Had je sneller moeten zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:26 schreef DaMart het volgende:
Hey, ik heb er ook één geopend... aangezien ik hem dichtgooide
Is al gebeurd...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had je sneller moeten zijn
Vraag een slotje aan voor de jouwe![]()
Hoe heb je het nu gedaan dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Juist nu werkt alles.
PSG game met goede clubnamen en Gallardo
Ik heb de laatste tijd wat minder tijd voor Fm.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef AminBen het volgende:
sjimz waar ben jij nu eigenlijk mee bezig ?![]()
Alweer lang geleden dat je de CL hebt gewonnen![]()
Wat betekent dat eigenlijk? heb t al vaker gezien in dit topic geloof ik, maar ik weet maar nooit wat dat betekentquote:
keep up the good workquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:51 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk? heb t al vaker gezien in dit topic geloof ik, maar ik weet maar nooit wat dat betekent![]()
Misschien moet je de 26 topics hiervoor dan ook eerst eventjes lezenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:04 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik zal dit topic maar s goed in de gaten houden om er wat van op te steken![]()
Volgens mij is die bug wel al vaker voorgekomen in de vorige patch.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:26 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Huh? Is dit met de nieuwe patch? Vreemd...
ingewikkeld zo te horen die competitiequote:Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef Winski05 het volgende:
Ik ben overigens ook weer even gaan FM'en, heb er de laatste dagen niet veel tijd voor gehad. Ben met Puerto Montt gekwalificeerd voor de 2e fase van de Second Division. Als ik hierin bij de eerste 2 eindig, promoveer ik direct. Wordt ik 3e of 4e, dan kwalificeer ik me voor de Promotion playoff. De ploegen staan zó dicht op elkaar, dat ik een gooi doe naar de 1e of 2e plaats.
Ik zat inderdaad ff naar de spelersnamen te kijken, toen de datum... Anyways, 15 jaar dezelfde club?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef CittaR het volgende:
gister even het seizoen afgesloten...
......
ik ben eigenlijk al veel te lang bezig met deze game zie ik nu....
maar het ging niet door
ik heb al vaak overwogen om overnieuw te beginnen maar het gaat nu zo lekker met feyenoord. in de eredivisie wordt het steeds spannender en ik wil toch eigenlijk zien of het wat gaan worden met mijn talentjes....quote:Op zondag 25 februari 2007 15:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad ff naar de spelersnamen te kijken, toen de datum... Anyways, 15 jaar dezelfde club?
Ik presenteer aan jou, Martijn_Fijn's challenge-lijstjequote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef donroyco het volgende:
Zoek een nieuwe uitdaging ergens.. Scunthorpe begint te vervelen
suggesties?
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Martijn_Fijn's challenge-lijstje
Van iets kleins, iets groots maken..
In mijn game verdient ie E 275000 per week bij Chelseaquote:Op zondag 25 februari 2007 17:23 schreef AminBen het volgende:
John Obi Mikel heeft zijn handtekening onder mijn contractsvoorstel gezet![]()
![]()
Heb hem gehaald van de bank in Valencia.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:24 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
In mijn game verdient ie E 275000 per week bij Chelsea![]()
Dat is standaard met Vitesse. Die halen constant serviërs.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:58 schreef TFFKABH het volgende:
Vitesse heeft in mijn game zowat het halve Servische nationale elftal in bezit, ze hebben er maar liefst 8 rondlopen
edit: tegenover slechts drie Nederlanders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |