The clinic people just didn't know what to do," a friend claimed.

The pop star then tried to hang herself with a bedsheet was but was found before she could hurt herself.
http://www.news.com.au/story/0,23599,21325065-2,00.html
  zondag 4 maart 2007 @ 17:23:56 #122
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_46910818

als het waar is.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 4 maart 2007 @ 17:24:15 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46910829
OMG. Misschien heeft ze wel een postnatale depressie?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_46910880
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef static het volgende:

als het waar is.
Dat moeten we nog afwachten ja.. Heb nog maar 1 bron gezien
  zondag 4 maart 2007 @ 17:29:10 #125
171269 Flubberdehupskiej
*Irreplaceable*
pi_46911007
Geloof er maar weinig van ... maar met britney weet je het maar nooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties