En dan noem je het resultaat van de SP prachtigquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:02 schreef klip het volgende:
[..]
Blanco![]()
Nee hoor, omdat ik toch een keuze moest maken heb ik VVD gestemd.
Je let niet op! De klassenstrijd is voorbij!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dan noem je het resultaat van de SP prachtig![]()
Wel belachelijk dat Teletekst nodig is om de uitslagen een beetje fatsoenlijk te kunnen volgen. Werkt stukken prettiger dan die uitslagensite van de NOS.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef freako het volgende:
[..]
Ja. Tip: Kijk op teletekst voor de uitslagen, kan ook op internet:
http://teletekst.nos.nl/?440-01
Dat heet gunnen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dan noem je het resultaat van de SP prachtig![]()
Ik ben ook voorstander van een duidelijke stroming, maar dan wel een stroming waar ik me in kan vinden en niet compleet de andere kant op. Dan nog liever zitten polderen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:04 schreef klip het volgende:
[..]
Dat heet gunnen.![]()
Ik ben voorstander van zeer duidelijke stromingen in de politiek. Ik walg van het polder-model.
Mwoa, dat zie ik niet als tegengestelden. Moet wel los van elkaar staan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:04 schreef klip het volgende:
[..]
Dat heet gunnen.![]()
Ik ben voorstander van zeer duidelijke stromingen in de politiek. Ik walg van het polder-model.
Ik zie de SP dan ook niet regeren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ben ook voorstander van een duidelijke stroming, maar dan wel een stroming waar ik me in kan vinden en niet compleet de andere kant op. Dan nog liever zitten polderen.
CU krijgt er nog 1 zetel bij, SGP er 1 af.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef Arcee het volgende:
Stemmingsbeeld volgens NOS:
CDA 23 21
PvdA 19 15
CU 2 4
VVD 15 15
SP 4 11
GL 5 5
SGP 2 2
D66 3 1
Dieren 0 1
LPF 1 0
40 voor de regeringscoalitie. Makkelijk meerderheid dus, voorlopig.
Eigenlijk allemaal niet zo schokkend.
Met Verdonk krijgen we een liberaal kabinet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:08 schreef klip het volgende:
[..]
Ik zie de SP dan ook niet regeren.
Als Verdonk de komende verkiezingen leider van de VVD wordt krijgen we een liberal kabinet met de SP als grootste oppositie-partij.
VVD met wie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:08 schreef klip het volgende:
[..]
Ik zie de SP dan ook niet regeren.
Als Verdonk de komende verkiezingen leider van de VVD wordt krijgen we een liberaal kabinet met de SP als grootste oppositie-partij.
SGP een zetel verlies lijkt me ook vreemd, aangezien de opkomst laag was.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:09 schreef freako het volgende:
Weinig verschil dus met het stembeeld van een tijdje geleden.
SGP een zetel verlies, ik geloof er geen zak van. Daar zijn de uitslagen niet naar.
Liefst met De PVV en het CDA. Allemaal wat water bij de wijn doen, en Nederland wordt weer behoorlijk vertegenwoordigd.quote:
In mijn stembureau 7 van de 437.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:11 schreef Mtijn het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel er blanco is gestemd?
Nee. Dat wordt nu nog niet doorgegeven door de gemeenten. Dat wordt pas duidelijk uit de processen-verbaal zoals die morgen of overmorgen opgesteld worden door de gemeenten. Dan wordt ook duidelijk of er mensen op voorkeursstemmen verkozen worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:11 schreef Mtijn het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel er blanco is gestemd?
Heb je FOK! net ontdekt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef klip het volgende:
Liefst met De PVV en het CDA. Allemaal wat water bij de wijn doen, en Nederland wordt weer behoorlijk vertegenwoordigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |