Wat moest je precies doen dan?? Lijkt mij op zich wel relax mits het een beetje betaald.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh. Ik ken het alleen van het een-nachtje-op-letten omdat het te kort is om het te verhuren. Dat doet Ad-hoc namelijk ook.
Dat heb ik 1 keer gedaan en was echt heel kut.
Het zijn panden die leegstaan, maar te kort leegstaan om verhuurd te worden voor anti-kraak wonen. Toch wil de eigenaar wel het liefst iets van bewoning hebben 's nachts om te zorgen dat er geen vandalisme gepleegd wordt, er zwervers gaan zitten of dat er illegaal anti-kraak gewoond wordt. Dus dan huren ze jou in om daar 's nachts te zitten.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:55 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Wat moest je precies doen dan?? Lijkt mij op zich wel relax mits het een beetje betaald.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zijn panden die leegstaan, maar te kort leegstaan om verhuurd te worden voor anti-kraak wonen. Toch wil de eigenaar wel het liefst iets van bewoning hebben 's nachts om te zorgen dat er geen vandalisme gepleegd wordt, er zwervers gaan zitten of dat er illegaal anti-kraak gewoond wordt. Dus dan huren ze jou in om daar 's nachts te zitten.
Je kan je laptop meenemen, boeken, radio. Je kan doen wat je wil, zolang je maar wakker blijft en oplet. Verder twee keer een ronde lopen oid. Toen ik het deed kreeg ik 70 euro voor een nacht dacht ik. En dat was wel echt van 10 tot 7 volgens mij.
Hoe kom je daar aan dan? Gewoon via uitzendbureau?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:13 schreef B_BOY het volgende:
post vanaf het veldje naast inhoplland. super chill. blowen, chille en msnen en dat naast shool
Dat blowen hoort er niet bij hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:48 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan dan? Gewoon via uitzendbureau?
nou gewoon daar studeren met je laptop in het gras agan liggen als je geen college hebtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:48 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
[..]
Hoe kom je daar aan dan? Gewoon via uitzendbureau?
Maar waarom vond jij het zo kut dan? Mij klinkt het namelijk wel goed in de oren. Behalve de werktijden dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat blowen hoort er niet bij hoor!
Ad Hoc Toezicht.nl
Ja, ik las het!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:20 schreef Duvel het volgende:
Ik lees net dat bioscoop Cinerama met een jaar of twee dicht gaat, omdat een of andere idioot er een woontoren wil neerzetten...
Zie ook: http://www.ad.nl/rotterdam/article1175180.ece
Getver, nee! Pathé is bagger. Ik wil gewoon dat Cinerama blijft, pleur op met je woontoren!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, ik las het!
Zo zonde, Cinerama is hartstikke leuk (en ik had m'n first date er). Nu zijn we allemaal aangewezen op
Pathe
?
Gaat dit nog door?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:09 schreef DutchTrain het volgende:
Ik stel voor 17 maart in een willekeurige Irish pubPaddy Day
Mijn Quasimodo, wat doe je.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:20 schreef Duvel het volgende:
Ik lees net dat bioscoop Cinerama met een jaar of twee dicht gaat, omdat een of andere idioot er een woontoren wil neerzetten...
Zie ook: http://www.ad.nl/rotterdam/article1175180.ece
Helaas niet echt vergelijkbaar wat mij betreft...quote:
Bij de Turkse bakker?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvp vanuit west dichtbij mathenesserplein.
Krijg je daar een losse afrekening vanquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:03 schreef junkiexp het volgende:
Nog meer mensen de afrekening van de stadverwarming gehad.
Wij hebben in 2006 977 ¤ verbruikt.
Is dat niet erg veel met 2 werkende mensen?
En je hebt zelf geen meter? of metertjes op de verschillende radiatoren?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:55 schreef junkiexp het volgende:
Ik betaal stadsverwarming aan de huurbaas,en ik krijg van hem de originele afrekening van Ista.
Maar het zijn juist de variabele kosten die het zo duur maken.
Laat je apparatuur nakijken!!! Ik moest meer dan 800 euro bijbetalen en er bleek iets mis te zijn met de apparatuur. Stadsverwarming is waardeloos. Heb er toen een topic over geopend, zoek het voor je op als ik meer tijd heb.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:03 schreef junkiexp het volgende:
Nog meer mensen de afrekening van de stadverwarming gehad.
Wij hebben in 2006 977 ¤ verbruikt.
Is dat niet erg veel met 2 werkende mensen?
Ik heb metertjes op verschillende radiatoren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:05 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
En je hebt zelf geen meter? of metertjes op de verschillende radiatoren?
Metertjes zijn nog maar 1 1/2 jaar oud.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Laat je apparatuur nakijken!!! Ik moest meer dan 800 euro bijbetalen en er bleek iets mis te zijn met de apparatuur. Stadsverwarming is waardeloos. Heb er toen een topic over geopend, zoek het voor je op als ik meer tijd heb.
Ik kreeg nieuwe apparatuur en mijn verbruik verdrievoudigde, dus dat zegt op zich heel weinig. Er bleek een probleem te zijn met een klep die al vanaf het begin niet werkte.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Metertjes zijn nog maar 1 1/2 jaar oud.
Ik denk dat wel gewoon veel gestookt hebben,en dat we destijds te laag ingeschat zijn.
Stadsverwarming is blijkbaar gewoon duur.
Lelijk jaren 80 iets, past niet in het centrum van een stad. Leuk voor Ommoord ofzo.quote:
Dat wel, alleen het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:30 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik ben lekker reuzeblij met ons huisje.We zijn juist zo blij dat het een soort dorpje middenin de stad is. Het is er zo heerlijk rustig en toch zit je op loopafstand van het station en het centrum.
Dat vindt mijn vriend ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat wel, alleen het ziet er niet uit.Tenminste, niet voor iets in het centrum.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:41 schreef junkiexp het volgende:
Deze tent is van dezelfde eigenaar als Malaka op Zuid,dus dit zal ook wel goed zijn.
Ik had de foto's nog niet gezien, maar wist hierdoor gelijk waar het wasquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:20 schreef TC03 het volgende:
Mooie lokatie, leuk huisje. Al is het wel een wijkje dat van mij gisteren nog tegen de grond mocht.
Hehe,ik heb gehoord dat het daar goed eten was,vandaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:00 schreef Koewam het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh, nu moet ik ook gaan onderbouwen. Lage kwaliteit, vettig, stoelen dicht bij elkaar, geen ruimte, slecht klimaat, geen sfeer. Bediening die half Nederlands spreekt... nee ik ben er geen fan van.
----
[afbeelding]
En wat TC03 over die buitenkant zegt kan ik mij wel in vinden, eigenlijk
wat zit ik toch in een zeikbui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |