Jeetje Dutchie... dat was schrikken!
![]()
Wat een geluk dat het nog zo 'goed' is afgelopen. Wel verwarrend voor Leon lijkt me; een 'gat' in zijn hoofd terwijl er een bult op zit! Dat zou ik ook eens goed willen bekijken!
![]()
Hij zal het zich nog wel lang kunnen herinneren, denk ik. (Randy heeft zijn vingers een maandje terug tussen de deur -scharnierkant- gehad en heeft het er nog iedere keer over als hij een deur dichtdoet, en dat is vaak!!!)
Spannend Anitra... maar 17 april en dat is dan spoed?! Pfff...
Randy is echt aan het peuterpuberen.
![]()
Met name zijn zusje is daar de dupe van. Ik blijf hem corrigeren; hij pakt alles van haar af, duwt haar om of duwt haar continu opzij, ze mag nergens aanzitten en hij brult soms al dat ze ergens af moet blijven als ze alleen maar zijn kant opkijkt. Soms is hij heel lief voor haar en wil hij haar knuffelen, maar net zo vaak doet hij haar onverwacht pijn, dus vertrouw ik dat 'knuffelen' ook niet meer zo. Heel vervelend. Volgens mij is het pure jaloezie naar haar toe, want hij wil alles wat zij ook doet; kruipen, uit een fles drinken, in de box, in een grote stoel eten, noem maar op. Het valt me ook op dat hij wil dat ik hem dezelfde soort aandacht geef als haar. Voorbeeldje: toen Tinka een badeendje in haar mond stak en ik met een hoog stemmetje vroeg of ze hem op ging eten, deed hij ook snel een badeendje in zijn mond. Zo talloze voorbeeldjes op een dag.
Op andere momenten is hij superlief. Hij kan ook opeens heel zoet alleen zitten spelen. Een alle auto's moeten ineens op een rij staan ("Kijk mama, auto's pakeert"), bij het neurotische af!
Ik heb me trouwens vanmiddag nog een breuk om hem gelachen: ik liep in een vrolijke bui naar de keuken en zong: "Hei ho, hei ho, je krijgt het niet kado", zit er een heel sneu jochie in de hoek die heel zielig zegt: "Nannie krijge niet kado, mama?"