Hij is niet heilig ofzo hoor!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die Van Gaal een eikel vinden![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Wegereef en Louis die hebben sex!
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef venomsnake het volgende:
Kon wel eens een leuke persconferentie gaan worden...![]()
Ja lekker, laat hem zaterdagen verpesten van mensen die voor de lol een balletje trappen... gewoon afvoeren die gast.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:46 schreef Alex858 het volgende:
Ontslaan die Wegereef, of voortaan alleen op de amateurvelden nog laten rondlopen. Zoveelste wedstrijd die Wegereef "naar zijn hand zet".
Het is triest dat alle Ajacieden van Gaal opeens uitkotsen nu ie niet meer bij jullie clubje werkt.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef Cheiron het volgende:
Het is toch triest te zien hoe van Gaal een parodie van zichzelf is geworden. Heeft hij dan echt geen realiteitszin meer?
Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Zou het starten van een online petitie zin hebben (wat betreft die scheidsrechters)?
Want dat mag niet? Ik vind hem als trainer idd erg goed, maar daarbuiten (met name voor de camera) ronduit belachelijk. Hij accepteert geen enkele kritiek op AZ en zichzelf, waarbij hij lijkt te denken dat hij echt het beste is wat er op aarde rondloopt. Louis moet gewoon weer normaal gaan doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef De_Ananas het volgende:
hij daalt bij mij wel in puntenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Het is triest dat alle Ajacieden van Gaal opeens uitkotsen nu ie niet meer bij jullie clubje werkt.
Amen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef Silenus het volgende:
Het guys, effe een helder moment.
Ik ben trots op Ajax (alweer? Ja, alweer.) Goed gespeeld, en zonder Wegereef hadden we hier gewoon terecht gewonnen. Het gaat de goede kant op! En dat is eigenlijk veel belangrijker, want face it, die boeren halen we dit jaar niet meer in. Gelukkig hebben ze Ronald Koeman, die daar alles stelselmatig kapot aan het maken is. Met PSV gaat het bergafwaarts, eerst was er het antivoetbal met resultaten, nu komt er het antivoetbal zonder resultaten.
Ajax groeit en groeit, en één ding is duidelijk.... AZ vreten we in de play-offs helemaal op.
In het vorige topic zei iemand het perect: respect voor zijn prestaties bij Ajax, maar momenteel is het een klootzak.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Het is triest dat alle Ajacieden van Gaal opeens uitkotsen nu ie niet meer bij jullie clubje werkt.
Nee, van Gaal is een geweldig trainer, absoluut. Maar zeker de afgelopen jaren vind ik het maar een vreemde man worden, veel meer dan dat hij was. En jij gebruikt het woord uitkotsen, voor mij is het een stuke respect dat hij al een tijdje kwijt is. Niets met uitkotsen te maken.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |