Dus Job zit vanaf nu de hele dag in bad?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:46 schreef livelink het volgende:
Job heeft trouwens ook zaterdag voor het eerst op de wc geplast, hoewel hij dit nu in alle toonaarden ontkent en er niks van wil weten.
Hij zat in bad en moest plassen. Ik heb hem snel op de wc gezet en daar kwam de plas![]()
En ik heb nu dus ontdekt dat hij in bad plassen dus wel vies vindt. Eindelijk een zwakke plek in zijn anti-zindelijkheidspantser gevonden.
Dat zou nog een teleurstelling kunnen worden op de kleuterschool, poemojn! Vaak doen ze er wel wat aan letters en cijfers, maar leren lezen en schrijven doen ze meestal toch echt pas in groep 3. Daarom heb ik Daan nooit verteld dat hij op school zou leren rekenen en lezen, omdat hij dat al deed en hij dat soort dingen nog niet zou leren (omdat hij het al wist). Ik heb hem gewoon verteld dat hij daar ook met andere kinderen kon spelen en werkjes ging maken, net als op de peuterspeelzaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef poemojn het volgende:
Myrthe is ook steeds met lezen en schrijven bezig, ik heb haar met grote moeite aangepraat dat ze dat op de "GROTE school" gaat leren (ze dacht op de peuterspeelzaal want dat noemen ze daar 'schooltje') maar nog niet zoals Jolie hoor, ik vind dat ook echt knap
Zijn moeder is bang van niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:00 schreef chacama het volgende:
Leon, is het een fase????
we gaan 17 april voor het eerst naar allergiecentrumquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:41 schreef livelink het volgende:
Ach gut...., die arme Léon. Hopelijk heeft hij een hard hoofd.
Jolie, niet alleen heb je je naam al heel goed geschreven, maar meteen ook al zo kunstzinnig!
Katja doet niet aan schrijven, want ze zit pas in groep 1 en in groep 3 ga ik pas leren lezen en schrijven, mama!
Ja, zij is er één van de regeltjes. Alleen nood breekt wet, want K3 kan ze inmiddels wel schrijven. Dat is te belangrijk om te wachten op groep 3.
Djulian, fijn dat het beter gaat met je dieet!! Wanneer krijgt hij nou die uitgebreide tests, Anitra?
Mwoah, je mag er alleen niet aanzitten en we mogen het nog niet wassen. Als hij gaat liggen gaat hij wel zo liggen dat hij niet op de bult ligt. En hij wil graag kijken naar zijn 'gat in zijn hoofd'.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef poemojn het volgende:
Heeft Leon nog veel last van z'n hoofd?
Zo kort knippen dat er een tijdje niets meer te draaien valt en dan maar hopen dat de gewoonte verdwenen is? maar ja, die mooie Kai-harenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:07 schreef m@x het volgende:
Leonnetje, klein onbenul![]()
Ik heb een klein kereltje met een kale plek op zijn hoofd. Kai kroelt niet met een knuffelbeest maar met zijn eigen haar. Draaien, draaien, draaien tot je een losse pluk in je hand hebt en dan "mama, klitje weghalen". Die plek is echt geen gezicht en ik ben bang dat er, als hij zo door blijft gaan, gewoon geen haar meer terugkomt. Iemand nog tips? Ik heb al geprobeerd zijn haar te vervangen door een lekkere harige knuffel, een petje trekt hij direct van zijn hoofd en continu corrigeren werkt ook niet omdat ik er vaak niet bij ben als hij het doet (in bed enzo).
Ah, bedankt, die dingen lopen iedere keer tot d'r verjaardag en dan niet meer, vergeet ik steeds.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:41 schreef FoN het volgende:
Twee Myrthe'sEn is de jouwe nou jarig Ladybos?
Nee, ergens in Januari. Het tickertje werkt niet
Kom je het een keer live bekijken?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:39 schreef Yoni het volgende:
Ach Kai zijn haartjes erafWel verstandig hoor. Snel nog even een boel foto's maken en een kort koppie staat 'm vast ook hartstikke leuk!
![]()
Ja leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |