abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46630358
Moet je nou zien hoeveel aandacht ze nog besteedt aan de tafel dekken. Gelijk heeft ze: zulk lekker eten verdient netjes opgediend te worden. Ik hoop dat de anderen daar nof een beetje respect voor op kunnen brengen. Heb altijd moeite met mensen die eten vanzelfsprekend vinden.

Natasia is echt jarig, dat zie je niet veel: wel schattig eigenlijk, het net een klein kind.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_46630359
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volkomen verrast was ik net, toen zdngmw zei dat ze morgen een feestje heeft, nadat ik het de afgelopen maand pas 7493 keer van haar heb gehoord.
Heb je het nog naar beneden afgerond
pi_46630360
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef Sporti het volgende:

[..]

Maandag verwacht ze haar toerrek
Dat meen je niet... Gaat dat door met die Toerrek?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46630380
heeft eric nu al die chocolade lul gemaakt???
bart is echt n cutie
pi_46630409
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:30 schreef obezzi het volgende:
heeft eric nu al die chocolade lul gemaakt???
Kwam ook in me op.. Poging wel gezien maar of ie gelukt is weet ik ook niet. Zou wel lache zijn..
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_46630413
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Geloof er niks van, ik ga in ieder geval direct mijn VW inruilen mocht ze er wel 1 krijgen
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:32:11 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46630420
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volkomen verrast was ik net, toen zdngmw zei dat ze morgen een feestje heeft, nadat ik het de afgelopen maand pas 7493 keer van haar heb gehoord.
En dat nu pas hè....... zaterdagmiddag ruim na 17.00 uur........ winkels al dicht, geen cadeautje meer kunnen kopen.
Nou ja, dan morgen maar zonder cadeau naar de villa, vindt ze vast niet erg toch??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46630470
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat nu pas hè....... zaterdagmiddag ruim na 17.00 uur........ winkels al dicht, geen cadeautje meer kunnen kopen.
Nou ja, dan morgen maar zonder cadeau naar de villa, vindt ze vast niet erg toch??
Geloof jij dat. Ze krijst me de oren kapot als ze niks krijgt.
pi_46630473
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef Ecila111 het volgende:
Moet je nou zien hoeveel aandacht ze nog besteedt aan de tafel dekken. Gelijk heeft ze: zulk lekker eten verdient netjes opgediend te worden. Ik hoop dat de anderen daar nof een beetje respect voor op kunnen brengen. Heb altijd moeite met mensen die eten vanzelfsprekend vinden.

Natasia is echt jarig, dat zie je niet veel: wel schattig eigenlijk, het net een klein kind.
Ik zie wel meer mensen die jarig zijn.
En schattig is niet het woord wat bij Natasia past.

Maar als je in zo een huis zit is koken juist een tijdverdrijf. Eric wil ook graag koken.
pi_46630496
Je ziet ze nauwelijks zonder sigaret op de streams, gisteren hoorde ik Silvia hoesten was al echt een rokershoestje
pi_46630519
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee het mooist kadootje is haar kindjes weer zien. Dus laat de 4 horloges, buikcorrectie, toerekjes (hoeft ze maar eentje van hoor) dure jurken en diamanten (niet zo moelijk met Brains moeder in die business) en andere wensen.
Ze is niet zo hebberig hoor.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:36:46 #212
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46630525
Zo alles ook weer bijgelezen, gelukkig heb ik geen hele belangrijke zaken gemist kennelijk
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46630555
ETEN !!!
pi_46630560
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Natasia wil een slag slaan nu ze in DGK zit en haar rijbewijs gehaald heeft. Ze belt autobedrijf Tonny Keijzer in Apeldoorn en begint tegen de telefoniste een verhaal over dat ze haar rijbewijs heeft gehaald en het erg goed zou zijn 1 x per maand te rijden om zodoende het rijden niet te verleren. Ze valt meteen met de deur in huis en vraagt of het bedrijf een auto wil lenen zodat zij kan rijden en meteen voor het bedrijf reclame kan maken. De telefoniste is blijkbaar niet op de hoogte van het programma en bespreekt het voorstel even snel met iemand van het bedrijf. Eenmaal terug aan de telefoon vraagt de telefoniste het nummer van Natasia wat niet mogelijk is. Wederom bespreekt de telefoniste het met haar collega die uiteindelijk de telefoon over neemt, en haar precies vraagt hoe en wat. Hij adviseert haar alles op een fax of email te zetten en het te sturen naar het bedrijf. Tja meneer Keijzer, als u de auto weer heel terug wil, met ruiten en banden die niet lek gestoken zijn weet ik niet of het verstandig is de auto te lenen aan haar aangezien 99% van Nederland haar uit het mondje spuugt.

Update: Ik dacht, laat ik de firma zelf eens bellen, ook ik kreeg de telefoniste aan de telefoon die mij door wou verbinden, naar 10 sec. kreeg ik haar weer met de mededeling!!!!! We hebben geen interesse in dingen die met DGK te maken hebben. Of hij is mij zat en zegt maar wat, of hij is DGK nu al echt zat!!!
bron: nowlive.eu

Dus volgens mij wel duidelijk geen toerrek voor Zdngmw. Hoogstens een looprekje.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:38:40 #215
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_46630564
Er kan er maar één de domste zijn
pi_46630570
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:36 schreef BONG4002 het volgende:
Zo alles ook weer bijgelezen, gelukkig heb ik geen hele belangrijke zaken gemist kennelijk
Nee hoor niks gemist en JIJ was er vannacht was vast leuker dan partijtje schaken
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 18:39:07 #217
128220 Peter6000
pi_46630578
Natasia vindt het leuk om eten te koken, en kan ervan genieten als andere het lekker vinden.

Zelfs de meest walgelijke gedrochten hebben goede eigenschappen.
pi_46630599
Tja, wordt onze Brian toch nog vergiftigd vanavond...
Make my day!
pi_46630604
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:38 schreef petraa het volgende:

[..]

Natasia wil een slag slaan nu ze in DGK zit en haar rijbewijs gehaald heeft. Ze belt autobedrijf Tonny Keijzer in Apeldoorn en begint tegen de telefoniste een verhaal over dat ze haar rijbewijs heeft gehaald en het erg goed zou zijn 1 x per maand te rijden om zodoende het rijden niet te verleren. Ze valt meteen met de deur in huis en vraagt of het bedrijf een auto wil lenen zodat zij kan rijden en meteen voor het bedrijf reclame kan maken. De telefoniste is blijkbaar niet op de hoogte van het programma en bespreekt het voorstel even snel met iemand van het bedrijf. Eenmaal terug aan de telefoon vraagt de telefoniste het nummer van Natasia wat niet mogelijk is. Wederom bespreekt de telefoniste het met haar collega die uiteindelijk de telefoon over neemt, en haar precies vraagt hoe en wat. Hij adviseert haar alles op een fax of email te zetten en het te sturen naar het bedrijf. Tja meneer Keijzer, als u de auto weer heel terug wil, met ruiten en banden die niet lek gestoken zijn weet ik niet of het verstandig is de auto te lenen aan haar aangezien 99% van Nederland haar uit het mondje spuugt.

Update: Ik dacht, laat ik de firma zelf eens bellen, ook ik kreeg de telefoniste aan de telefoon die mij door wou verbinden, naar 10 sec. kreeg ik haar weer met de mededeling!!!!! We hebben geen interesse in dingen die met DGK te maken hebben. Of hij is mij zat en zegt maar wat, of hij is DGK nu al echt zat!!!
bron: nowlive.eu

Dus volgens mij wel duidelijk geen toerrek voor Zdngmw. Hoogstens een looprekje.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:41:10 #220
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46630624
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:38 schreef Sporti het volgende:

[..]

Nee hoor niks gemist en JIJ was er vannacht was vast leuker dan partijtje schaken
Tja, alleen miste ik nét het masturbatie stukje van Eric helaas Toen was ik even aan het bellen, maargoed had ook dubbelgelegen om de commentaren
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46630640
Sil krijgt op haar klote omdat ze met haar schaakhanden aan de lepel van het eten zit van Zdngmw.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46630656
natasia heeft echt een vorm van smetvrees.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46630657
Bedenk me ineens dat we nu ook geen Bart en Huub bij lingo krijgen.
pi_46630669
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef petraa het volgende:
Sil krijgt op haar klote omdat ze met haar schaakhanden aan de lepel van het eten zit van Zdngmw.
Zou zomaar gif op kunnen zitten.. Je weet maar nooit
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 18:42:53 #225
128220 Peter6000
pi_46630672
Het wordt een saaie avond, vrees ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')