Er is een verschil tussen wat wij waarnemen en wat er echt gebeurt.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Alex858 het volgende:
[..]
Onzinnig? Hoe vaak heb jij waargenomen dat de KNVB een scheidsrechter na een slechte prestatie aanpakt?
vind ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 15:36 schreef Alex858 het volgende:
[..]
Tuurlijk. In Eindhoven zien ze zich als het beste team van de wereld. Vind het toch altijd humor dat die boeren Ajax-fans als arrogant durven te bestempelen, terwijl de PSV-ers toch altijd vele malen arroganter zijn.
quote:Dit is mijn club;
Mijn ideaal;
Dit is de mooiste, club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
Het kan dooien, het kan vriezen;
We kunnen winnen of verliezen;
Maar een betere club dan Ajax, is er niet!
quote:Ten Cate : "ik moet mijn complimenten maken aan Ajax want ik vind dat we tegen FC Wegereef hebben gespeeld."
interviewer : "en de grensrechters en 4e man dan?"
Ten Cate : "die horen toch ook bij de FC.... ? "
ik ben altijd trots op mijn Ajaxquote:Op zondag 25 februari 2007 15:45 schreef SoA-Holic het volgende:
Kom net terug uit dat stadion, wat een kutkneuzen lopen daar rond. Lekker slaan met dat stuk papier, je wordt er helemaal schijtziek van.
Ondanks de arbitrale dwaling ben ik trots op Ajax. Weinig kansen weggeven met 10 man, knap.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:44 schreef Againzender het volgende:
Jezus Ten Cate, weet er iemand nog een theatergroep voor hem, prachtig
weet jij niets?quote:
Ik had graag zijn commentaar gehoord als het andersom was gebeurdquote:Op zondag 25 februari 2007 15:47 schreef toma het volgende:
Henk heeft wel gelijk .
De zoon van?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:44 schreef Againzender het volgende:
Jezus Ten Cate
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:45 schreef SoA-Holic het volgende:
Kom net terug uit dat stadion, wat een kutkneuzen lopen daar rond. Lekker slaan met dat stuk papier, je wordt er helemaal schijtziek van.
Ondanks de arbitrale dwaling ben ik trots op Ajax. Weinig kansen weggeven met 10 man, knap.
je zag Martins wel terug kijken naar de scheids, maar die floot niet.. ik had hem der dan ook ingeschoten, eerlijk is eerlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 15:46 schreef SCH het volgende:
"De AZ-spelers twijfelden of ze hem binnen moesten schieten"
Ja sure Henk
Dan had ie er niet zo dramatisch over gedaan, maar het wel even aangegeven en verder gegaan met leven.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had graag zijn commentaar gehoord als het andersom was gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |