Maar geen zee en bos en heuvels en historie en Zeeland en Brabant tegelijk zoals Bergen op Zoomquote:
wel degelijk heuvels. En de zee die was er eeuwen geleden. Dat heeft die stad nu gewoon niet meer nodig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Maar geen zee en bos en heuvels en historie en Zeeland en Brabant tegelijk zoals Bergen op Zoom
Stem gelijk even op Bergen op Zoomquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toch, mijn top 3:
1. Breda
2. Bergen op Zoom
3. Amersfoort
quote:
Heb op Breda gestemd omdat ik dat de mooiste stad vindquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:14 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Stem gelijk even op Bergen op Zoom
Jammerquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb op Breda gestemd omdat ik dat de mooiste stad vind
Rare zinsopbouw. Maar Maastricht heeft wel degelijk bos en heuvels. Wou je zeggen dat ze in BOZ heuvels hebben?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Maar geen zee en bos en heuvels en historie en Zeeland en Brabant tegelijk zoals Bergen op Zoom
Met Brabant en Zeeland bedoel ik aan de ene kant de prachtige uitgestrekte polders (Overgaande in Zeeland) en aan de andere kant de mooie zandgronden met geweldige bossen en mooie stuifzandheides. En de overgang tussen de twee is natuurlijk de fameuze Brabantse Wal, met prachtige hoogtes en bossen, lang verdwenen dorpen en een zicht hierop van diep in Zeeland.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef IsavdLinden het volgende:
[..]
Rare zinsopbouw. Maar Maastricht heeft wel degelijk bos en heuvels. Wou je zeggen dat ze in BOZ heuvels hebben?
Of heb je het nou over die zandhoop?![]()
En wat bedoel je met "Brabant en Zeeland tegelijk". BOZ is Brabant, hoezo "heeft" het Zeeland dan? In de buurt ofzo? Is dat een vereiste? Dacht het niet.
Ja, zie je heel duidelijk liggen als je vanuit Antwerpen of Zeeland via de A58/A4 Brabant binnen komt rijden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Met Brabant en Zeeland bedoel ik aan de ene kant de prachtige uitgestrekte polders (Overgaande in Zeeland) en aan de andere kant de mooie zandgronden met geweldige bossen en mooie stuifzandheides. En de overgang tussen de twee is natuurlijk de fameuze Brabantse Wal, met prachtige hoogtes en bossen, lang verdwenen dorpen en een zicht hierop van diep in Zeeland.
Zeeland is prachtig! Je moet het gewoon een beetje doorgronden. En hun accent is juist heel bijzonder, het lijkt op het West-Vlaams en Zuid-Afrikaansquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:57 schreef IsavdLinden het volgende:
Vind Zeeland niet echt geweldig persoonlijk (en ze hebben nog een lelijk accent ook)
Nou nee, ik vind het echt een heel lelijk accent.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zeeland is prachtig! Je moet het gewoon een beetje doorgronden. En hun accent is juist heel bijzonder, het lijkt op het West-Vlaams en Zuid-Afrikaans
Nooit gehoordquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef IsavdLinden het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind het echt een heel lelijk accent.
Net als het accent wat rondom Nijmegen gesproken wordt. Brrrrr
Alle dialecten in de Randstad klinken ordinairquote:
Jij bedoelt Hoogerheide enzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, zie je heel duidelijk liggen als je vanuit Antwerpen of Zeeland via de A58/A4 Brabant binnen komt rijden.
Yes!quote:
Ik reed daar altijd met plezier langs, elke dag dat ik vanuit Hulst via Antwerpen naar BoZ reed. Mooi gebiedjequote:
Kun je op Bergen op Zoom stemmen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik reed daar altijd met plezier langs, elke dag dat ik vanuit Hulst via Antwerpen naar BoZ reed. Mooi gebiedje
Heb al Breda gedaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Kun je op Bergen op Zoom stemmen?Alsjeblieeeeeft?
Sinds wanneer ligt Nijmegen in de Randstad?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Alle dialecten in de Randstad klinken ordinair
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |