WM loopt niet zozeer uit maar is veel later begonnen, omdat deel 1 van XFA onwijs uitliepquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus, WM is niet live. Hoe de neuk lopen ze zo uit?
Wat ga jij zondagvroeg doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaan ze de finale natuurlijk onwijs uitrekken, 12 uur is het wel bekend hoop ik, moet morgen weer vroeg op.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:06 schreef Lynx666 het volgende:
Nou, maak er maar een uitzending van 5 minuten van [afbeelding]
Ik dacht dat jij vanavond zuupen ging.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
3 uur in de auto zitten om op een verjaardag in Belgie te zijn.
Dat was ook de bedoeling, maar wist niet dat we al zo vroeg weggingen morgenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vanavond zuupen ging.
Als ze dat net doen bij de climax lach ik me rotquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:50 schreef moemoe het volgende:
''En de winnaar is.............................. Dat vertellen we na de reclame! Blijf kijken!''
Maar als Richy wint neem ik wel een wijntje zometeenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, maar wist niet dat we al zo vroeg weggingen morgen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Noem de winnaar, pleur die trofee in haar handen, en klaar is X Factor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |