Ik had het ook niet over Nijmegen..quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef IsavdLinden het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Nijmegen in de Randstad?
Jamaar Oudenbosch is een dorpquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:25 schreef Bravebart het volgende:
BoZ is me zeer positief meegevallen jaEn ik vond de mini St. Pieter in Oudenbosch ook wel epic toen ik erlangs reed
Er staan wel meer niet-steden in de lijstquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Jamaar Oudenbosch is een dorp
Waar ligt dat?quote:
ligt in drenthequote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:57 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waar ligt dat?![]()
Shit ik dacht dat ik alle plaatsen van Nederland wel kende![]()
Bij Assen denk ik altijd aan hunnebedden en Probleemwijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:10 schreef SiepelRöcker het volgende:
[..]
ligt in drentheongeveer 30km van Assen. als je het zoekt op googlemaps vindt je het ook
niks vergeleken met Maastricht, zoals vaker genoemd: Maastricht dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Met Brabant en Zeeland bedoel ik aan de ene kant de prachtige uitgestrekte polders (Overgaande in Zeeland) en aan de andere kant de mooie zandgronden met geweldige bossen en mooie stuifzandheides. En de overgang tussen de twee is natuurlijk de fameuze Brabantse Wal, met prachtige hoogtes en bossen, lang verdwenen dorpen en een zicht hierop van diep in Zeeland.
heuvels in Nijmegenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
nijmegen is gebouwd op 3 heuvels ja. je fietst je het apelazerus hier
Hoe klein is je belevingswereld als je dit oprecht de drie mooiste steden van Nederland vind..quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toch, mijn top 3:
1. Breda
2. Bergen op Zoom
3. Amersfoort
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hoe klein is je belevingswereld als je dit oprecht de drie mooiste steden van Nederland vind..
Jij bent natuurlijk al overal in NL geweest he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hoe klein is je belevingswereld als je dit oprecht de drie mooiste steden van Nederland vind..
Het is ook niet alsof de bovenste twee al weet ik niet hoe vaak zijn genomineerd als mooiste binnenstad van Nederland ofzo natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nou, vergroot onze belevingswereld dan maar met jouw 3 nominaties, ipv alleen zo'n loze opmerking te plaatsen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |