Dat heeft your dear Watson zeker daar voor jou neergezet om door jou gevonden te worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:39 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Ja. Maar ehm... Er staat hier opeens een klein glas (witte) port, geen idee hoe die daar komt, maar die is nog niet leeg.
Ik ga beginnen als het weer beter wordt. En ik wil een Volvo, geen Cadillacquote:Op zondag 25 februari 2007 01:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je hebt het eten overleefd! Manlief ook tevreden dus.
En waarom heb je nog geen Cadillac en driving license? In de States ben je toch helemaal nergens zonder auto? De benzine is goedkoper dan de cola enzo. Of valt dat in de praktijk tegen als je niet zo loaded bent?
[..]
wellicht kunnen jullie met elkaar een package deal sluiten met en uitgeverquote:Op zondag 25 februari 2007 01:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn boek??Ik vrees bij voorbaat al de concurrentie van Nathan die momenteel met drie boeken bezig schijnt te zijn, en natuurlijk de erotische romans van Wonderer...
Die ik inderdaad binnenkort naar een uitgever ga sturenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn boek??Ik vrees bij voorbaat al de concurrentie van Nathan die momenteel met drie boeken bezig schijnt te zijn, en natuurlijk de erotische romans van Wonderer...
Nou, hoppa, de NS-publieksprijs, naar De Wereld Draait Door, naar Sonja, ik zal ze nu allemaal niet noemen...quote:Op zondag 25 februari 2007 01:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die ik inderdaad binnenkort naar een uitgever ga sturen
Maar jij gaat een leuk boek schrijven natuurlijk. Niet een of ander van schunnige dubbelzinnigheden aaneenhangend schelmenromannetje.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nice. Beter dan zo'n duffe Mercedes waar ik teveel ministers mee gezien heb.quote:
Misschien kun je wel een 262C daar ergens vinden. Volgens mij zijn er daar in de VS meer van dan hier.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga beginnen als het weer beter wordt. En ik wil een Volvo, geen CadillacHet feit dat benzine niet zo duur is, is geen reden om het maar als een gek op te gaan stoken
Heb jij eigenlijk een rijbewijs?
Hoe zal ik het boek noemen?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Maar jij gaat een leuk boek schrijven natuurlijk. Niet een of ander van schunnige dubbelzinnigheden aaneenhangend schelmenromannetje.
[..]
Nice. Beter dan zo'n duffe Mercedes waar ik teveel ministers mee gezien heb.
[..]
Misschien kun je wel een 262C daar ergens vinden. Volgens mij zijn er daar in de VS meer van dan hier.
Mooie verlaagde daklijn.
[afbeelding]
Natuurlijk ook wel een beetje een gas guzzler. Maar Smart begint nu toch ook aldaar?
En ja, ik heb m'n rijbewijs al bijna 7 jaar. *slik*
Hmm, toen was ik nog 18...![]()
Mja, ook dat... Voorlopig zijn de plaatselijke en regionale krantjes mijn hoogtepunten...quote:Op zondag 25 februari 2007 01:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Schrijven is niet zo'n kunst, gelezen worden, dáár ligt de grote uitdaging.
Waarom eigenlijk geen Peusj 607?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe zal ik het boek noemen?En dan herkennen sommige Fokkers zich in de personages...
![]()
En qua auto's mogen ze geloof ik kiezen uit een Merc E idd, of een A6 of een S80... Alhoewel... Een paar hebben ook een C6... maar die vind ik trouwens tegenvallen in het echtover een paar jaar is het nieuwe er vanaf en is het volgens mij vooral een lompe Citroen...
Zou je het wel willen? Een boek schrijven?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, ook dat... Voorlopig zijn de plaatselijke en regionale krantjes mijn hoogtepunten...
Franse auto's schrijven veel meer en veel sneller af dan Duitse... daardoor zijn ze uiteindelijk "te duur" door de lagere restwaarde... Kijk maar eens naar de tweedehands prijzen... Voor een appel en een ei koop je een Renault Vel Satis, om nog maar te zwijgen wat je voor een Safrane moet neerleggen, ongeacht de luxe die erin zit...quote:Op zondag 25 februari 2007 01:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk geen Peusj 607?
die 740/760/780 modellen roepen bij mij dan weer het beeld op van een plattelands dierenarts die daar dan weer met bemodderde laarzen uitstaptquote:Op zondag 25 februari 2007 01:56 schreef Nuvole het volgende:
Hier staan er twee samen met een 780:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je dat de eigenaressen zijn, zou je wel denken dat het een damesauto is. Is dat net wel of niet goed voor je?
Die ene Toyota Prius heeft het ook niet lang volgehouden als dienstauto in Den Haagquote:Op zondag 25 februari 2007 01:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Franse auto's schrijven veel meer en veel sneller af dan Duitse... daardoor zijn ze uiteindelijk "te duur" door de lagere restwaarde... Kijk maar eens naar de tweedehands prijzen... Voor een appel en een ei koop je een Renault Vel Satis, om nog maar te zwijgen wat je voor een Safrane moet neerleggen, ongeacht de luxe die erin zit...
Waxxer draait door?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe zal ik het boek noemen?En dan herkennen sommige Fokkers zich in de personages...
![]()
En qua auto's mogen ze geloof ik kiezen uit een Merc E idd, of een A6 of een S80... Alhoewel... Een paar hebben ook een C6... maar die vind ik trouwens tegenvallen in het echtover een paar jaar is het nieuwe er vanaf en is het volgens mij vooral een lompe Citroen...
Tof dat je de 262C kent. En een 850 lijkt me ook een prima keuze. Maar die rijdt echt geen 1:20. 1:10 als je heel rustig rijdt, denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:53 schreef wonderer het volgende:
De smart vind ik engVooral met al die hummers hier. Ik zou doodsangsten uitstaan.
262C zie ik inderdaad wel eens rijden, maar die verlaagde daklijn... ik ben 1.86, ik weet niet of ik dat redNeu, een 850 lijkt me wel stoer.
En anders gewoon een honda of een ford of een andere die goed op de weg ligt en minsten 1:20 rijdt.
Brad kwam er gister achter dat hij inmiddels al bijna negen jaar rijdt. Echt een raar idee hoor.
Maar goed, ik moet het nog zien hoor. Ik en auto's
Volvo heeft hier ook het imago van een "chick car" omdat ze zo degelijk zijn. Maar ik ken eigenlijk alleen maar mannen (en leuke stoere mannen ook nog) met een Volvo. Ach ja, imago's... zolang ze me niet van de weg rijden omdat ik een bepaald merk heb, kan het me echt niet schelen. Ik wil iets dat ik mooi vind en waar ik lekker en zuinig in kan rijden en wat de rest vindt, boeit me neit zo.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:56 schreef Nuvole het volgende:
Hier staan er twee samen met een 780:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je dat de eigenaressen zijn, zou je wel denken dat het een damesauto is. Is dat net wel of niet goed voor je?
Nou.... ja... ehm.... die bleke pens van mij die eehhhhh....quote:Op zondag 25 februari 2007 01:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Als één van drie [homo]'s van het eerste uur (met een andere nick, okee) eis ik dat er een speciaal [HOMO]-S&G jubilieum topic komt, met allemaal blote buikjes!
.
Eensch is.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:56 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Als één van drie [homo]'s van het eerste uur (met een andere nick, okee) eis ik dat er een speciaal [HOMO]-S&G jubilieum topic komt, met allemaal blote buikjes!
.
Oerdegelijke wagens.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die 740/760/780 modellen roepen bij mij dan weer het beeld op van een plattelands dierenarts die daar dan weer met bemodderde laarzen uitstapt![]()
Trusten! En start je dan wel nog even dat S&G-topic?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |