Zou zomaar gif op kunnen zitten.. Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef petraa het volgende:
Sil krijgt op haar klote omdat ze met haar schaakhanden aan de lepel van het eten zit van Zdngmw.
zij die gisteren in het eten niesde bedoel je?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:42 schreef 2live het volgende:
natasia heeft echt een vorm van smetvrees.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:43 schreef itsme het volgende:
[..]
zij die gisteren in het eten niesde bedoel je?
dat meen je niet,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:43 schreef itsme het volgende:
[..]
zij die gisteren in het eten niesde bedoel je?
Ach dan kunnen de meeste van ons ook eens lekker vroeg slapen toch? Morgen wordt het iig boeienderquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
Het wordt een saaie avond, vrees ik.
vanavond deel 2 van rukken met erikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach dan kunnen de meeste van ons ook eens lekker vroeg slapen toch? Morgen wordt het iig boeiender
Ja, schaken is dan ook zo'n smerige bezigheid... al die bacillen die van de loper zouden kunnen overgaan op de lepel, je moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef petraa het volgende:
Sil krijgt op haar klote omdat ze met haar schaakhanden aan de lepel van het eten zit van Zdngmw.
Oh was het niet gelukt gister ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:45 schreef petraa het volgende:
[..]
vanavond deel 2 van rukken met erik
Ze zou eens moeten weten dat Amanda met haar spermahanden aan haar haar heeft gezetenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, schaken is dan ook zo'n smerige bezigheid... al die bacillen die van de loper zouden kunnen overgaan op de lepel, je moet er niet aan denken.
AUBquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, alleen miste ik nét het masturbatie stukje van Eric helaasToen was ik even aan het bellen, maargoed had ook dubbelgelegen om de commentaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |