Hoe kom je daar nou weer bij? Omdat het Afro-Amerikanen zijn hoeven ze nog geen immigranten te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:47 schreef Corelli het volgende:
het zijn vooral emigranten die arm zijn.
Dat slaat nergens op, alsof het niks uitmaakt als je arm bent want dat was je toch al?quote:Ik zie dus het probleem niet. Die mensen zijn altijd nog beter af dan waar ze vandaan komen.
De armoede is ook toegenomen. Dat armen in andere landen het slechter hebben heeft daar niks mee te maken!quote:Er wordt verder gesugereerd alsof de armoede toegenomen is. Ook dat wil ik in een ander daglicht zetten. De armen van nu zijn veel beter af dan de armen van toen & zeker zijn de armen van nu in de VS beter af dan armen in afrika of voormalige communistische paradijzen zoals rusland en oost europa.
ook latino'squote:Op zondag 25 februari 2007 14:31 schreef Justin8 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Omdat het Afro-Amerikanen zijn hoeven ze nog geen immigranten te zijn.
[..]
in vergelijking met waar ze vandaan komen (mexico) zijn toch welvarender.quote:Dat slaat nergens op, alsof het niks uitmaakt als je arm bent want dat was je toch al?Rare redeneringen heb jij!
![]()
![]()
[..]
Dus de armen van nu zijn armer dan de armen van 25 jaar geleden. Geloof je dat zelf?quote:De armoede is ook toegenomen. Dat armen in andere landen het slechter hebben heeft daar niks mee te maken!
Maar als je het ze duidelijk weet te maken, dan kom je wel ergens!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Arme mensen gaan weinig stemmen. En als ze stemmen stemmen ze altijd verkeerd. Ze kiezen iemand als Bush die het hen juist moeilijker maakt. Maak ze dat maar eens duidelijk. Geloof heeft daar ook mee te maken. Dan hebben we het over de blanken. De zwarten stemmen uberhaupt niet.
ook die latino's zijn vaak al generaties in de VS.quote:
Maar ze zijn toch nog arm! Nogmaals: dus jij vind het minder erg als iemand arm is, als diegene al arm was?quote:[..]
in vergelijking met waar ze vandaan komen (mexico) zijn toch welvarender.
Ze zijn nog steeds (ongeveer) even arm, nu zijn het er alleen meer!quote:[..]
Dus de armen van nu zijn armer dan de armen van 25 jaar geleden. Geloof je dat zelf?
Je zou eerst moeten kijken hoe duur het leven in Amerika is. In Amerika mag je tenminste houten huizen bouwen en bewonen. Dat maakt de huur/hypotheek al stukker goedkoper dan in Nederland.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik verbaas me al over de hoogte van de de door de regering vastgestelde armoede grens die schijnbaar rond de ¤ 15.000 per jaar ligt voor een gezin met 4 kinderen. Dat kun je je toch niet voorstellen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:48 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig biedt Bush al deze armen een uitweg voor hun ellende via het leger. Daar worden nog steeds volop recruten gezocht.
Erg aantrekkelijk tegenwoordig:quote:Op zondag 25 februari 2007 12:48 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig biedt Bush al deze armen een uitweg voor hun ellende via het leger. Daar worden nog steeds volop recruten gezocht.
http://www.washingtonpost(...)AR2007021701172.htmlquote:Not all of the quarters are as bleak as Duncan's, but the despair of Building 18 symbolizes a larger problem in Walter Reed's treatment of the wounded, according to dozens of soldiers, family members, veterans aid groups, and current and former Walter Reed staff members interviewed by two Washington Post reporters, who spent more than four months visiting the outpatient world without the knowledge or permission of Walter Reed officials. Many agreed to be quoted by name; others said they feared Army retribution if they complained publicly.
dat mag in NL/EU ook hoor maar aan hsb zitten ook nadelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef kippevleugel het volgende:
[..]
Je zou eerst moeten kijken hoe duur het leven in Amerika is. In Amerika mag je tenminste houten huizen bouwen en bewonen. Dat maakt de huur/hypotheek al stukker goedkoper dan in Nederland.
Ja. En de verwarmingskosten veel hoger. En wat denk je van de kosten van levensonderhoud?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef kippevleugel het volgende:
[..]
Je zou eerst moeten kijken hoe duur het leven in Amerika is. In Amerika mag je tenminste houten huizen bouwen en bewonen. Dat maakt de huur/hypotheek al stukker goedkoper dan in Nederland.
Waar... maar daarom is wat hij zegt soms nog wel het geval.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef Corelli het volgende:
[..]Ten koste van? Dat is onzin natuurlijk. Economie is geen zero sum game.
Volgens mij denk jij graag in absolute termen, niet in relatieve.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef Corelli het volgende:
Dus de armen van nu zijn armer dan de armen van 25 jaar geleden. Geloof je dat zelf?
Moet je daar medelijden mee hebben dan ? Je zegt het zelf al, illegalen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoeveel van die mensen in diepe armoede zijn illigale immigranten?
Kom nu toch... Het is de US of A mén, land of the free...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moet je daar medelijden mee hebben dan ? Je zegt het zelf al, illegalen.
Ik kan me voorstellen dat die niet meegeteld zijn (illegaal, dus slecht te meten), maar geen enkel artikel maakt daar melding van.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoeveel van die mensen in diepe armoede zijn illigale immigranten?
Mwah, meer 'land of the f(r)eebleminded. Althans die indruk krijg je af en toe.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kom nu toch... Het is de US of A mén, land of the free...
Dat is niet het punt, het zou de stats duidelijk maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moet je daar medelijden mee hebben dan ? Je zegt het zelf al, illegalen.
Het is echter wel heel belangrijk wil je uitspraken doen over de welvaardsverdeling en de armoede.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat die niet meegeteld zijn (illegaal, dus slecht te meten), maar geen enkel artikel maakt daar melding van.
Ze krijgen ook amper kans om er iets van te maken zonder geld. Maar dat begrijp je vast niet met die oogkleppen op!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:17 schreef Schepseltje het volgende:
16 miljoen op 300 miljoen valt wel mee.. er zijn altijd mensen die hun leven verneuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |