Haha, nou laat ik het zo zeggen: ik vind de schaakuitleg leuker dan gitaargepingel van Brian aanhoren of het tv kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:46 schreef Ethel het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? of ben ik nu als een blonde vis aan het happen?![]()
Oh nee he, gaan ze ook zo nog film kijken... Of vinden mensen dat ook leuk?
En ze moeten zijn dosering verdubbelenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zie hem zitten op 1 en 2.
De siegoloog wordt deze week ingeruild voor een siegiater
Sorry, mijn fout stond in de serieuze stand.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:44 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.................en het was een mislukt grapje dus.
Ja, nog saaier: tv kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:46 schreef blomst het volgende:
Saaie boel, staat er niets op het programma deze avond?
Daar komt ie tot rustquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat doet die mafkees in de sauna ?
Jaah die loopt bijna over.. En Adel is nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:50 schreef pronkjewail het volgende:
Wat is er met Brian aan de hand???Zit een beetje wazig voor zich uit te staren???
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:50 schreef Bastiaan81 het volgende:
ik denk dat ie het gehoord heeft. hij zit nu met kleren aan in de sauna
Wat doet die mafkees in dat huis?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat doet die mafkees in de sauna ?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout stond in de serieuze stand.
Aan het geluid te horen heeft hij iets van een deksel losgemaakt. Is daar een verbergplaats voor coke of zo ?quote:
Wat dot die mafkees op deze wereld ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat doet die mafkees in dat huis?
Of hij heeft zijn cp's daar verstopt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Aan het geluid te horen heeft hij iets van een deksel losgemaakt. Is daar een verbergplaats voor coke of zo ?
Zijn geweten vergetenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:54 schreef Dark het volgende:
Heeft Brie Ann nu iets achtergelaten in de sauna?
Hij gaat hem nu zoeken op de bodem van zijn glasquote:
Dan wordt het tijd dat er weer post komt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Of hij heeft zijn cp's daar verstopt.
Wanneer is ze jarig dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:55 schreef nibbieworld het volgende:
het is nu wel heeeel erg saai aan het worden daar in eemnes!!! gaat er nog wat gebeuren dit weekend buiten natasiaaaas mega verjaardag dan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |