Wees eens een keer realistisch. Het is duidelijk op de tv te zien manquote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef leolinedance het volgende:
Tuurlijk, het is weer de scheids![]()
![]()
Wat kneuzig zeg, ALTIJD de scheids de schuld geven. Sorry hoor, maar die goal hing gewoon in de lucht![]()
nou niet echtquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef Merkie het volgende:
Slaat natuurlijk nergens op dat die 1-1 niet afgekeurd wordt. Maar goed, leuk is het wel.
maar niet met gestrekt beenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef DenniZZ het volgende:
Niks aan de hand is buiten het keepergebied dus hij mag aangevallen worden!
whehehhehequote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef DenniZZ het volgende:
Ik begin me stierlijk aan je te ergeren, zit je hier voor het vermaak of voor de goede discussies?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
knip
Ja daag ben je blind ofzo...hij trapt hem gewoon vol in zijn maagquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef DenniZZ het volgende:
idd.. gestrekt been in z'n maagquote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wees eens een keer realistisch. Het is duidelijk op de tv te zien man
wat ik dus bedoel in mijn opwinding:quote:
Precies, was er niets aan de hand.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Als Babel gvd gescoord had.
ga jij die kakkerlakken maar eens aanmoedigenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kijken hoeveel er nog afgaan met rood aan de joodse kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |