Heb je het nog naar beneden afgerondquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volkomen verrast was ik net, toen zdngmw zei dat ze morgen een feestje heeft, nadat ik het de afgelopen maand pas 7493 keer van haar heb gehoord.
![]()
Kwam ook in me op.. Poging wel gezien maar of ie gelukt is weet ik ook niet. Zou wel lache zijn..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:30 schreef obezzi het volgende:
heeft eric nu al die chocolade lul gemaakt???
Geloof er niks van, ik ga in ieder geval direct mijn VW inruilen mocht ze er wel 1 krijgenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat meen je niet... Gaat dat door met die Toerrek?
En dat nu pas hè....... zaterdagmiddag ruim na 17.00 uur........ winkels al dicht, geen cadeautje meer kunnen kopen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volkomen verrast was ik net, toen zdngmw zei dat ze morgen een feestje heeft, nadat ik het de afgelopen maand pas 7493 keer van haar heb gehoord.
![]()
Geloof jij dat. Ze krijst me de oren kapot als ze niks krijgt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat nu pas hè....... zaterdagmiddag ruim na 17.00 uur........ winkels al dicht, geen cadeautje meer kunnen kopen.
Nou ja, dan morgen maar zonder cadeau naar de villa, vindt ze vast niet erg toch??
Ik zie wel meer mensen die jarig zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef Ecila111 het volgende:
Moet je nou zien hoeveel aandacht ze nog besteedt aan de tafel dekken. Gelijk heeft ze: zulk lekker eten verdient netjes opgediend te worden. Ik hoop dat de anderen daar nof een beetje respect voor op kunnen brengen. Heb altijd moeite met mensen die eten vanzelfsprekend vinden.
Natasia is echt jarig, dat zie je niet veel: wel schattig eigenlijk, het net een klein kind.
Nee het mooist kadootje is haar kindjes weer zien. Dus laat de 4 horloges, buikcorrectie, toerekjes (hoeft ze maar eentje van hoor) dure jurken en diamanten (niet zo moelijk met Brains moeder in die business) en andere wensen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat nu pas hè....... zaterdagmiddag ruim na 17.00 uur........ winkels al dicht, geen cadeautje meer kunnen kopen.
Nou ja, dan morgen maar zonder cadeau naar de villa, vindt ze vast niet erg toch??
Natasia wil een slag slaan nu ze in DGK zit en haar rijbewijs gehaald heeft. Ze belt autobedrijf Tonny Keijzer in Apeldoorn en begint tegen de telefoniste een verhaal over dat ze haar rijbewijs heeft gehaald en het erg goed zou zijn 1 x per maand te rijden om zodoende het rijden niet te verleren. Ze valt meteen met de deur in huis en vraagt of het bedrijf een auto wil lenen zodat zij kan rijden en meteen voor het bedrijf reclame kan maken. De telefoniste is blijkbaar niet op de hoogte van het programma en bespreekt het voorstel even snel met iemand van het bedrijf. Eenmaal terug aan de telefoon vraagt de telefoniste het nummer van Natasia wat niet mogelijk is. Wederom bespreekt de telefoniste het met haar collega die uiteindelijk de telefoon over neemt, en haar precies vraagt hoe en wat. Hij adviseert haar alles op een fax of email te zetten en het te sturen naar het bedrijf. Tja meneer Keijzer, als u de auto weer heel terug wil, met ruiten en banden die niet lek gestoken zijn weet ik niet of het verstandig is de auto te lenen aan haar aangezien 99% van Nederland haar uit het mondje spuugt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat meen je niet... Gaat dat door met die Toerrek?
Nee hoor niks gemist en JIJ was er vannachtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zo alles ook weer bijgelezen, gelukkig heb ik geen hele belangrijke zaken gemist kennelijk
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Natasia wil een slag slaan nu ze in DGK zit en haar rijbewijs gehaald heeft. Ze belt autobedrijf Tonny Keijzer in Apeldoorn en begint tegen de telefoniste een verhaal over dat ze haar rijbewijs heeft gehaald en het erg goed zou zijn 1 x per maand te rijden om zodoende het rijden niet te verleren. Ze valt meteen met de deur in huis en vraagt of het bedrijf een auto wil lenen zodat zij kan rijden en meteen voor het bedrijf reclame kan maken. De telefoniste is blijkbaar niet op de hoogte van het programma en bespreekt het voorstel even snel met iemand van het bedrijf. Eenmaal terug aan de telefoon vraagt de telefoniste het nummer van Natasia wat niet mogelijk is. Wederom bespreekt de telefoniste het met haar collega die uiteindelijk de telefoon over neemt, en haar precies vraagt hoe en wat. Hij adviseert haar alles op een fax of email te zetten en het te sturen naar het bedrijf. Tja meneer Keijzer, als u de auto weer heel terug wil, met ruiten en banden die niet lek gestoken zijn weet ik niet of het verstandig is de auto te lenen aan haar aangezien 99% van Nederland haar uit het mondje spuugt.
Update: Ik dacht, laat ik de firma zelf eens bellen, ook ik kreeg de telefoniste aan de telefoon die mij door wou verbinden, naar 10 sec. kreeg ik haar weer met de mededeling!!!!! We hebben geen interesse in dingen die met DGK te maken hebben. Of hij is mij zat en zegt maar wat, of hij is DGK nu al echt zat!!!
bron: nowlive.eu
Dus volgens mij wel duidelijk geen toerrek voor Zdngmw. Hoogstens een looprekje.![]()
Tja, alleen miste ik nét het masturbatie stukje van Eric helaasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee hoor niks gemist en JIJ was er vannachtwas vast leuker dan partijtje schaken
![]()
Zou zomaar gif op kunnen zitten.. Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef petraa het volgende:
Sil krijgt op haar klote omdat ze met haar schaakhanden aan de lepel van het eten zit van Zdngmw.
zij die gisteren in het eten niesde bedoel je?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:42 schreef 2live het volgende:
natasia heeft echt een vorm van smetvrees.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:43 schreef itsme het volgende:
[..]
zij die gisteren in het eten niesde bedoel je?
dat meen je niet,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:43 schreef itsme het volgende:
[..]
zij die gisteren in het eten niesde bedoel je?
Ach dan kunnen de meeste van ons ook eens lekker vroeg slapen toch? Morgen wordt het iig boeienderquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
Het wordt een saaie avond, vrees ik.
vanavond deel 2 van rukken met erikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach dan kunnen de meeste van ons ook eens lekker vroeg slapen toch? Morgen wordt het iig boeiender
Ja, schaken is dan ook zo'n smerige bezigheid... al die bacillen die van de loper zouden kunnen overgaan op de lepel, je moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef petraa het volgende:
Sil krijgt op haar klote omdat ze met haar schaakhanden aan de lepel van het eten zit van Zdngmw.
Oh was het niet gelukt gister ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:45 schreef petraa het volgende:
[..]
vanavond deel 2 van rukken met erik
Ze zou eens moeten weten dat Amanda met haar spermahanden aan haar haar heeft gezetenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, schaken is dan ook zo'n smerige bezigheid... al die bacillen die van de loper zouden kunnen overgaan op de lepel, je moet er niet aan denken.
AUBquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, alleen miste ik nét het masturbatie stukje van Eric helaasToen was ik even aan het bellen, maargoed had ook dubbelgelegen om de commentaren
waarom. Natasia in middelpunt van belangstelling trekt me niet aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach dan kunnen de meeste van ons ook eens lekker vroeg slapen toch? Morgen wordt het iig boeiender
Dankjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
AUB
http://www.youtube.com/profile_videos?user=Webdeb
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst ervan laten snoepen en dan de waarheid![]()
Ze weet wiens kwakkie daar aan plakt en daarom vindt ze dat nou weer niet erg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zou eens moeten weten dat Amanda met haar spermahanden aan haar haar heeft gezeten![]()
Kan er iets gedaan worden aan dat stompzinnige quoten (en snel een beetje graag)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Natasia wil een slag slaan nu ze in DGK zit en haar rijbewijs gehaald heeft. Ze belt autobedrijf Tonny Keijzer in Apeldoorn en begint tegen de telefoniste een verhaal over dat ze haar rijbewijs heeft gehaald en het erg goed zou zijn 1 x per maand te rijden om zodoende het rijden niet te verleren. Ze valt meteen met de deur in huis en vraagt of het bedrijf een auto wil lenen zodat zij kan rijden en meteen voor het bedrijf reclame kan maken. De telefoniste is blijkbaar niet op de hoogte van het programma en bespreekt het voorstel even snel met iemand van het bedrijf. Eenmaal terug aan de telefoon vraagt de telefoniste het nummer van Natasia wat niet mogelijk is. Wederom bespreekt de telefoniste het met haar collega die uiteindelijk de telefoon over neemt, en haar precies vraagt hoe en wat. Hij adviseert haar alles op een fax of email te zetten en het te sturen naar het bedrijf. Tja meneer Keijzer, als u de auto weer heel terug wil, met ruiten en banden die niet lek gestoken zijn weet ik niet of het verstandig is de auto te lenen aan haar aangezien 99% van Nederland haar uit het mondje spuugt.
Update: Ik dacht, laat ik de firma zelf eens bellen, ook ik kreeg de telefoniste aan de telefoon die mij door wou verbinden, naar 10 sec. kreeg ik haar weer met de mededeling!!!!! We hebben geen interesse in dingen die met DGK te maken hebben. Of hij is mij zat en zegt maar wat, of hij is DGK nu al echt zat!!!
Dus volgens mij wel duidelijk geen toerrek voor Zdngmw. Hoogstens een looprekje.![]()
Ik hoop niet dat dat jou account isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
AUB
http://www.youtube.com/profile_videos?user=Webdeb
Erg begrijpbaar......quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
Brian probeert te zeggen dat hij niet generaliseert.
Hij heeft er 25 zinnen voor nodig.
Grijpbaar is het woord wat ie begrijpt..quote:
nee joh.... anders had ik mezelf wel webbren genoemd ipv webdebquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat jou account is![]()
Hij heet 'Van Ballegooy'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft het erover dat zijn naam erg weinig voorkomt.
Op tijd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
Ik ben net op tijd voor het verhaal van Natasja, of is dat net geweest?
Lieve kindjes en moedertjes vaan Nederland....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
Ik ben net op tijd voor het verhaal van Natasja, of is dat net geweest?
zijn achternaam op google: 114.000quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft het erover dat zijn naam erg weinig voorkomt.
Thanks, dat had ik net ff gemist. Maar vandaar dat de kindertjes vragen of de juf bijna terug komt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op tijd.
Het verhaaltje van vandaag heet "tekeningen voor de juf"
Mijn achternaam: 133.000quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
zijn achternaam op google: 114.000
Mijn achternaam 8.430.000
Dat gelul tegen haar kinderen is slaapverwekkend, maar het verhaaltje zelf is wel leuk, ok, niet denderend voorgelezen, maar toch leukquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve kindjes en moedertjes vaan Nederland....![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij wil ook dat de juf snel terug komt?
sarah louse van gall?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... de mijne iets minder maar HEEL veel slijterijen .... HA !
Dat was tegen de andere kindjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
De kinderen van Natasia moeten danken omdat ze zoveel liefde van hun ouders krijgen.![]()
Wat staat leuk bij haar jurk als die taat in haar gezicht beland..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:17 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia gaat ff Marc bellen, en overlegt met Sylvia welke taart ze ook alweer wilden.
Het zal heus wel een leuk feestje worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat staat leuk bij haar jurk als die taat in haar gezicht beland..![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:21 schreef heracles het volgende:
Huub is af en toe echt een wijsneus
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Klinkt best leuk ..... toch?
proost itsme![]()
TARTquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:22 schreef Peter6000 het volgende:
De taart is mogelijk pas in de loop van de week af.
post ook minder he?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het zal heus wel een leuk feestje worden.
Ik maak me niet meer zo druk.
Doen die bewoners ook niet.
Word een saaie zooi daar.
En kijk al veel minder.
Beetje late reaktie: moest ook even happie eten. Natasia terroriseert dus de keuken, das niet netjes van haar. Schattig..... misschien is het niet het juiste woord maar ik wou iets aardigs zeggen en vind het mooi als iemand de dag dat hij/zij geboren is de moeite waard vindt. Mooi is ws ook niet een woord dat je bij Natasia vindt passen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zie wel meer mensen die jarig zijn.
En schattig is niet het woord wat bij Natasia past.
Maar als je in zo een huis zit is koken juist een tijdverdrijf. Eric wil ook graag koken.
Het is niet je mening opleggen, maar gewoon een gesprek op gang brengen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:26 schreef obezzi het volgende:
huub leg je mening niet zo op johh behhh
Ja ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |