Onder centraal zit een fietsenmaker die heeft welles wat, maar niet toen ik er kwamquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef KcA het volgende:
Weet iemand een goedkope winkel om LEGAAL een fiets te kopen in Rotterdam?
Zijn zat fietsenwinkels in Rotterdam waar je gewoon een 2dehands fiets kan kopen voor 25 euro.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef KcA het volgende:
Ik zag net dat het achterwiel iets krommer is dan ik dacht, dus ik vrees dat hij moet worden afgeschreven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb er eentje waarvan de wielen vorige week zijn kromgetrapt. Die zijn nog wel recht te trekken denk ik. Je mag 'm wat mij betreft gratis komen oppikken in Schiebroek. Het is wel een damesfiets.
ok..thnx anywayquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zag net dat het achterwiel iets krommer is dan ik dacht, dus ik vrees dat hij moet worden afgeschreven.
Dat vraag ik dus..waar? heb via marktplaats 1 winkeltje gevonden in noord.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zijn zat fietsenwinkels in Rotterdam waar je gewoon een 2dehands fiets kan kopen voor 25 euro.
Denk 't wel! Staan dit jaar wat meer dingen tussen die mee aanspreken. En een vriend van me exposeert er. Reden genoeg.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef parselmouth het volgende:
Nog Rotterdammerts die naar Motel Mozaique gaan dit jaar?
wijken die langzaam aan verbeterd wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:08 schreef KcA het volgende:
Zaterdag was ik naar de woonbeurs "livin" geweest in de Cruise Terminal, omdat dit bij mij om de hoek was. Erg druk, en de meeste nieuwbouw projecten waren voor de hele (met nadruk op hele) goede twee verdieners.
Sommige nieuwbouwprojecten waren goedkoop, maar dit waren proejecten in Spangen of op de Dortselaan.
bij de megabike? vlak bij oostplein, kan je goedkoop goede fietsen kopequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef KcA het volgende:
Dat zeggen ze alleen in hun advertenties, in de winkel zie je daar niets meer van terug. Zelfde fietsen vaak bij V&D of Halfords voor een fractie van de prijs. Er was in Noord ergens een opslagloods van de politie van weggeknipte fietsen uit de stad, maar die lijkt al weer verdwenenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
bij de megabike? vlak bij oostplein, kan je goedkoop goede fietsen kope
Dat staat al eerder in dit topic. Zo'n 40 gebouwen worden paars in de stad. Eerst de Erasmusbrug in het paarse licht. Nu ook andere gebouwen. Ook het Witte Huis heeft een paars dak gekregenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:20 schreef _Boo_ het volgende:
Een van de kubuswoningen is paars, ziet er niet uit! Wat zou dat kunnen zijn, paarse grondverf lijkt me ook een beetje vreemd.
Ahh dat wist ik wel, maar had ik niet met elkaar in verband gebracht. Paars licht is ook wel ff wat anders dan paarse verf, dit is echt geen gezicht. En dan ook nog alleen die middelste kubus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat staat al eerder in dit topic. Zo'n 40 gebouwen worden paars in de stad. Eerst de Erasmusbrug in het paarse licht. Nu ook andere gebouwen. Ook het Witte Huis heeft een paars dak gekregen
Allemaal in het kader van City of Architecture 2007![]()
Ik vond dat paars wel cool! Beter dan dat pisgeel haha.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:20 schreef _Boo_ het volgende:
Een van de kubuswoningen is paars, ziet er niet uit! Wat zou dat kunnen zijn, paarse grondverf lijkt me ook een beetje vreemd.
Alsjeblieft niet zeg, dat zou het helemaal goedkoop maken, voor zover het niet al goedkoop is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:22 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik vond dat paars wel cool! Beter dan dat pisgeel haha.
Ze moeten alle kubussen in felle frisse kleurtjes verven men!
Dat zag ik gisteren toevallig. Ik vind het een leuke actie!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef _Boo_ het volgende:
Dat paarse dak van het Witte Huis is me nog helemaal niet opgevallen.
Waar ga je heenquote:Op donderdag 29 maart 2007 06:30 schreef Pinball het volgende:
Oh, en ik vertrek uit Rotterdam, dus voortaan moet ik het zonder die schitterende skyline stellen, en zonder mijn fantastische uitzicht.
Tilburg.quote:
Het meest vreemde vind ik nog dat ze maar 1 kant gedaan hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:20 schreef _Boo_ het volgende:
Oh tof! Tilburg is een erg leuke stad inderdaad, ben er aardig bekendquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tilburg.
Gelukkig wordt het gebrek aan stad aldaar ruimschoots goedgemaakt door het gezellige uitgaansleven. En op zondag kan je nog gewoon door de stad lopen zonder je door half Barendrecht en Pijnakker te moeten worstelen, de winkels zijn daar namelijk gewoon dicht.
Oh, en ze hebben ook geen avondwinkels.
Maar het is wel heel gezellig, je kan alles fietsen, en als je gaat stappen kan je gewoon alles belopen.
En als ik heimwee heb naar de skyline, of de feesten, of als brabo een keer ongegeneerd met de Spido meewil ben ik in 3 kwartier weer inRotterdam
.
Paars in Rotterdamquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het meest vreemde vind ik nog dat ze maar 1 kant gedaan hebben.
waar?quote:Op zondag 1 april 2007 21:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand wat meer info over het verlaten stuk metro in Charleroi?
Waar dan?quote:Op zondag 1 april 2007 22:20 schreef TC03 het volgende:
In Lombardijen ligt ook nog een ongebruikte metrotunnel.
Onder het station => http://www.bds.rotterdam.nl/content.jsp?objectid=26716quote:Op zondag 1 april 2007 22:31 schreef Knoekie het volgende:
Waar dan?
quote:Op zondag 1 april 2007 22:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dr liggen ook diverse atoombunkers onder de metrostations, totale capaciteit schijnt zo'n 52000 te zijn
Een paarse kikker!quote:Op maandag 2 april 2007 14:30 schreef G-SaS het volgende:
De paarse kubus kwam ik vanochtend weer s tegen;
[afbeelding]
Maar wat doen die achterlijke giraffen nu weer bij de hofpleinvijver?? ik gok 150 jaar diergaarde blijdorp?
[afbeelding]
Ze zijn wel bezig overal zeg met vreemde dingen neerzetten/beplakken
Serieus ?quote:Op zondag 1 april 2007 22:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dr liggen ook diverse atoombunkers onder de metrostations, totale capaciteit schijnt zo'n 52000 te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |