't Groot Handelsgebouw heeft paarse ramen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
Een rondje door de stad leverde vandaag de volgende paarse zaken op:
Erasmusbrug (paars licht)
Torentje van Boijmans
Dudok (werd er gisteren opgeplakt)
Dak van Witte Huis
Kubuswoning
De Spacelift van de Euromast
Alle vlaggen in het vlaggenmuseum zijn paars
Een paarse bies op Nationale Nederlanden
iemand nog meer? moeten er nóg zo'n 30 zijn.....
M'n ma zegt altijd dat ik kleurenscheel ben aangezien ik altijd dingen als donkerblauw groen en zwart door elkaar haal maargoed, paars herken ik nog wel.quote:
fonwat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij geeft de Hofplein-fontijn ook "paarsig" water.
Oepsquote:
Ze zijn wel erg mooi ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk eerder dat het is omdat die balletjes anders simpelweg worden gejat.
Ja en dan op een makkelijk bereikbare plaats. Weg balletjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg mooi ja.![]()
Maar als je logisch nadenkt he: de wind waait meestal een paar dagen uit één richting, dus op een gegeven staan ze inderdaad allemaal op een hoopje.![]()
Haha is ie eindelijk bij Feyenoord weg, rijdt ie alsnog in een Volkswagenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:31 schreef sanni het volgende:
Was vandaag in Rotterdam. Vind het een steeds mooiere stad worden en alles is centraal gelegen itt Amsterdam. Was betrokken bij een auto ongeluk tussen een Marokkaanse man en een Hollandse mevrouw waarbij eerst genoemde in woede ontstak vanwege de aanrijding terwijl hij geen voorrang gaf op het kruispunt en Robin van Persie spotte ik bij toeval die schijnbaar op buurtbezoek was.
Lijkt het wel op idd. Daar komt ie toch ook vandaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Haha is ie eindelijk bij Feyenoord weg, rijdt ie alsnog in een Volkswagen![]()
Foto is ergens bij Boezemsingel enz genomen?
Ja geloof iets verder lijn 7 volgen, bij dat Jericho/Betlehem gedoequote:Op donderdag 5 april 2007 19:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt het wel op idd. Daar komt ie toch ook vandaan?
Jij bent voor Ajax?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef delfshaventje het volgende:
moohhhhhhhh
zijn hier nog mensen die ook in delfshaven wonen?
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:54 schreef delfshaventje het volgende:
ik kom graag op fora van ajax, ado en marocboys
en jullie?
Het pand van de Bijenkorf..quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
Torentje van Boijmans
Dak van Witte Huis
Kubuswoning
Le Croissanterie (ofzoiets)quote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef _Boo_ het volgende:
Wat vinden jullie de leukste plek in Rotterdam om te lunchen? Heb even goede ideeen nodig namelijk
Café Sijf op de Oude Binnenwegquote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef _Boo_ het volgende:
Wat vinden jullie de leukste plek in Rotterdam om te lunchen? Heb even goede ideeen nodig namelijk
De lekkerste broodjes zijn in ieder geval verkrijgbaar bij de Italiaan in één van de kiosken op het Binnenwegplein voor Jungerhans.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef _Boo_ het volgende:
Daar kun je zeker lekkere broodjes halen. Zijn de zelfde mensen als in Little Italy, een winkel ergens bij de Meent en de Binnenrotte.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De lekkerste broodjes zijn in ieder geval verkrijgbaar bij de Italiaan in één van de kiosken op het Binnenwegplein voor Jungerhans.
Ik geloof wel dat er stoelen buiten staan, of dat altijd open is, geen idee.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef _Boo_ het volgende:
Thanks all! Ik vergat nog ff te vermelden dat het wel fijn is als er een terras is, dus Cappucino is inderdaad wel een goede. Weet iemand toevallig of Hoofdstuk II een terras heeft?
Ik vind hun lunchaanbod alleen niet zo bijzonder. DI pitabroodjes zijn echt te klein en het lunchmenu moet je maar van houden 's middags...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef parselmouth het volgende:
Bazar is ook leuk om te lunchen, kun je ook buiten zitten
Sommige lantaarnpalen. (Lijnbaan bijv.)quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
Torentje van Boijmans
Dak van Witte Huis
Kubuswoning
Ik bestel er een ontbijtje meestal, met de lunchquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik vind hun lunchaanbod alleen niet zo bijzonder. DI pitabroodjes zijn echt te klein en het lunchmenu moet je maar van houden 's middags...
Paarse bies op WTCquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
Torentje van Boijmans
Dak van Witte Huis
Kubuswoning
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef Koewam het volgende:
Groothandelsgebouw!
[afbeelding]
Dit vind ik echt een vershrikkelijk mooi gebouw
Misschien is het handig als je er bij zet welke buurt dat dan wel niet mag zijn. Ik heb er tenminste nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:29 schreef Deirtje het volgende:
Hey allemaal,
Mijn vriend en ik hebben een huisje in het heliportcomplex op het oog. Huisje ziet er goed uit enzo, maar hoe is het met de buurt? Zover wij gezien hebben is het een rustige omgeving (het helicomplex zelf). Kunnen jullie wat meer over de omgeving vertellen?
het heliportcomplex ligt in het centrum, link naar plattegrondquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:47 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je er bij zet welke buurt dat dan wel niet mag zijn. Ik heb er tenminste nog nooit van gehoord.
dat heet toch gewoon de wijk Pompenburg?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:51 schreef Deirtje het volgende:
[..]
het heliportcomplex ligt in het centrum, link naar plattegrond
Het wordt verkocht als Heliport op dit moment.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
dat heet toch gewoon de wijk Pompenburg?
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 15 april 2007 05:07 schreef sanni het volgende:
Zo een paar uur voordat de marathon begin en mijn werk dus ook moet ik seggen dat ik Rotterdam een prima stad vind waar het goed toeven is. Zelfs beter op sommige momenten dan in Amsterdam. Prijzen zijn hier niet zo gek hoog als in Amsterdam, minder opzichtige egootjes in het uitgaansleven en verder heel veel goede eettenten met redelijke prijzen. [afbeelding] Hieronder een avondshot van de fontein in het centrum van Rottedam toen ik vrijdagavond laat aankwam op weg naar mijn hotel.
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/fonteinrotterdamvrij13.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
De Westersingel is een mooi stuk Rotterdam.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:20 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn vriend en ik gaan 6 juli een weekend naar Rotterdam.
We zitten in het Bilderberg hotel op de Westersingel.
Nu is mijn kennis van Rotterdam niet zo erg groot dus ik heb geen enkel idee of dat een leuke plek is om te zitten.
Maar jullie kunnen mij vast wel wat vertellen over Rotterdam. Wat moeten we echt zien en waar kunnen we beter weg blijven?
Bus vanaf CS kan ook naar Blijdorp.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima plek.
Vlakbij CS, 10min lopen - een rechte weg. Op Eendrachtsplein, dus metro en tram op een halve minuut. Het centrum op 5min loop afstand (Koopgoot dan - de nieuwe/oude binnenweg om de hoek).
Witte de With met de verschillende musea ook om de hoek. Alles zit eigenlijk op loopafstand.
De dierentuin kan natuurlijk ook altijd, dat is ook in de buurt - kwartiertje lopen van CS of met de tram tegen die tijd.
en cker als je nog een shotje wilt doen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Westersingel is een mooi stuk Rotterdam.
Bus 44 rijdt gewoon elke 10 minuten. En dan is er inderdaad ook nog een streekbus naar Delft die 2x per uur rijdt.quote:Op woensdag 18 april 2007 07:49 schreef PeRi het volgende:
Die rijdt echt maar 1x per half uur ofzo, das wel jammer.
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Roycoooooo het volgende:
ff een vraagje. In welk stadgedeelte ligt de Universiteit Erasmus? Is dat Rotterdam-Oost?
Top, dank jullie!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef Breuls het volgende:
Het is direct ten oosten van het centrum, in het deel dat Kralingen heet. Er is ten oosten ervan nog meer, dus echt van 'Rotterdam-Oost' zou ik niet willen spreken.
Bus 44 is geloof 20 keer van route veranderd de afgelopen jaren, maar op dit moment rijdt die bus er langs.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:00 schreef PeRi het volgende:
Rijdt 44 er ook langs? Hm nooit geweten. Das wel fijn dan. Maar ik ga dan ook altijd lopen vanaf CS of met de auto.
Tenzij je de medische faculteit zoekt. Want die ligt nou net weer in westquote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef Roycoooooo het volgende:
Top, dank jullie!
Ga ik daar ff zoeken![]()
Maar ook niet 'echt' west.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tenzij je de medische faculteit zoekt. Want die ligt nou net weer in west
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |