Dat vind ik al beter klinken.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Douchemantel
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Douchemantel
Ow, sorry, niet bij nagedacht.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Maar dan ben ik naakt! Hihihihi.
Dat dus.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:26 schreef crossover het volgende:
Ochtendjas?
Die had ik al gezegd.quote:
kak is the shit!!!1quote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef most_wanted het volgende:
Zijn die dingen trouwens niet alleen voor homo's en kakkers?
Nee, ik zit hele dagen erin als ik niks hoef te doen. Het houdt je warm, is makkelijk en je hoeft je niet aan te kelden.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef most_wanted het volgende:
Zijn die dingen trouwens niet alleen voor homo's en kakkers?
BADSLOEFEN!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:39 schreef immortalsean het volgende:
ik heb een fel rode badjas, dan ben ik helemaal de p.i.m.p.
en hij staat goed boven mijn zwarte badslippers:
[afbeelding]
Heb jij die tag nog steeds!quote:
badsloffer je weet tochquote:Op zondag 25 februari 2007 17:13 schreef realist_ik het volgende:
[..]
de badsloef is oneindig, je weet toch [afbeelding]
Een ontzettend dikke ochtendjasquote:Op zondag 25 februari 2007 14:26 schreef crossover het volgende:
Ochtendjas?
Idem inderdaad enzoquote:Op zondag 25 februari 2007 17:13 schreef realist_ik het volgende:
[..]
de badsloef is oneindig, je weet toch [afbeelding]
wanneer was dat ook weer?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:58 schreef Liquidootje het volgende:
en mannen van suiker.
Sloefquote:Op maandag 26 februari 2007 00:05 schreef realist_ik het volgende:
[..]
wanneer was dat ook weer? [afbeelding]
Afgelopen nacht gekneseld als een gaffelquote:Op maandag 26 februari 2007 00:10 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Ja toch!
En, ... nog soepel verdaal gedaasd onlangs?
Puik werk, jij grote pan.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:11 schreef Houzer het volgende:
[..]
Afgelopen nacht gekneseld als een gaffel
toch niet die ene hehquote:Op maandag 26 februari 2007 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Zit nu in mn badjas. En k heb nog een andere. Ja, ik heb er TWEE!!!
Wablief? Nu mn witte badstofquote:
jaquote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wablief? Nu mn witte badstof
En k heb zwart satijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
satijn fijnquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
werkkleding?
btw afschrijfbaar he.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
werkkleding?
btw afschrijfbaar he.
Haha, alsof ik werk. Ik krijg alles gewoon gratis van al die kerels die me willen. The queen has spoken.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
werkkleding?
btw afschrijfbaar he.
Ego alert!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Haha, alsof ik werk. Ik krijg alles gewoon gratis van al die kerels die me willen. The queen has spoken.
Dat is toch altijd de eerste reactie wanneer je een blauw zwaailicht ziet aankomen?quote:
Je begrijpt niet dat je nu bevestigd dat het werkkleding is?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Haha, alsof ik werk. Ik krijg alles gewoon gratis van al die kerels die me willen. The queen has spoken.
ja want alle mensen die wat kijgen zijn hoerenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat je nu bevestigd dat het werkkleding is?
Hebben we het dan over iedereen??quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want alle mensen die wat kijgen zijn hoeren_!
net alsof ik het hele topic ga lezenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hebben we het dan over iedereen??![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want alle mensen die wat kijgen zijn hoeren_!
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
je vader wou je moeder ooit ook eens en heeft der vast wel eens wat gegevenquote:
Bij mij valt werken toch onder iets doen, niet gewoon krijgen. Maar dat zal aan mij liggenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat je nu bevestigd dat het werkkleding is?
Natuurlijk, alle vrouwen zijn hoeren.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
je vader wou je moeder ooit ook eens en heeft der vast wel eens wat gegeven
dus blijf je bij je stelling?
![]()
kakkerlakquote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Natuurlijk, alle vrouwen zijn hoeren.
quote:
Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Mushroom mushroom! Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Mushroom mushroomquote:
professopr paljasquote:Op maandag 26 februari 2007 23:53 schreef mcDavid het volgende:
Beter een badjas dan een paljas!
En dan die badjas open en dan zo: Ohhh it's snaaaaakequote:Op maandag 26 februari 2007 23:53 schreef jaguar het volgende:
[..]
Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Mushroom mushroom! Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Badjas Mushroom mushroom
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan die badjas open en dan zo: Ohhh it's snaaaaake
Ik draag de badjas niet als ik uit bad kom en ook niet alleen 's ochtends.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:26 schreef crossover het volgende:
Ochtendjas?
overdag op straat ook zekerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 05:35 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik draag de badjas niet als ik uit bad kom en ook niet alleen 's ochtends.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |