Audirijders beginnen te schuimbekken als ze hun kenteken op internet zien. Ik denk dat ze zich dan schamen voor hun auto of zo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:29 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom painten sommige mensen inderdaad het kenteken weg? Je kunt er echt geen misbruik van maken ofzo, en ik wil het wel zien al is het alleen maar om even te kijken hoe oud de auto is. Ik heb het nu wel over NL kentekens natuurlijk.
en geflitst?quote:
Haha, ik reed in een sprinter die max 130 gaat.quote:
Wat is het?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Spotten tijdens je rijles
[afbeelding]
Deze heb ik er in oktober tijdens een rijles op gezet
Zeer vette ML, wel wat anders als de 270cdi van me moederquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Mercedes ML 63 AMG
[afbeelding]
[afbeelding]
je maakt het verkeer eerder onveilig met zo'n autoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
Auto voor mensen die zich onveilig voelen in het verkeer.
SOOOW!!! Heeft jouw moeder een 270cdi!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Zeer vette ML, wel wat anders als de 270cdi van me moeder![]()
Vet. Oude model zeker?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Zeer vette ML, wel wat anders als de 270cdi van me moeder![]()
is dat zo'n speciale auto dan? hij staat ook ergens bij een vriend van mij in de buurt, vaak hangt er een laken overheen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De enige auto met een anti-rdw-fappers-functie, de Citroën SM
yep, alleen sinds 3 maanden op kenteken, was Ambassade auto, helemaal wit dus en heel weinig kmquote:
Jazeker. Citroën vering en comfort, Maserati motor en snelheid, heerlijk design, wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:18 schreef CittaR het volgende:
[..]
is dat zo'n speciale auto dan? hij staat ook ergens bij een vriend van mij in de buurt, vaak hangt er een laken overheen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |