Audirijders beginnen te schuimbekken als ze hun kenteken op internet zien. Ik denk dat ze zich dan schamen voor hun auto of zo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:29 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom painten sommige mensen inderdaad het kenteken weg? Je kunt er echt geen misbruik van maken ofzo, en ik wil het wel zien al is het alleen maar om even te kijken hoe oud de auto is. Ik heb het nu wel over NL kentekens natuurlijk.
en geflitst?quote:
Haha, ik reed in een sprinter die max 130 gaat.quote:
Wat is het?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Spotten tijdens je rijles
[afbeelding]
Deze heb ik er in oktober tijdens een rijles op gezet
Zeer vette ML, wel wat anders als de 270cdi van me moederquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Mercedes ML 63 AMG
[afbeelding]
[afbeelding]
je maakt het verkeer eerder onveilig met zo'n autoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
Auto voor mensen die zich onveilig voelen in het verkeer.
SOOOW!!! Heeft jouw moeder een 270cdi!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Zeer vette ML, wel wat anders als de 270cdi van me moeder![]()
Vet. Oude model zeker?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Zeer vette ML, wel wat anders als de 270cdi van me moeder![]()
is dat zo'n speciale auto dan? hij staat ook ergens bij een vriend van mij in de buurt, vaak hangt er een laken overheen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De enige auto met een anti-rdw-fappers-functie, de Citroën SM
yep, alleen sinds 3 maanden op kenteken, was Ambassade auto, helemaal wit dus en heel weinig kmquote:
Jazeker. Citroën vering en comfort, Maserati motor en snelheid, heerlijk design, wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:18 schreef CittaR het volgende:
[..]
is dat zo'n speciale auto dan? hij staat ook ergens bij een vriend van mij in de buurt, vaak hangt er een laken overheen..
Poseren heet datquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij rijdt hij. En de man maakt zich onherkenbaar voor de camera.
Lisse de gekstequote:
Daar werd ik net nog door ingehaald.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:49 schreef santax het volgende:
Ik hou niet zo van auto's, maar deze vond ik wel bijzonder genoeg om er een foto van te maken.:
[afbeelding]
Gezien de witte 'knipperlichten' ben ik genegen te zeggen dat het een 365GT4 BB is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:45 schreef HansU het volgende:
Ferrari 512BB
[afbeelding]
http://www.klassiekergespot.nl/viewimages.php?id=13656
Een blauwe of zwarte?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
In Lisse staat ook ergens een 599 GTB Fiorano. Nog niet gevonden?
Jeweetsquote:
Ok, heb jij 'm wel eens gezien dan?quote:
Vette shit daar op Arubaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:16 schreef KumA het volgende:
ik wil ook posten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee ik zelf niet, heeft eens op AG gestaan...quote:Op zondag 11 maart 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
happy days?
Op de hoek bij van Gerven zit ie.
Intersport
Kruising berkhoutlaan/westerdreef
[..]
Ok, heb jij 'm wel eens gezien dan?
Het zou kunnen dat ie precies in het stuk staat wat ik niet rijdt.
Ik rij in principe het centrum, winkels etc dus, en de wijken eromheen, bomen-, bloemen-, zeehelden-, en koninginnebuurt:)
Zou kunnen dat ie aan de andere kant staat.
Ik weet niet wat voor type het is.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik zelf niet, heeft eens op AG gestaan...Is er ook een blauwe en zwarte dan?
Ik heb eens even alle spots in lisse @ autogespot bekeken, en ik herken vrijwel allesquote:
Ik zie niet eens een spoiler.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien ergens een lullig spoilerpakketje ofzo?
Er zijn hier niet zoveel regels dus er mag van alles op de weg rijdenquote:
Carlsson tuned toch niet af-fabriek? Dat kan toch ook nadat je auto gekentekend is? Dan zou het voor de RDW mogelijk zijn om nog de oude gegevens te vermelden.quote:
hehe nee joh, me pa is huisarts, hij rijd visite ermee, ik ga geen foto's maken van gewone ziekenwagens hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 00:04 schreef Impry het volgende:
Wel strak ding zo!Dacht even dat Farao weer terug was
My thoughts exactly.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:04 schreef Impry het volgende:
Wel strak ding zo!Dacht even dat Farao weer terug was
Die stond ooit eens te koop bij een garagebedrijf in de omgeving Rotterdam, voor 'slechts' ¤ 50 K ofzo. Even zoeken.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Hummer H2
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 11 maart 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: Lamborghini deuren
Hij heeft ook meer dan een jaar in Leeuwarden te koop gestaanquote:Op maandag 12 maart 2007 08:07 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Die stond ooit eens te koop bij een garagebedrijf in de omgeving Rotterdam, voor 'slechts' ¤ 50 K ofzo. Even zoeken.
Edit: Hij is verhuisd. Voor ¤ 60K aan verbouwd en te koop voor ¤ 60K.
Die zag ik gister morgen ook in Zwolle rijdenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:49 schreef santax het volgende:
Ik hou niet zo van auto's, maar deze vond ik wel bijzonder genoeg om er een foto van te maken.:
[afbeelding]
Wat un Geil PIMP bakquote:Op zondag 11 maart 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Wat un mooie spotsquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:42 schreef MosPos het volgende:
Gister in Zwolle
Ford Mustang
[afbeelding]
Vandaag in Zwolle bij het ziekenhuis
Mercedes-Benz C32 AMG
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hij staat te koop!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
incl. Lachgasquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:29 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Hij staat te koop!![]()
http://www.autoweek.nl/bazaardata.php?id=8675&cache=no
ik denk dat je dit heel inlichtend zal vindenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef MosPos het volgende:
Ik had even een vraagje...
Ik keek net op autogespot.nl en dacht: es zien hoeveel 911 er in Zwolle zijn gespot. Maar op de hele site staat geen één 911allemaal 997 of 977 oid. Hoe kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |