Had je sneller moeten zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:26 schreef DaMart het volgende:
Hey, ik heb er ook één geopend... aangezien ik hem dichtgooide
Is al gebeurd...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had je sneller moeten zijn
Vraag een slotje aan voor de jouwe![]()
Hoe heb je het nu gedaan dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Juist nu werkt alles.
PSG game met goede clubnamen en Gallardo
Ik heb de laatste tijd wat minder tijd voor Fm.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef AminBen het volgende:
sjimz waar ben jij nu eigenlijk mee bezig ?![]()
Alweer lang geleden dat je de CL hebt gewonnen![]()
Wat betekent dat eigenlijk? heb t al vaker gezien in dit topic geloof ik, maar ik weet maar nooit wat dat betekentquote:
keep up the good workquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:51 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk? heb t al vaker gezien in dit topic geloof ik, maar ik weet maar nooit wat dat betekent![]()
Misschien moet je de 26 topics hiervoor dan ook eerst eventjes lezenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:04 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik zal dit topic maar s goed in de gaten houden om er wat van op te steken![]()
Volgens mij is die bug wel al vaker voorgekomen in de vorige patch.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:26 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Huh? Is dit met de nieuwe patch? Vreemd...
ingewikkeld zo te horen die competitiequote:Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef Winski05 het volgende:
Ik ben overigens ook weer even gaan FM'en, heb er de laatste dagen niet veel tijd voor gehad. Ben met Puerto Montt gekwalificeerd voor de 2e fase van de Second Division. Als ik hierin bij de eerste 2 eindig, promoveer ik direct. Wordt ik 3e of 4e, dan kwalificeer ik me voor de Promotion playoff. De ploegen staan zó dicht op elkaar, dat ik een gooi doe naar de 1e of 2e plaats.
Ik zat inderdaad ff naar de spelersnamen te kijken, toen de datum... Anyways, 15 jaar dezelfde club?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef CittaR het volgende:
gister even het seizoen afgesloten...
......
ik ben eigenlijk al veel te lang bezig met deze game zie ik nu....
maar het ging niet door
ik heb al vaak overwogen om overnieuw te beginnen maar het gaat nu zo lekker met feyenoord. in de eredivisie wordt het steeds spannender en ik wil toch eigenlijk zien of het wat gaan worden met mijn talentjes....quote:Op zondag 25 februari 2007 15:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad ff naar de spelersnamen te kijken, toen de datum... Anyways, 15 jaar dezelfde club?
Ik presenteer aan jou, Martijn_Fijn's challenge-lijstjequote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef donroyco het volgende:
Zoek een nieuwe uitdaging ergens.. Scunthorpe begint te vervelen
suggesties?
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Martijn_Fijn's challenge-lijstje
Van iets kleins, iets groots maken..
In mijn game verdient ie E 275000 per week bij Chelseaquote:Op zondag 25 februari 2007 17:23 schreef AminBen het volgende:
John Obi Mikel heeft zijn handtekening onder mijn contractsvoorstel gezet![]()
![]()
Heb hem gehaald van de bank in Valencia.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:24 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
In mijn game verdient ie E 275000 per week bij Chelsea![]()
Dat is standaard met Vitesse. Die halen constant serviërs.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef TFFKABH het volgende:
Vitesse heeft in mijn game zowat het halve Servische nationale elftal in bezit, ze hebben er maar liefst 8 rondlopen
edit: tegenover slechts drie Nederlanders![]()
Fake.lnc terugzetten en de '1' achter Duitsland en Nederland veranderen in '0'.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:48 schreef Man_Made_God het volgende:
Hoe kan ik met de laatste update het NL-elftal weer kloppend krijgen? Heb fake.inc wel weggegooid, maar dat blijkt niet meer te werken?
Tsjongejonge zeg, hoe vind je het!?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Fake.lnc terugzetten en de '1' achter Duitsland en Nederland veranderen in '0'.
Ze staan in de rij:quote:Op zondag 25 februari 2007 17:23 schreef AminBen het volgende:
Nu Rasmus Würtz dumpen.
En op de een of andere manier zijn alle gegevens er nog. De uitwedstrijd in de 1e ronde UC bij Hertha wachtte. Ik begon met een redelijk B-elftal, gezien de 2-0 winst thuis. Al na 35 seconden leek de winst voor mij binnen: Aliadière ontsnapte en werd lichtelijk naar de grond getrokken: HBSC speelde dus na 1 minuut al met 10 man. Twee minuten later sloegen ze echter toch toe: Marek Heinz scoorde. Ondanks dat bleef ik domineren, ik raakte zelfs 3(!) keer de lat, 2 keer Koller en 1 keer Gueye, die bovendien beiden met een langdurige blessure uitvielen. Het noodlot sloeg echter toe in de 90ste minuut. Marek Heinz weer aan de bal, op een meter of 20 van het doel, hij schoot en via een schitterende karembool belande de bal via twee verdedigers in het doel. Een ramp! Verlenging! Zou ik die zekere voorsprong dan alsnog weggeven? Nee hoor, in de tweede helft van de verlenging werd een schot van Aguirre gekraakt, belande in de kluts en werd binnengetikt door Aliadière! Een dubbelteller! Metz kwam niet in gevaar en mocht zo de meegereisde supporters in het Olympiastadion bedanken. Naar de volgende ronde, helemaal niets in Berlijn!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Door een crash zijn mijn resultaten van gisteravond verloren gegaan, echt kut. Dat gebeurt wel vaker op die pc, erg apart...
De db moet het volgende adres hebben:quote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik kan nu wel een andere database kiezen, alleen niet degene die ik wil
[afbeelding]
En deze is niet degene met de Free Player Database...
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:22 schreef Nielz. het volgende:
Is het met FM2007 nou ook zo dat ik bijv. een 18 jarig gastje uit Brazilie die ik naar mnclub wil halen, maar nog geen werkvergunning heeft, kan kopen en gelijk kan verhuren ofzo?
En hoe :pquote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Pouleindeling UEFA Cup 2e ronde: Newcastle, Rapid Boekarest, sc Heerenveen, Getafe, Metz. Had veel slechter gekund met oa Man Utd en Arsenal in de potten.
Screentje dan maarquote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat weet ik niet, want ik heb nog nooit in Engeland gespeeld. Volgens mij moet het wel via een Belgische satteliet, maar dat weet ik niet zeker.
Rudy Gestede is nu 5M waard en wordt de nieuwe David Trezeguet genoemd. Bovendien is hij mijn topscorer en assistleader. 19 jaar, wat een held.
Kloptquote:Op zondag 25 februari 2007 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is echt 1 van de beste spellen ooit![]()
Maar als ik in windows zit tijdens een match. En ik ga terug valt er meestal een goal die ik dan ook zie.quote:
Heb ik ook altijd als ik een wissel wil doorvoeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar als ik in windows zit tijdens een match. En ik ga terug valt er meestal een goal die ik dan ook zie.
Is dat toeval of hebben meer dat![]()
Mijn PSG game gaat erg kut. Maar ik verander niks. Gewoon de opstelling zoals in het echtquote:Op zondag 25 februari 2007 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik een wissel wil doorvoeren.
Op dat moment gebeurd er altijd iets als een doelpunt of een rode kaart.
Ik heb gewoon die hele INC map verwijderd in C/progFiles/FM/Data/ 7.0&7.02 werkt ook gewoon.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Fake.lnc terugzetten en de '1' achter Duitsland en Nederland veranderen in '0'.
Hm, kan ook niet iets als Eerste Optie kiezen :pquote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat weet ik niet, want ik heb nog nooit in Engeland gespeeld. Volgens mij moet het wel via een Belgische satteliet, maar dat weet ik niet zeker.
Rudy Gestede is nu 5M waard en wordt de nieuwe David Trezeguet genoemd. Bovendien is hij mijn topscorer en assistleader. 19 jaar, wat een held.
Staat er een een topic of wat terug. Maar zal zo snel mogelijk een nieuwe maken.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Screentje dan maar![]()
Iemand nog suggesties voor een leuke (sub)topper in binnen- of buitenland waarmee je (net) geen kampioen hoeft te worden![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Dit weekend amper tijd gehad om te spelen, maar wat me wel opviel, toen de transferperiode afgelopen was bleek dat Sheffield United maar liefst 80 (!!) spelers aangetrokken heeft
Dat eerste heb ik gelukkig nooit.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:39 schreef UnclePhil het volgende:
Zit nu in 2010, nog steeds met ADO. Uitgeschakeld in Europa en in de competitie staan we op een teleurstellende 11e plaats. Dit komt vooral door het bestuur, iedere keer de goede spelers laten gaan voor een bod dat ze niet kunnen weigeren. Iemand weet of hier iets aan te doen is? want iedere keer als ik een goed talent heb wordt hij verkocht door de voorzitter. Ook heb ik een nieuw stadion gevraagd en staat er telkens dat het bestuur dit al in overweging heeft genomen... iemand een idee hoelang dit kan duren.
quote:Heb deze spelers gekocht met Stevenage, een Engelse Conference club (heb er wel meer gekocht maar niet iedereen was een succes) Zit nu zelf in 3de seizoen
1ste seizoen
Mark Little (Wolves) 24 K, supersnelle jonge vleugelverdediger
Charlie Daniels (Spurs) 5 k, een degelijke jonge vleugelverdeidger
Tom Heaton (man United) 2 k, erg goede keeper, beweeglijkheid en evenwicht beiden op 20
2de seizoen
José Luis Sierra (Union Espanola) (ook spanjaard), gratis: was al wel 37 jaar, maar mega goed! Mijn op 1 na beste aankoop, fysiek misschien erg zwak (snelheid en 1ste meters op 4 bijv.) maar technisch een meester, afstandschoten 19, techniek 18, passing 19, strafschoppen 19, dribbelen 18, vrije trappen 18 etc.
James Blake (Birmingham) ik kreeg hem op een free omdat hij vrijgegeven was, maar erg goede speler is het (20 jaar)
Martin Watts (Plymouth) Mijn allerbeste aankoop, was 1 van mn duurste spelers (55k, had net wat spelers verkocht), toen ik em op 17jarige leeftijd weghaalde, maar hij zou zo een topper in de jeugdopleiding van Man Utd. ofzo kunnen zijn, hij is bij mij nu 19 jaar, en kan em maar met moeite bij me houden, gewild door clubs als Bolton, Ipswich en Blackburn.
Ats Purje (Levadia) 50 k kostte die, maar hij is het zeker waard, een superkoele killer.
3de seizoen:
Lee Watts (Rushden) nog maar 16 jaar, maar staat nu al vaak bij me in de basis
Doe je ze wel een nieuw contractvoorstel als die andere ploeg ook een contract aanbiedt? (Of liever nog net ervoor)quote:Op maandag 26 februari 2007 17:16 schreef UnclePhil het volgende:
En daar gaat Anderson, boor maar 10 miljoen aan psv. Ik maak wel 9 miljoen winst... maar dat is veels te weinig voor een speler als Anderson.John van Ringelenstein kutvoorzitter
Hoe moet ik nou ooit een topclub worden, als alles en iedereen worden verkocht. Als ik alle spelers had behouden had ik nu met 2 vingers in mijn neus de eredivisie gewonnen
![]()
Finale:quote:Op maandag 26 februari 2007 17:37 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Stenild![]()
Was ook al beste keeper WK2010 bij halve finalist Denemarken![]()
Dresden-spelers met neppistolen beschotenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:37 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Stenild![]()
Was ook al beste keeper WK2010 bij halve finalist Denemarken![]()
Ofwel niet meer leuk / cheatenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef Mr-Sander het volgende:
Echt gestoord met die Free Player Database, enkele grote namen voor Ajax: Riquelme, Kaka, Shevchenko, Drogba, Luis Garcia, Joaquin, Ayala, Grosso, Veron, Canizares, Barzagli, Rafinha![]()
hier ook ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef Mr-Sander het volgende:
Echt gestoord met die Free Player Database, enkele grote namen voor Ajax: Riquelme, Kaka, Shevchenko, Drogba, Luis Garcia, Joaquin, Ayala, Grosso, Veron, Canizares, Barzagli, Rafinha![]()
Ach voor 1 seizoen zal het wel leuk zijnquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:22 schreef Happel het volgende:
Zoek gewoon een uitdaging ipv dit soort gedoe. Zie de lol er niet van in.
Ik zal er ook wel snel mee stoppen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het ook niet langer dan 10 wedstrijden uitgehouden met die free transfer data base.
Maak een 1-10 systeemquote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zal er ook wel snel mee stoppen.
Heb alleen al 11 spitsen in het 1e![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Sheringhamquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:16 schreef koolstrab het volgende:
Dé zoon van?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:31 schreef Happel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Sheringham![]()
Dat kan ook niets anders dan een held wezen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:31 schreef Happel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Sheringham![]()
Ja, die wil ik ook wel zienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:12 schreef Happel het volgende:
Zal vanavond, wanneer ik weer thuis ben, eens een screenshot plaatsen van zijn stats.
Lastige poulequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:34 schreef AminBen het volgende:
Vorig jaar nog als 3e geplaatst, na een geweldige Europese campagne nu als 4e![]()
[afbeelding]
Gewoon voor de eerste plek gaan![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:55 schreef sjimz het volgende:
Ik ben met AZ in de voorronde van de UEFA uitgeschakeld door een club uit Cyprus![]()
![]()
![]()
(Met Jardel in de spits)
In de competitie ging het goed, stond 1ste met 5 punten voorsprong.
Maar Scheringa heeft me er toch uit gegooid![]()
Ja makkelijk. Ben benieuwd wie mij wilt hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:01 schreef AminBen het volgende:
[..]
![]()
Genoeg clubs in die andere 60(?) competities die een manager zoeken toch![]()
Pablo Vittiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:06 schreef sjimz het volgende:
Ik ben uiteindelijk in Argentinie beland bij Central.
Die zit in de update niet meer bij centralquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef PPWB84 het volgende:
Wordt het ngo wat emt die Ben Sahar, ik heb m als Chelsea manager zijnde gewoon eruit gezet toen ie 16 was
ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:04 schreef dvdk het volgende:
weet iemand nog een goeie facepack voor alleen de belgische competitie die ook met patch 7.02 werkt?
Nee, je komt hier altijd alleen maar om te zieken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:25 schreef dvdk het volgende:
mag ik dan een link?
zak dan lekker in de stront, zielig ventjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, je komt hier altijd alleen maar om te zieken.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:31 schreef dvdk het volgende:
[..]
zak dan lekker in de stront, zielig ventje
wie zit hier nu te zieken, ik stel een normale vraag die FM gerelateerd is en jij gaat een potje zielig zitten doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Ontopic:
Ik heb Vitti gewoon terug gekocht van banfield want hij was daar erg ongelukkig.
Voor de rest heb ik nog best een aardig budget.
Ik had van te voren 4 miljoen, maar het bestuur heeft er 5 miljoen bijgedaan en ik heb nu dus 9 miljoen te besteden!
Dan is het voor het eerst dat je hier een normale vraag stelt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:36 schreef dvdk het volgende:
[..]
wie zit hier nu te zieken, ik stel een normale vraag die FM gerelateerd is en jij gaat een potje zielig zitten doen.
Het is dat internet er tussen zit en dat we niet tegenoverlkaar zitten zoals in een cafee anders leerde ik je effe wat manieren.
En ik heb ook gewoon normaal antwoord op zijn vraag gegeven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Op zich heeft ie wel gelijk hoor, sjimz. T was gewoon een normale vraag, blijkbaar speelt ie ook gewoon FM...
@dinges: ik heb geen idee , kijk ff op Susie of MU.
Ik ga toch ook normaal antwoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zeg niet dat ik het daar niet mee eens ben, maar dan kan je nog wel normaal antwoord geven.. Anders blijft ie maar trollen.
Kutagent.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga toch ook normaal antwoord.
Dat dat niet het antwoord is dat hij wilt horen is jammer voor hem.
Kunnen we nu weer ontopic gaan?
Wil geen woorden meer over hem vuil maken.
Ben net thuis, joh.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Heb je al een screenshot van kleine Sheringham?
Misschien kan ik hem wel gebruiken bij Nottingham. Meteen even papa terughalen naar z'n oude club en het sprookje is afquote:
Knapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als eerste door in de UEFA Cup poule. De uitslagen:
Getafe - Metz: 1-0
Metz- Newcastle: 3-1
sc Heerenveen - Metz: 1-1
Metz - Rapid: 4-0
Als 1e door in de poule, Newcastle werd 2e en Getafe 3e. Loting volgende ronde: Xanthi. Moet te doen zijn.
Die heb ik ook en is nu topscorer bij mijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:22 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb Aliadiere van m'n moederclub Arsenal gehuurd, daar ga ik veel plezier aan beleven denk ik!
het is net Huntelaar met een coupe-de-soleil!quote:
Als je naar je managersmenu gaat zie je in het midden 'teamcompetities'. Dat kan je veranderen naam beschikbare banen. Als het goed is zie je daar de eventuele landen die nog managers zoeken. Klikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:36 schreef andre347 het volgende:
Waar kan ik zien welk land nog niet een manager heeft?
Ok, bedanktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef AminBen het volgende:
[..]
Als je naar je managersmenu gaat zie je in het midden 'teamcompetities'. Dat kan je veranderen naam beschikbare banen. Als het goed is zie je daar de eventuele landen die nog managers zoeken. Klik
Ook geen medespelers ?quote:
Hij is wel lievv hoor. Dynamo is zijn favo club. Maar ga een linkerspits van wereldklasse halen denk ik.quote:
quote:FM vriend,
Ik ben zo ongeloofelijk verslaafd aan FM. Omdat ik in plaats van te studeren heel de tijd FM speel ben ik op al mijn examens gebuisd en moet dus mijn jaar over doen. Ik ben met FM2006 in het seizoen 2030 geraakt tot m'n PC crashte. Alles was weg, ik was er persoonlijk kapot van. 'S middags heb ik 70 minuten pauze en dan spurt ik met mijn fiets 4.3 km naar huis en kan ik juist geteld 32 minuten spelen voor ik weer naar school toe moet (heb daardoor ook 43 keer moeten nablijven omdat ik langer dan 32 minuten speelde). Zoals je kan zien ben ik eigenlijk té verslaafd aan FM." - Pieter Wouters
As I said, kijk even rond op de grotere FM-fan-sites die ook facepacks aanbieden. Links staan in de OP.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:38 schreef dvdk het volgende:
kan iemand me helpen aan een facepack voor alleen de belgische competitie die ook met 7.0.2 werkt?
Dat krijg je met cracks hequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef andre347 het volgende:
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07093/fout.GIF.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat is hier fout gegaan, ik wou nieuwe skin laden maar dan krijg ik 2 skins doorelkaar![]()
Ik zit je maar te pesten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:57 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat maakt in dit geval niks uit, want alle skins doen het gewoon
ik weet dat het onetisch is, maar ik had aissati er bij feyenoord bij gehaald en hij is altijd een vaste waarde in mijn elftalquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:00 schreef AminBen het volgende:
Barca haalt Lahm voor 70M, scheurt-ie na 2 maanden zijn kruisbanden![]()
Mijn tactieken werken over het algemeen ook niet, laat staan een uit tacticquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:59 schreef TFFKABH het volgende:
Gebruiken jullie trouwens dezelfde tactiek voor uit- en thuiswedstrijden of pas je je tactiek daarop aan? Zo ja, hoe?
Ikzelf doe het meestal wel maar ik heb niet het idee dat het veel helpt
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef andre347 het volgende:
[..]
Mijn tactieken werken over het algemeen ook niet, laat staan een uit tactic![]()
Ik pas mijn tactiek wel altijd aan. Uit-thuis is een factor, andere factor is de klasse van de tegenstander.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:59 schreef TFFKABH het volgende:
Gebruiken jullie trouwens dezelfde tactiek voor uit- en thuiswedstrijden of pas je je tactiek daarop aan? Zo ja, hoe?
Ikzelf doe het meestal wel maar ik heb niet het idee dat het veel helpt
Nee hoor, die valt telkens om als ie een beetje op snelheid ligt.quote:
dan heb ik nog een grappiger verhaal, toen ik net was begonnen met het spel (1e of 2e seizoen) toen werd in het spel de trainer van ADO ontslagen (die adelaar volgens mij) en hij werd opgevolgd door de assistent trainer. toen ik 's avonds naar het sportjournaal keek toen was precies dat in het echt gebeurd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat trouwens wel grappig was.
In mijn spel heeft Peter Cech een schedelbreuk opgelopen.
Net als in het echt dus![]()
TGV heeft onlangs nog het snelheidsrecord gebroken.quote:
Nieuw spel, competities kiezen, als dat geladen is kan je een club kiezen uit die competities.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:07 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan je coach worden van een club?
Ja. kan lang duren als je 1 competitie heb gekozen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb gekozen dat ik zonder club begin. Nu moet ik afwachten tot ik iets aangeboden krijg ofzo?
dan zul je moeten wachten en bij een hele kleine club moeten beginnen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb gekozen dat ik zonder club begin. Nu moet ik afwachten tot ik iets aangeboden krijg ofzo?
De tijd verloopt vanzelf toch? 1 dag in het spel is 5 minuten irl ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef CittaR het volgende:
[..]
dan zul je moeten wachten en bij een hele kleine club moeten beginnen...
Lees eens de handleiding van het boekje door.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De tijd verloopt vanzelf toch? 1 dag in het spel is 5 minuten irl ofzo?
Snapshot?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef DeHovenier het volgende:
Wat betekent het als er een club bij Snapshot staat?
Kijk in de handleiding die bij het spel zit. Zo moeilijk is het toch niet om even een paar pagina's door te nemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
In het rijtje links:
Snapshot
News
Jobs
Notebook
Shortlist
Profile
Personal
Information
History
Die krijg je gewoon erbij als je hem koopt hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
sjimz, sommige mensen hebben geen handleiding.
Ergens in dit of het vorige topic.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef stefmans het volgende:
Er was eerst een lijstje met talenten weet iemand waar dat is?![]()
Volgens mij is ie nog gepost in het vorige topic..Weet het niet meer zeker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef stefmans het volgende:
Er was eerst een lijstje met talenten weet iemand waar dat is?![]()
Ben begonnen bij Norwich hoop binnen 3 jaar de Premier Legeau te winnen![]()
Ja doh, ik heb m zelf ook. Vind t zelf ook irritant hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die krijg je gewoon erbij als je hem koopt hoor![]()
Iedereen moet het zelf weten of hij dit spel echt koopt of download...maar ga dan niet tig vragen stellen als je hem hebt gedownload.
Linkje, heb het vorige topic gemist door een ban en die zoekfunctiequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is ie nog gepost in het vorige topic..Weet het niet meer zeker.
Football Manager 07 #26: Waar Ajax wel van Excelsior wint!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Linkje, heb het vorige topic gemist door een ban en die zoekfunctie![]()
gewoon in de lijst van G&C naar beneden scrollen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Linkje, heb het vorige topic gemist door een ban en die zoekfunctie![]()
Heldquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Football Manager 07 #26: Waar Ajax wel van Excelsior wint!
tzijn gewoon een beetje domme vragenquote:
Bekijk de handleidingquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De tijd verloopt vanzelf toch? 1 dag in het spel is 5 minuten irl ofzo?
Wat verwacht je dan van ons? Dat we je alles gaan uitleggen?quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:42 schreef -Willempie- het volgende:
Blijft een rare manager die Alex Ferguson![]()
[afbeelding]
Ik heb ervaringen met Murcia, daar bleek wel aardig wat geld te zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zoek een team in Engeland, Spanje of Duitsland, dat niet actief is in de hoogste competitie, maar wel redelijk veel geld heeft. Dat wil zeggen enkele miljoenen te besteden voor transfers.
Iemand suggesties?
Con Murcia a la gloriaquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ik heb ervaringen met Murcia, daar bleek wel aardig wat geld te zijn![]()
nicklas bendtner had ik ook gekocht, hij is al weg maar hij was wel lange tijd favoriet van de fans.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:36 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Het is dat ik al door ben![]()
Wel 4 punten los in de competitie![]()
quote:Als manager wil je natuurlijk wat waardering voor je werk. En dat komt ook vanzelf wel, als je geroemd bent door supporters, spelers en bestuur. Maar als je voor eeuwig herinnerd wilt worden, zul je toch echt wat beter je best moeten doen. Stap in de voetsporen van Abe Lenstra en zorg er voor dat jouw club z'n nieuwe stadion naar jou vernoemd!
Als je vele jaren bij een club aan de slag bent en vele successen hebt geboekt, kan het zijn dat je bestuur een nieuw stadion gaat bouwen. En als jij de belangrijkste persoon uit de geschiedenis van de club bent... kunnen ze er voor kiezen het stadion naar jou te vernoemen! Dat overkwam Den Tette in 2020 in zijn game met Werder Bremen.
Oké, een beetje jammer dat het om een Duits stadion gaat in dit voorbeeld. Bij welke club gaat het nieuwe stadion naar jou vernoemd worden? Speel lang door zodat het jou misschien ook wel overkomt! Ben je van plan om je voort te laten leven in vlees en bloed? Misschien kan je dan wel
het gaat je met fm beter af dan met het wedden.. Interquote:
NSue wordt een toppertje,, Okaka weet ik nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:24 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
het gaat je met fm beter af dan met het wedden.. Inter![]()
![]()
Heb nu bij As Roma 2 spitsen lopen.. Allebei zijn zeer gewild, en nog jong en talentvol.. Maar ik vind ze beide net niet top.. Gaat om Okaka (ITA) en Nsue (SPA) beiden zijn rond de 24 jaar ( 2013)
Iemand die ze kent, worden het toppertjes of kan ik beter een extra speler kopen.. Dacht aan Higuain of Moutinho.
ps : klote Ajax wil Babel niet verkopen.. Heb al 15 M geboden , is hij 20 M waard ??![]()
Heb je geen screens van beide spelers, want dan kun je beter een der twee pakken die het meeste talent heeftquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik kan met SC Heerenveen in januari 2012 Affelay en/of Aissati krijgen, beide voor +- 15mln, krijgen ook ongeveer hetzelfde salaris.. (contractsvoorstel geaccepteerd) Aissati is 2 jaar jonger, Affelay heeft veel meer acties in huis is 2-benig en veel breder inzetbaar.. Iemand tips/ervaringen? Wie zal ik nemen?
Ik wil (1 van) deze beide spelers vooral aantrekken om in een rotatiesysteem (4-4-2 of 3-4-3) te spelen, over een jaar of 2 moeten ze vast in de basis staan.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je geen screens van beide spelers, want dan kun je beter een der twee pakken die het meeste talent heeft
Robin van Persie is een heerlijke linkspoot...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stats van Affelay lijken me iets beter, alhoewel ze beide nergens in uitblinken.. Ik wil gewoon weer even een 'talent van eigen bodem' in m'n selectie hebben, zeker nu @##$$#^-Arsenal m'n eigen uit Drachten afkomstige jeugdproduct Peter Schouten heeft 'gejat' voor 35mln +40% toekomstige verkoop (baggervoorzitter)
Maar misschien dat ik ook wel voor de 28-jarige Robin van Persie ga.. Wesley Sneijder is afgelopen zomer voor 23,5mln naar Real gegaan, die is nu dus niet haalbaar voor een fatsoenlijke prijs..
Heb beide transfers maar afgeblazen.., Affelay had m'n voorkeur, maar voor nog 10mln meer kan ik ws. Van Persie (nog 1 jaar onder contract) wel krijgen komende zomer.. Bovendien zijn ze allen Europees niet meer inzetbaar dit seizoen en heb ik in eigen gelederen nog wel wat alternatieven op links (ook voor de toekomst)quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Robin van Persie is een heerlijke linkspoot...
Af en Ais vergeleken zou ik voor Ibrahim gaan
Goeie speler die Ogbukequote:Op donderdag 1 maart 2007 16:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Omdat Roma Ogbuke niet meer kon binnenhalen (had al 1 buiten-EU speler gehaald), hapte ik razendsnel toe. Deze keer koos ie wel voor mij, en Ogbuke speelt nu dus voor Metz![]()
Ik gebruik hem meestal als AML.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar gebruik je hem dan ?
Mijn scout vind hem niet beter dan Jarosik
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nou wist ik dat Cambuur - SC Heerenveen een beladen wedstrijd was, maar m'n Reserves maken het wel heel bont[afbeelding]
En dan met 8 tegen 11 vervolgens nog 1-2 winnen ook![]()
Nee, niet nodig. 02 bevat veranderingen van 01 ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef stefmans het volgende:
Moet je de 0.1 patch instaleren voor je de 0.2 patch kan instaleren?
Niels Fleuren!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nou wist ik dat Cambuur - SC Heerenveen een beladen wedstrijd was, maar m'n Reserves maken het wel heel bont[afbeelding]
En dan met 8 tegen 11 vervolgens nog 1-2 winnen ook![]()
Ik gebruik 'm als winger, links en rechts maakt niet veel uit. Hij is gehaald als stand-in voor Gueye, die de sterren van de hemel speelt, inmiddels 9M waard is (21 jaar, heeft 4 wedstrijden achter elkaar een 9) en waarschijnlijk ook binnen niet al te lange tijd naar een topclub zal vertrekken. Gek genoeg is niemand in hem geinteresseerd voorlopig.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar gebruik je hem dan ?
Mijn scout vind hem niet beter dan Jarosik
En ik wil mijn voornaamgenoot in de basis!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niels Fleuren!Ik wil mijn achternaamgenoot in de basis!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Africa Cup nu. Elf spelers zijn vertrokken.
Ik had bij FM2006 bij Brest het geluk dat Senegal zich niet kwalificeerde, met 4 spelers daarvanquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ik in Frankrijk speel?
Dat zijn dan weer de mazzeltjes. Ik heb een elftal spelers verspreid van over het hele continent, dus ik heb pechquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ik had bij FM2006 bij Brest het geluk dat Senegal zich niet kwalificeerde, met 4 spelers daarvan![]()
Kun je in seizoen 1 voor ongeveer 150k bij VVV ophalen, degelijke linksback voor een subtopper, maar ik ben 'm inmiddels al een poosje ontgroeitquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niels Fleuren!Ik wil mijn achternaamgenoot in de basis!
Poosje geleden had ik 46 spelers die opgeroepen waren voor interlands (dit was incl. allerlei talenten onder-19 en onder-21 overigens..) Ik was errug blij dat alleen een geplande wedstrijd van m'n Reserves door ging en die van m'n Eerste werd verplaatstquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer de mazzeltjes. Ik heb een elftal spelers verspreid van over het hele continent, dus ik heb pech
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef AminBen het volgende:
Ben trouwens bezig met een exotische verrassing![]()
Misschien ff skin cache?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:25 schreef stefmans het volgende:
Vraagje in heb die Logo-pack van engeland gedownload, vervolgens krijg ik bij het kiezen van een team wel de echte logo's maar in het spel zijn ze weg. Iemand een idee wat ik fout doe?![]()
In mijn köln game had ik altijd een hekel aan podolski, scoorde op cruciale momentenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is die Podolski slecht zeg. was game gestart met bayern![]()
won de 1e 6 duels op rij in bundesliga. maar de 7e ging ik 2-0 onderuit bij schalke. sta nu 2e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |