Dat moest www.wolkenkrabberweek.nl zijn natuurlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 14:24 schreef Pinball het volgende:
Foutje.
Ik ga trouwens ook naar de museumnacht, dan is het ook maansverduistering.
Eind maart (24 maart?) is er die grote woonbeurs, Rotterdam Livin. Leuk om al die maquettes van de stad te zien. Grote maquette is natuurlijk ook te zien in het paviljoen bovenop metro Beurs, tegenover de Kinko's.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:20 schreef Individual het volgende:
Wie heeft er tips om een hele dag te vullen?
(Het is voor maart, dus een aantal dingen zijn nog niet eens open - oh ja, ik ben een hoge snelheidstoerist dus het mag best druk worden kwa nummer van dingen)
Ziet er tof uit, als ik niet al naar de Schouwburg, Rouw Siert Electra zou gaan, was ik wel even komen loeren.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:23 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand morgen nog naar http://www.pechakucha.nl/ in off_corso
het is morgen pas de 28e dusquote:Op maandag 26 februari 2007 20:23 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand morgen nog naar http://www.pechakucha.nl/ in off_corso
Dat snap ik vriendelijk vriendquote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh, dit is gewoon een foto met wat gebouwen erin getekend.
Heel leuk, maar het is een foto die al eerder gemaakt is toen er blijkbaar geen schepen lagen. Dit zegt dus totaal niks over de toekomst.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:24 schreef KcA het volgende:
[..]
Dat snap ik vriendelijk vriend, want ik woon op deze pier!
![]()
Maar de gemeente rotterdam had plannen om de rijnhaven leeg te halen qua schepen en attributen die in de water liggen.
Maar de foto bevestigd dit toch terwijl het niet zeker was als dit door ging..
De Boompjes is ook een kolereeind sinds de boompjes er weg zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fietsend op de maasboulevard met wind tegen is en blijft toch ook een kutstuk.
Wij waren het wel van plan maar we bleken te lui.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:48 schreef junkiexp het volgende:
Museumnacht,gaat er nog iemand heen?
Dat is toch de oude 'jackie's' ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:17 schreef KcA het volgende:
Zijn jullie ook weleens in Club Vie geweest? Het is steeds stervens druk daar.
Mijn bevindingen zijn positief, entree is 9euro en de drankjes zijn ook niet de topprijs in de horeca.
BTW: geen museumnacht voor mij, ben een keer geweest en vond het een keertje leuk, maar niet ieder jaar.
Neither do wequote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij waren het wel van plan maar we bleken te lui.
Ja, was leuk, aanrader.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:48 schreef junkiexp het volgende:
Museumnacht,gaat er nog iemand heen?
Zoek op "west-kruiskade, rotterdam", op http://maps.google.nlquote:Op zondag 4 maart 2007 14:14 schreef sanni het volgende:
Nou....morgen weer in Rotterdam. Waar is trouwens Chinatown als je van C.S. komt en
vanaf hoelaat is alles open?
Waar is dat?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef DutchTrain het volgende:
Binnenkort weer een stukje Rotterdam minder en daarna hopelijk wel dat nieuwe plan van Alsop.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er geloof ik drie keer geweest, maar alle drie de keren was de entreeprijs 5 euro. Zal wel aan de dag liggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:17 schreef KcA het volgende:
Zijn jullie ook weleens in Club Vie geweest? Het is steeds stervens druk daar.
Mijn bevindingen zijn positief, entree is 9euro en de drankjes zijn ook niet de topprijs in de horeca.
BTW: geen museumnacht voor mij, ben een keer geweest en vond het een keertje leuk, maar niet ieder jaar.
Ik zag het laatst ja. Ik vind het stom dat ze dan zoiets laags neerzetten. Waarom zetten ze dan niet gewoon 1 hoog gebouw neer ipv 3 lage....quote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef DutchTrain het volgende:
Binnenkort weer een stukje Rotterdam minder en daarna hopelijk wel dat nieuwe plan van Alsop.
[afbeelding]
[afbeelding]
Laag? Valt wel mee hoor, is zo'n 70 meter. Maar alleen hoogbouw is niet zo mooi, afwisseling in hoogte is goed. Ik vind het één van de mooiere projecten in Rotterdam.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:01 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ik zag het laatst ja. Ik vind het stom dat ze dan zoiets laags neerzetten. Waarom zetten ze dan niet gewoon 1 hoog gebouw neer ipv 3 lage....
70 Meter vind ik laag. Vanaf 100 is wel mooi, want ik vind dat Rotterdam een beetje HET Europese New York moet worden! We zitten nog in de race en maken een kans op die titel namelijk. Goed voor de stad hoor...quote:Op maandag 5 maart 2007 18:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laag? Valt wel mee hoor, is zo'n 70 meter. Maar alleen hoogbouw is niet zo mooi, afwisseling in hoogte is goed. Ik vind het één van de mooiere projecten in Rotterdam.
Aan de zuidkant zie ik het logo gewoon?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef DutchTrain het volgende:
De verlichting van het Nationale Nederlanden logo is kapot
Er brandt ook al helemaal geen licht meer op de bovenste etages... plaatselijke stroomstoring?
Aan de noordkant nog altijd uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:22 schreef Pinball het volgende:
Aan de zuidkant zie ik het logo gewoon?
Geen verlichting op de etages, maar die zie ik eigenlijk nooit vanaf hier.
Er zijn genoeg plannen voor hogere gebouwen, maar dat is vanzelfsprekend minder haalbaar. Op mindere locaties moet gewoon gebouwen van 70 meter ontwikkeld worden die wat bijdragen aan het straatbeeld. Ik weet zeker dat 20 gebouwen van 70 meter het Manhatten-gevoel meer evenaren dan 10 gebouwen van 10 gebouwen van 100 meter. Dichtheid is namelijk minstens net zo belangrijk als hoogte.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:25 schreef Koewam het volgende:
[..]
70 Meter vind ik laag. Vanaf 100 is wel mooi, want ik vind dat Rotterdam een beetje HET Europese New York moet worden! We zitten nog in de race en maken een kans op die titel namelijk. Goed voor de stad hoor...
Maand of wat terug zag ik ruiterloos paard over de boezemstraat (of weg, straatnamen ben ik te slecht in) galopperen. Stond echt ff gek te kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag reed er iemand op een paard over de Coolsingel heen en weer. Wat één of andere reclamestunt.
Daar heb ik gewoond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:38 schreef LostFormat het volgende:
de boezemstraat (of weg, straatnamen ben ik te slecht in)
Crooswijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoond.
En het zij je vergeven, daar heet alles boezem.
De boezemstraat, weg, laan, bocht, singel, dwarsstraat, reserve dwarsstraat, kade, het houdt niet op!
Mijn paard is me ook een keer ontglipt en toen op de snelweg terechtgekomen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:38 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Maand of wat terug zag ik ruiterloos paard over de boezemstraat (of weg, straatnamen ben ik te slecht in) galopperen. Stond echt ff gek te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |