Maar wat er achteraf allemaal geevalueerd wordt en besproken, daar winnen we niet mee. Ik denk namelijk niet dat we met betere scheidsrechters wel boven PSV hadden gestaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, de KNVB moet daar eens beter mee omgaan, niet de teams zelf. We roepen al jaren dat het niveau belabberd is, maar er wordt niets aan gedaan. Van Gaal zegt het eigenlijk wel goed:
[..]
Onder andere ja. Scoort Babel die 0-2, is er weinig aan de hand.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is niet te geloven he. Wordt je op zo'n manier genaaid, durven sommige nog te beweren dat het aan Ajax zelf lag...
Het is al knap dat ze met 10 uberhaupt op 0-1 komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onder andere ja. Scoort Babel die 0-2, is er weinig aan de hand.
Klopt, daarom ben ik ook niet zo heel ontevreden met 1-1, een goed resultaat tegen AZ in deze situatie. Vandaag verspeel je ook het kampioenschap niet. Het had mooier kunnen zijn, maar in principe betekent rood in de eerste helft gewoon verlies tegen AZ.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is al knap dat ze met 10 uberhaupt op 0-1 komen.
In principe wel, maar vandaag niet. Tenzij er zulke doelpunten toegekend worden. Nee ik kan Ajax en de trainer vandaag niks kwalijk nemen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook niet zo heel ontevreden met 1-1, een goed resultaat tegen AZ in deze situatie. Vandaag verspeel je ook het kampioenschap niet. Het had mooier kunnen zijn, maar in principe betekent rood in de eerste helft gewoon verlies tegen AZ.
Dat zou echt ontzettend zielig geweest zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Je zou eigenlijk gewoon als Stam zijnde moeten zeggen, tot hier en niet verder, wij spelen deze wedstrijd niet uit.
Och, we laten dit wel gewoon aanmodderen de komende 80 jaar...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:16 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat zou echt ontzettend zielig geweest zijn.
Daarom ben ik ook niet zo ontevreden. Maar de scheids zit ook wel eens mee. Hell, we wonnen zelfs een beker door een grote dwaling waar we hartelijk om konden lachen!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
In principe wel, maar vandaag niet. Tenzij er zulke doelpunten toegekend worden. Nee ik kan Ajax en de trainer vandaag niks kwalijk nemen.
Buiten dat het een gestrekt been was, was het een aanval op de keeper wat sowieso niet mag ongeacht de situatiequote:Op zondag 25 februari 2007 16:16 schreef toma het volgende:
Jack: "Een gestrekt been is een gestrekt been."
Wegereef: "Dat vind ik niet."
Jack: "Waarom kunnen scheidsrechters niet gewoon hun fouten toekennen?"
Wegereef: "Nou een gestrekt been is 180 graden en dat was niet het geval"
Jack: "Dan zal ik nog maar eens HEEEEEEEL goed de beelden gaan bekijken"
Wegereef: "Dat zullen we dan maar doen."
WAT EEN DEBI@E#L DIE WEGEREEF
Daar ben ik het volledig mee eens. Niet janken, maar vooruit kijken. Ajax heeft vaker geluk dan ongeluk.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet zo ontevreden. Maar de scheids zit ook wel eens mee. Hell, we wonnen zelfs een beker door een grote dwaling waar we hartelijk om konden lachen!
Volgens mij wel hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Die bal die Gabri overigens teruggaf na een blessure van Boukhari he, was die wel uit?
Nou, wij dachten allemaal van niet en dachten aan een hands balquote:
Dat waren twee dwalingen. Utrecht kreeg onterecht een penalty.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet zo ontevreden. Maar de scheids zit ook wel eens mee. Hell, we wonnen zelfs een beker door een grote dwaling waar we hartelijk om konden lachen!
Ajax wordt echt niet stelselmatig meer benadeeld dan andere ploegen hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, we laten dit wel gewoon aanmodderen de komende 80 jaar...
Zeg ik dat dan? Het gaat om het hele niveau, er moet toch iemand eens iets ondernemen?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ajax wordt echt niet stelselmatig meer benadeeld dan andere ploegen hoor.
vi.nlquote:Ten Cate: 'Het werd 2-1 voor Wegereef'
25/2/2007 15:30
Scheidsrechter Jan Wegereef moest het ontgelden van Ajax-trainer Henk ten Cate, die geen goed woord over had voor het optreden van de arbiter in het duel met AZ (1-1).
'Ik wil beginnen mijn ploeg te complimenteren met een wedstrijd waarin ze zoveel tegenslag te verduren kregen', was het commentaar van Ten Cate na de 1-1. 'Ten tweede wil ik zeggen dat het 2-1 voor Wegereef is geworden.'
'Bij het rood voor Davids stonden we 1-0 achter', stelde de Ajax-coach. 'Hij deed vandaag alles fout wat je fout kon doen. Corners die achterballen waren, achterballen die corners waren, ingooien de verkeerde kant op. Hij heeft geen enkel goede beslissing genomen.'
De 'tweede treffer van Wegereef' was de gelijkmaker van AZ. 'Iedereen ziet hoe Demy de Zeeuw met gestrekt been hard inglijdt op onze doelman Maarten Stekelenburg. En wat doe Wegereef? Die doet niets. Die laat Martens scoren. Dramatisch.'
Zijn collega Louis van Gaal wilde niet te veel stilstaan bij het stempel dat Wegereef had gedrukt op de wedstrijd. 'Toen we nog kónden voetballen, was het best redelijk en heb ik een hoogstaande wedstrijd gezien die in evenwicht was', aldus de AZ-coach.
'Maar in de tweede helft heeft AZ niet kunnen profiteren van de ruimte en tijd dat het kreeg door de overtalsituatie. We zijn eerder slechter gaan voetballen. Dat is ook de verdienste van Ajax, dat zeer gemotiveerd was en goed tussen de linies liep. De tweede helft heb ik meer met samengeknepen billen gezeten dan de eerste helft.'
Uhm, dat geldt alleen in zn doelgebied.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Buiten dat het een gestrekt been was, was het een aanval op de keeper wat sowieso niet mag ongeacht de situatie
Nee hoor. Heb me wel vermaakt vanmiddag in Den Haagquote:Op zondag 25 februari 2007 16:28 schreef Suijk het volgende:
Had je weer een mooie vlag gemaakt vandaag Jorien?
Ah, daar buiten mag je m doodschoppen [14.gif]quote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Uhm, dat geldt alleen in zn doelgebied.
Ok, my mistakequote:
En dat moet gebeuren doordat Jaap Stam met z'n team het veld af loopt? Ik denk niet dat het veel helpt, plus dat Ajax zich voor de komende 10 jaar verschrikkelijk voor lul heeft gezet.quote:Het gaat om het hele niveau, er moet toch iemand eens iets ondernemen?
Geluidsfragment online?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:12 schreef Nashje het volgende:
Wegereef op Radio 1.
Waarom? Moeten spelers en trainers maar gewoon met zich laten sollen? Je geeft tenminste eens een signaal af...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ok, my mistake![]()
[..]
En dat moet gebeuren doordat Jaap Stam met z'n team het veld af loopt? Ik denk niet dat het veel helpt, plus dat Ajax zich voor de komende 10 jaar verschrikkelijk voor lul heeft gezet.
Binnen de 5-meter heeft een keeper wat meer bescherming, dat betekent niet dat je daarbuiten geen overtreding op hem kan maken.quote:
Volgens mij heeft er 1 interesse?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
He Nouk kan je aan piemels ook zo goed zuigen of niet?
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat een ploeg die van het veld loopt omdat ze zich benadeeld voelen, nog jarenlang beschimpt zal worden als calimero's, lafbekken, huilebalken en noem maar op.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom? Moeten spelers en trainers maar gewoon met zich laten sollen? Je geeft tenminste eens een signaal af...
Je biedt je bij deze aan?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
En vanwege die beker had ik mij voorgenomen de komende 10 jaar niet meer op de scheids te scheldenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |