abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:01:18 #261
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47363933
sneu is dat dan he bij Maxim gaat het gelukkig steeds beter bij het weggaan. het was echt 3 x hartverscheurend krijsen en gillen en spartelen als ik wegging, en vrijdag moest hij wel huilen, maar toen zei ik dat mama altijd terug komt, en dat hielp enigzins, hij hield op jmet huilen en zwaaide mij zelfs uit

Maxim heeft de fase bereikt dat als hij zn zin niet krijgt hij gaat gillen, en niet zachtjes gillen nee mijn oren tuten ervan en doen soms een half erna nog pijn
vandaag heb ik 2 x geprobeerd terug te gillen, hij schrok zich werkelijk rot en begon gelijk te huilen. misschien helpt het, misschien ook niet, moet ik weer wat anders verzinnen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:09:02 #262
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47384165
Noah gaat al zo'n 2 jaar naar het kdv en in die tijd is het af en toe een paar weken goed gegaan. Nou ja en het eerste half jaar ofzow ook, totdat ie zo'n fase van eenkennigheid en/of verlatingsangst kreeg. Sindsdien alleen af en toe een paar weken dat het goed ging. Aan het wennen ligt het dus niet dus hoort gewoon bij hem denk ik. Hij is ook wel heel erg een mama's kindje (O+) dus dat heeft er misschien ook wat mee te maken.

Vandaag hadden we een familie reünie en Noah heeft zich zoooo goed gedragen! Het is altijd wel een makkelijk kind, met af en toe natuurlijk wel peuterbuien en dramaatjes enzow. Maar nu heeft ie zich écht voorbeeldig gedragen, vind ik toch wel weer knap! Grootste deel van de familie ziet ie namelijk zelden tot nooit en was ook onbekende omgeving en ander ritme en slapen in de kinderwagen enzow. Maar hij deed het echt allemaal perfect Hij was in het begin met de familie erbij wel even heel verlegen, zo schattig is dat
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_47384446
prachtige hijskraan Noah! echt knap!

Anna heeft ook vanaf het begin veel meer (zichtbare) moeite gehad met afscheid nemen bij 't kdv dan Piet. zo rot om je kind zo verdrietig achter te moeten laten. (ergens ook wel vleiend om te merken hoe belangrijk je voor hem/haar bent, Anna lijkt op andere momenten juist vaak zo'n bikkel). Piet kon het vanaf 't begin al bijna altijd vrolijk, dat afscheid nemen.

martineke, dat gillen komt me bekend voor, Anna kan 't ook echt verscrhikkelijk hard, en dat je oren er echt pijn van doen inderdaad. zelfs Piet klaagt dan over z'n oren. ik negeer 't zoveel mogelijk en benoem wel even haar frustratie maar ik geef er zo weinig mogelijk aan toe. hoe sneller ze dit afleert hoe beter.

saskia wat knap dat je zelf je speen weggegooid hebt! hopelijk went het speenloze leven snel!

piet is ziek, enoorm verkouden en koortsig. vannacht begon 't al, een paar keer wakker met een nare hoest en rare ijl-verhalen. zo sneu. en vanavond was ie ook al een paar keer helemaal overstuur. zielig is 't! ik hoop maar dat ie snel opknapt. anna was ook al zo aan 't 'blaffen' maar was verder nog goed te pas.
pi_47384910
Heb je Harry weer terug Sugar?

Knappe hijskraan!

En knap dat Anna al met 'waarom'vragen begint.

Noa & Piet, beterschap allebei!

Heeft Saskia nog heimwee naar haar speen? Knap dat ze 'm zelf weggegooid heeft

Hier hebben Myrthe en ik vanmiddag naar the princess diaries 2 gekeken Myrthe is helemaal into prinsessen dus die vond t geweldig leuk, en ik vond 't ook wel grappig (en lekker rustig op de bank liggen een middagje ). Vrijdagochtend heb ik op de psz meegelopen, daar was ze tijdens het vrij-spelen ook steeds in een prinsessenjurk gekleed, en maar draaien voor de spiegel met een paar kinderen daar.

Luchtbel, hoe is het met Jolie en jou?
pi_47385132
Myrthe is ook helemaal in de waarom fase. "Mama mag ik Plop kijken?" "Nee lieverd, mama wil dit even zien op tv". Myrthe gooit met een dramatisch gebaar haar handen in de lucht, "Waarom nou mama.." En ze kletst al hele verhalen, en volzinnen. Gisteren vroeg ze: "Mama, wil je het licht even voor me aan doen, alsjeblieft?". Je kon me opvegen, zo'n zin uit zo'n ukkie.
pi_47385175
Twee Myrthe's En is de jouwe nou jarig Ladybos?

Nee, ergens in Januari. Het tickertje werkt niet
pi_47394330
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:41 schreef FoN het volgende:
Twee Myrthe's En is de jouwe nou jarig Ladybos?

Nee, ergens in Januari. Het tickertje werkt niet
Ah, bedankt, die dingen lopen iedere keer tot d'r verjaardag en dan niet meer, vergeet ik steeds.
  zondag 18 maart 2007 @ 14:36:50 #268
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47397865
Lief, alle beterschapswensen voor Noa. Het heeft gewerkt, want ze is weer beter! (helaas wel eerst Emma aangestoken... )

Fleur lekker eigenwijs dus! Wel zielig he, dat ze dan zo van streek zijn en je het niet goed kunt uitleggen. Moeilijk hoor.

Saskia, wat knap van jou, zelf je speen weggooien! Wow... dat gaat hier nog in geen eeuwen gebeuren ben ik bang ... zeker nu Noa ziek is geweest en hem wel overdag mocht dan, wil ze hem constant hebben en wordt boos als Emma hem wel mag en zij niet. Tja.

Arme Maria, Harry kwijt ...
We hebben hier knuffeldoeken voor de kinderen... hydrofielluiers (extra zachte) Heerlijk makkelijk, ze krijgen er altijd twee in bed en het zijn echt hun troostdoekjes ook. Ik ben er erg blij mee, we gaan redelijk vaak weg ook en dan neem ik er gewoon een hoop mee, nooit gezeur om een bepaalde knuffel.
Noa geeft ook weleens haar doek aan Julia als ze huilt...zo schattig! 'Julia huilt...aaah... Julia til! Julia peentje, Julia doek...'

Myrthe ook al in de waarom-fase! Hier nog niets van dat alles...en ik denk dat ik dat nog niet erg vind ...
pi_47401277
Hydrofielluiers, die gaan wel 20 jaar mee ook als knuffeldoek
Ikspreekuitervaring
  zondag 18 maart 2007 @ 21:08:04 #270
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_47413136
Lief dat je het vraagt Poemojn. Met Jolie gaat het denk ik wel weer wat beter dan een week of twee geleden. Toen werd ze iedere nacht wakker, wilde bij mij in bed, voelde lastig waardoor ik misschien te veel ging nadenken. Het is vanzelf weer gestopt. Weet wel zeker dat het voor ons alletwee echt belangrijk is om samen te blijven. Dus ik doe m'n best weer meer om met haar te zijn en als het alleen aan haar zou liggen zou die tijd samen prima gaan. Het is een ontzettend lief kind. Ik hoop echt dat dit allemaal niet te veel invloed op haar als persoon zal krijgen, ik gun haar zo ontzettend een fijn en makkelijk leven waarin ze niet hoeft te veranderen. Voor alsnog lijkt het wel goed te zijn met haar.

Vanmiddag waren we even op het strand en dat vond ze heerlijk. Het waaide echt hard maar dat vindt ze alleen maar lekker. Op het toilet op het station liep een meisje van een jaar of vijf een beetje te dralen en te huilen. Die zag d'r moeder niet meer en Jolie vroeg wat er was Ze wist natuurlijk niet wat ze moest doen en zei toen maar 'Daar is mijn mama, die helpt jou. Mijn mama weet dat wel.'
Zulke dingen van haar weten me gelukkig wel weer wat te raken. Het is zo'n lief meiske, ik hoop dat ze zo blijft.

En voor de rest is ze thuis en bij de oppas druk met verkleden, tekenen, verkleden, tekenen, verkleden....

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 18-03-2007 23:53:22 ]
pi_47413351
Wat een heerlijke opmerking LB, 'mijn mama weet dat wel'
Zo zie je maar weer hoe ze over je denkt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 18 maart 2007 @ 21:23:10 #272
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_47413768
Ach wat lief.... Wat een vertrouwen he?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 18 maart 2007 @ 22:55:25 #273
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47417712
Wat lief Luchtbel! Dat ze het aan dat meisje vroeg en vooral die opmerking "mijn mamma weet dat wel". Dat moet je toch goed doen! Dat Jolietje, ondanks alles, gewoon toch zo heerlijk veel vertrouwen in je heeft Hoop dat dat jou ook een beetje sterkt die gedachte
  maandag 19 maart 2007 @ 08:26:37 #274
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47424510
Aah...Jolie wat een schatje ben jij. Echt superlief. Het feit alleen al dat je zo vol liefde over haar schrijft zegt genoeg hoor, Luchtbel. En haar opmerking... echt té lief gewoon.
Fijn dat het langzaam overgegaan is, bij jou in bed slapen.
  maandag 19 maart 2007 @ 09:25:52 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47425357
Jolie wat lief!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 19 maart 2007 @ 09:40:18 #276
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47425639
Noah heeft laatste dagen ineens weer interesse in het potje, dus probeerde hem uit te leggen hoe het echt moet, dus met broek en luier uit. Maar hoe doen jullie dat met jongetjes? Dat piemeltje wijst omhoog dus als ie al een plas zou doen gaat het zo met een boogje over de rand van het potje heen
©Dumbo
pi_47426404
leren dat ie 'm naar beneden moet sturen/duwen.
pi_47426490
Hier een ziek peutertje. Ik denk oorontsteking want zijn oortje is helemaal vies.
Vannacht en gisternacht heeft hij dus bij ons in bed gelegen. Hij kan echt huilend wakker worden en dan is het net of hij niet helemaal bij ons is. Zijn ogen zijn wel open maar echt wakker is hij dan niet. Heel zielig en heel frusterend ook want we kunnen hem dan bijna niet troosten en hij kan niet aangeven wat er is.
Vannacht een flesje melk gegeven met wat Sinaspril erdoor en toen sliep hij wel.
pi_47427044
ah zielig is dat he snoopy. beterschap! hier nu 2 zieke peutertjes en 1 ook wat zieke moeder, bleghk.
pi_47427071
Bix, nog erger! Jullie ook beterschap.
pi_47427104
O Bix en Snoop wat een ziekies. En pijn in je oortjes is echt heel vervelend!
Beterschap daar
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 19 maart 2007 @ 11:38:05 #282
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_47428892
Beterschap zieke kindjes (en mama).

Ik zag ergens iemand vragen hoe het met het stappen van Kai gaat. Hartstikke goed. Hij loopt nog steeds niet los (afgezien van stapjes die hij per ongeluk los doet, zodra hij merkt dat hij los loopt laat hij zich accuut vallen) maar verder weigert hij nog langer ingesnoerd in de buggy te zitten. Hij stapt aan één hand overal naartoe en volgens mij is hij er nog trotser op als dat ik ben.

De kale plek op zijn hoofd wordt steeds kaler en de knoop is doorgehakt. Donderdag gaat zijn haar er af Het liefst niet superkort maar in elk geval kort genoeg zodat hij het niet langer om zijn vingertjes kan draaien.

Praten gaat ook geweldig. Hele verhalen komen eruit en hij kletst vrolijk met iedereen. Gisteren had ik even een -moment. Ik vraag hem altijd wie de-liefste-mijn-liefste is en dan antwoord hij altijd "Kai". Gisteren voegde hij er "Mama, Kai's lieve-lieve" aan toe. Je kon me opvegen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 19 maart 2007 @ 13:11:13 #283
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47431763
Heel veel beterschap voor alle zieke kindjes en mama's... wat vervelend he. Emma is ook ziek (maar geen peuter dus hoort hier eigenlijk niet ) maar Noa is wel weer beter.

We zijn nu bezig met zindelijkheidstraining bij Noa... ze loopt de hele dag in een onderbroekje met maillot eroverheen, of een onderbroek, broek en sokjes...en heeft al drie schone setjes gekregen in een ochtend ...
Het is jammer dat ze zo eigenwijs is, ze wil niet op haar potje zitten op bepaalde momenten, en dan moet het juist (vijf minuten later een grote plas op de grond...) maar ze is er wel aan toe denk ik.

Kai, wat ben je schattig... Kai's lieve-lieve...
  maandag 19 maart 2007 @ 13:15:34 #284
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47431923
Beterschap voor de zieke kindjes, zo sneu altijd...

Noah zit nu de helft van de tijd op het potje alsof het een krukje is Hij snapt het nog niet echt denk ik, maar we zijn ook nog niet echt mee begonnen. Zie er nog steeds beetje tegenop, maar binnekort toch maar een keertje mee beginnen....
©Dumbo
  Hoofdredactie Fotografie maandag 19 maart 2007 @ 13:39:45 #285
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47432823
Ach Kai zijn haartjes eraf Wel verstandig hoor. Snel nog even een boel foto's maken en een kort koppie staat 'm vast ook hartstikke leuk!
  maandag 19 maart 2007 @ 13:57:57 #286
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47433477
Tex, het gaat wel beter werken als hij merkt dat hij plast, dus geen luier omheeft. Toen we het met Noa probeerden met luier om, en af en toe af etc., had het eigenlijk geen zin. Nu begint ze zelfs te voelen wanneer ze moet plassen, maar is dan net te laat...maar gaat dus wel de goede kant op.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:06:50 #287
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47433793
Ja dat klinkt wel logisch Suzanna. Ik verwacht nu ook nog niks van Noah hoor, probeer hem alleen aan het potje te laten wennen enzow.

Succes met Noa! Zal wel een hoop schelen bij jullie als 1 van de 3 dames zindelijk is straks
©Dumbo
  maandag 19 maart 2007 @ 14:19:28 #288
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_47434249
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:39 schreef Yoni het volgende:
Ach Kai zijn haartjes eraf Wel verstandig hoor. Snel nog even een boel foto's maken en een kort koppie staat 'm vast ook hartstikke leuk!
Kom je het een keer live bekijken?

Zindelijk maken.......zucht......... daar moeten we hier ook nog eens mee beginnen. Hij heeft het wel de hele tijd over de "cee" en "plasje doen" maar als het erop aan komt raakt hij helemaal in paniek als ik hem op het potje of de wc neerzet. Hij zal er nog wel niet echt aan toe zijn.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_47437478
oh wat jammer van kai z'n mooie lokken. maar ik zou ook geen andere oplossing weten nu, en kort staat 'm inderdaad vast ook reuze goed.

anna is net uit haar bed gevallen. ik hoorde een enorme bonk en jawel hoor, daar zag ze heel beteuterd op de grond, geen idee hoe ze terecht gekomen is maar ze heeft heel wat dikke tranen geplengd. de schade lijkt mee te vallen gelukkig. misschien toch ook voor haar alvast een groot bed gaan zoeken, vind 't wel wat vroeg...

oja en ik wilde nog even een worshippey doen voor myrtheB met haar volzinnen.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 19 maart 2007 @ 16:38:15 #290
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47439922
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:19 schreef m@x het volgende:

[..]

Kom je het een keer live bekijken?
Ja leuk!

Jeetje, Anna uit bed gevallen! Hoe heeft ze dat nou voor elkaar gekregen? Probeert wel vaker ze over de rand heen te klimmen ofzo Bix?
  maandag 19 maart 2007 @ 20:50:48 #291
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_47450008
Och gossie Anna en je was al ziek beterschap mensen.

Tex het heerlijke weer komt er straks weer aan lekker in zijn blootje, komt het gewoon helemaal goed

Suz sterkte ermee hopelkijk heeft ze het vlot onder de knie

M@x het begin is er nu kan het alleen nog maar beter gaan, aan je hand lopen is al een grote stap Zonde van zijn haar maar het is misschien wel de manier om het af te leren en gelukkig groet het weer aan.

Morris beterschap

Wat een heerlijk verhaal over Jolie

Saskia stoere meid
  maandag 19 maart 2007 @ 22:00:41 #292
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47453339
Jee, wat een verhalen hier weer.....!
LB-ke, wat een heerlijk meisje heb je toch...
En Noah en Noa op de pot. Wat knap al Tex, hier is ddat nog totaal niet aan de orde.
Liefste van de lieve mama van K@i, al moet zijn haar eraf, het blijft een knappe stapper!

Luuke is met papa naar het cb geweest. Ze weegt 12,3 kg bij 87 cm. (Ik heb een dochter van 87 cm, ik vind dat zo lief klinken! Blokken stapelen ("Papa doen!") ging uiteindelijk maar liefst 4 keer goed en de spraak was ook goed. Ze vond het alleen niet leuk om daat in haar hemdje te zitten, de lieverd.
Verder slaapt ze niet meer door, huilt ze als ze naar bed moet, en is ze vreselijk tegendraads. Zolang ik kussen en knuffels van haar krijgt geeft dat natuurlijk niet zo heel veel. Maar die nachten zijn kort.... Faaaaseeee
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_47456765
LB was ik nog vergeten te zeggen maar ik vond 't ook een erg lief verhaal van Jolie.

Lishe, fijn dat Luuke 't zo goed doet. alleen qua slapen en dwarsigheid dus wat lastig momenteel. zeeeeer herkenbaar...! anna slaapt bijna niet meer 's middags, 't is echt bar en boos. en rond etenstijd valt ze dus om van de slaap, soms valt ze gewoon echt in slaap aan tafel. laatst zat ze op Piet z'n kinderstoel (zonder beugel/bandjes oid) en gelukkig zagen we haar ogen dichtzakken, anders had ze er zo naast gelegen. 's nachts is 't ook nog vaak drama, zeer vermoeiend! en nu ze wat ziekig is nog moeilijker inschatten of we dr maar even moeten laten jengelen of niet. ik leg haar er nog wel elke middag in, het stomme is ook dat ze rond het middageten ook al zeer vermoeid is, dus je zou verwachten dat ze dan wel aan een tukkie toe is. maar op een of andere manier lukt het bijna nooit meer. ik laat haar vaak best lang liggen, ga er wel af en toe even naar toe om wat te sussen of in elk geval te laten merken dat ik er wel ben en haar wel hoor, in de hoop dat ze uiteindelijk dan toch in slaap valt. maar vanmiddag is ze dus voor 't eerst uit 'r bed 'geklommen'. ze had haar slaapzak opengemaakt en kan dan natuurlijk makkelijker klimmen. vanavond maar weer de combisleeper aangetrokken, die heeft een dubbele rits en die krijgt ze minder makkelijk open. maar griezelig vind ik 't wel.

Piet was vandaag overigens alweer een stuk beter te pas dan gisteren, en overdag zijn ze dan toch vaak wel nog heel vrolijk en actief. ze wilden bijvoorbeeld dolgraag even buiten in de 'sneeuw' ('t was vooral nattigheid maar allez) en hebben daar ook echt enorm van genoten. ik heb er nog wat van gefilmd, zal zo ff een filmpje uploaden.

[ Bericht 15% gewijzigd door bixister op 19-03-2007 23:44:20 ]
pi_47461321
Oh wat herkenbaar Bix! Hier ook een peuter die 's middags niet wil slapen maar het wel nodig heeft. Hij haalt het soms maar met moeite tot het avondeten dat daardoor al zeer vroeg is. Hij ligt nooit later dan 7 uur in bed omdat hij dat gewoonweg niet volhoudt. Op de creche is het heel lastig want hij houdt de andere kindjes wakker en slaapt daar als het even kan apart van de rest.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:17:54 #295
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47467547
wat een slaapproblemen lees ik, ik klop het ff af, maar ik heb er (nog) geen last van *phieuwww*. hier slapen ze meestal tegelijk smiddags, en dat heb IK ook even nodig dat hun pitten wat een drukte kan het soms zijn zeg

zat ik vd week te vertellen over dat gegil van Maxim dat ik terug gil. het werkt nog ook hij gilt nog maar amper het is wel niet helemaal pedagogisch verantwoord, maar soms moet je ff afwijken.

en wat ik ook erg lastig vind, Maxim ontpopt zich de laatste tijd als een echt klein terroristje tegenover Romijn. zal ongetwijfeld de leeftijd zijn incl een faaaaaaaaaaaaaaase, maar leuk is anders. ik heb soms echt het idee dat ik alleen maar politieagentje aan het spelen ben. dat word wat straks als Romijn wat ouder is
pi_47467916
Fijn dat het beter met haar gaat LB. nu jij nog

Lieve verhalen hebben jullie. Sterkte met de kinderen die geen middagdutje willen Helpt wandelen niet (in de buggy dus)?
pi_47468067
nee, wandelen is geen optie want piet wil wel nog slapen. en de duowagen is net de deur uit.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:29:27 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_47469827
lastig he dat slaap gedoe. toevallig ligt Liam er nu zomaar weer eens in voor een middagtuk, terwijl ie dat echt al een tijdje niet meer doet, maar hij was zo moe, dus hij wilde zelf.
Ik heb het altijd maar een beetje laten komen zoals het ging. echt oplossingen ervoor zijn er niet. ik vond het altijd belangrijker dat er iig 's nachts goed geslapen werd, overdag maak ik er geen toestand van.
stormy waters...
sailin'
pi_47470032
's nachts wordt hier ook wel goed gelapen hoor maar het vervelende is gewoon dat hij het echt nodig heeft overdag. Wit koppie, gapen en maar wakker blijven
pi_47471074
hier is overslaan van de middagslaap geen garantie (integendeel soms zelfs) dat het die nacht wel goed gaat. en wat snoopy ook zegt: je ziet gewoon dat ze 't eigenlijk nog hard nodig heeft, er gebeuren ook ongelukjes die puur voortkomen uit vermoeidheid. zielig is 't! maar ja.
verder zijn ze alweer aardig opgeknapt en allebei zeer goed te genieten hoor, ik verkneukel en verbaas me dagelijks om de leuke dingen die ze zoal zeggen en doen. anna heeft me een fantasie, heerlijk. gisteren at ze rozijntjes en er stond ook nog een bakje met wat stukjes appel op tafel. "kom maar bij mama" hoor ik dan, en een rozijntje werd innig tegen een stuk appel aangedrukt.
piet kletst de oren van ons hoofd en heeft een haarscherp waarnemingsvermogen. gistereren hadden we bijv. 's ochtends 'huisje boompje beestje' gekeken en daarin ging het over het verkeer. en er was ook een klein tekenfilmpje van een situatie waarin een auto door rood reed en zo een fietser omver reed die hoog de lucht in geworpen werd (waarna er meteen een ziekenauto verscheen). 's avonds in bed had ie 't daar nog over en ik zei dat die ziekenauto vast gekomen was omdat dat meisje zo hard op de grond gevallen was. maar volgens piet was ze niet hard op de grond gevallen, en hadden we alleen maar gezien dat ze hoog de lucht in vloog. vanmorgen was de herhaling dus hebben we nogmaals gekeken en inderdaad, de val zelf is niet in beeld.
vanmorgen hebben ze gevingerverfd (nou ja, anna wilde liever een kwast). heerlijke kliederboel!

[ Bericht 38% gewijzigd door bixister op 20-03-2007 14:32:03 ]
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:07:09 #301
24188 Belana
kloon van belana
pi_47473298
ik bedoelde ook meer dat ik er voor mezelf overdag geen gevecht van heb willen maken. als het 's avonds of 's nachts niet goed gaat wil ik het slaaptrainen wel uit de kast halen, maar overdag had ik daar geen zin in. het is idd geen garantie dat ze 's avonds slapen helaas.
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')