nee daar steekt pappa Rat brian wel een stokje voor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:10 schreef demins het volgende:
[..]
Die gaat zorgen dat ze iedere avond dronken is!![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:11 schreef itsme het volgende:
[..]
nee daar steekt pappa Rat brian wel een stokje voor.
Doe dan mee met die buikspieroefeningen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
Saaiiiiiiiii die streams nu
een dom wicht, noemen we dat. liever een kwal van een vriend dan niemand hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, misselijk word je toch van dit gesprek!!
Amanda is altijd van relatie naar relatie 'gehopt', die denkt ook niet dat ze zonder vriendje kan. Het vertrouwen in Brian had ze al en dat zal ze ook in hem houden totdat hij haar keihard laat vallen.
Als brainles het niet zou doen, zou ik er zeker aan mee doen, maar ik WEIGER aan iets mee te doen waar Brainles aan mee doet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:12 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Doe dan mee met die buikspieroefeningen.![]()
Ik vind de toon die ze altijd aanslaan wel leuk!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:13 schreef Dark het volgende:
Brian wil toch wel heel graag weten wat er allemaal met Amanda aan de hand is. De 25-jarige vind dat zijn scharrel nogal teruggetrokken is de laatste dagen. “Je bent een hele andere Amanda dan ik in het begin zag”, concludeert de jonge Antilliaan. “Voor mij is het gewoon de afgelopen tijd erg ingewikkeld geweest en ik moet mezelf gewoon in de hand houden”, laat Amanda weten. Erg overtuigd is Brian nog niet echt. Hij heeft nog steeds het gevoel dat Amanda’s gedrag door hem wordt veroorzaakt. “Als je wat tegen me hebt, dan moet je dat gewoon zeggen”, aldus een niet zo zelfverzekerde Brian. “Ik heb niks tegen je!”, antwoord Amanda geruststellend. De twee eindigen hun gesprek met een innige zoen en dan is ook dit conflict weer uit de lucht. Gelukkig maar!
Bron: Tien TV
Heeft hij al gedaan, ze weet het alleen nog niet. Ze is nog wel goed voor zak te legen.. Zijn zijn eigen woorden, dat verzin ik niet. (Gister tegen Natas)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:11 schreef Clank het volgende:
[..]
totdat hij haar keihard laat vallen.
Maar ze zei toch juist dat ze er mee zat dat ie niets positiefs over haar had gezegd?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:13 schreef Dark het volgende:
Brian wil toch wel heel graag weten wat er allemaal met Amanda aan de hand is. De 25-jarige vind dat zijn scharrel nogal teruggetrokken is de laatste dagen. “Je bent een hele andere Amanda dan ik in het begin zag”, concludeert de jonge Antilliaan. “Voor mij is het gewoon de afgelopen tijd erg ingewikkeld geweest en ik moet mezelf gewoon in de hand houden”, laat Amanda weten. Erg overtuigd is Brian nog niet echt. Hij heeft nog steeds het gevoel dat Amanda’s gedrag door hem wordt veroorzaakt. “Als je wat tegen me hebt, dan moet je dat gewoon zeggen”, aldus een niet zo zelfverzekerde Brian. “Ik heb niks tegen je!”, antwoord Amanda geruststellend. De twee eindigen hun gesprek met een innige zoen en dan is ook dit conflict weer uit de lucht. Gelukkig maar!
Bron: Tien TV
het zijn miljonairs, geld zat, die kijken niet op een natuursteen meer of minderquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is dat nu een natuurstenen vloer in die sportschool??
Lekker handig.. als je een gewicht laat vallen.........
Dat interesseert hem niks! DOM KONIJN WIL ALLEEN MAAR NEUKEN!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:15 schreef ruby het volgende:
Damn, nou denkt ie weer dat ie god's gift is natuurlijk.
Ik weiger de stream aan te zetten waar brainles op zit. Dus ik zit naar het overheerlijke zaaaaaaaaaaaaie schaken te kijken.quote:
Een aantal zouden met hun gezicht naar de onderkant van natuursteen moeten kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:17 schreef petraa het volgende:
[..]
het zijn miljonairs, geld zat, die kijken niet op een natuursteen meer of minder![]()
Ik als natuur liefhebber wil dan wel graag een anti-natuursteen topic!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:17 schreef petraa het volgende:
[..]
het zijn miljonairs, geld zat, die kijken niet op een natuursteen meer of minder![]()
Pfff nog een topic, nou ga je gang en open hem.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik als natuur liefhebber wil dan wel graag een anti-natuursteen topic!![]()
Hij wil undergekofferd op de streams. Hij weet dat we hem Dom Konijn noemen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef ruby het volgende:
Waarom heeft Brian z'n capuchon op z'n nare hoofd? Denkt ie dat we 'm niet herkennen ofzo?
ik ook kan niet meer naar die vent kijken om te zwijgen over luisterenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weiger de stream aan te zetten waar brainles op zit. Dus ik zit naar het overheerlijke zaaaaaaaaaaaaie schaken te kijken.
Ja ze moeten teveel denken, en dan kunnen ze niet lullen. Weg ermeequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:21 schreef ruby het volgende:
Dat schaakbord moeten ze overigens weggooien. Zorgt voor saaie streams.
Dat krijg je als een of andere mafkees ze een schaakboek stuurt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ze moeten teveel denken, en dan kunnen ze niet lullen. Weg ermee
Wel een stuk knapper (zie je zijn gezicht niet)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:25 schreef vzzzzzbx het volgende:
Brian is een brother from da hood
...denkt ie
.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:26 schreef itsme het volgende:
Nou dat was snel, Ze zijn weer dikke vriendjes
Ga maar even wat te eten maken voor mijzelf. 3 dagen patat is genoeg geweest.![]()
Kip Tandoori![]()
Weet je wat het is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
.
Dat is juist goed!.. Hoe dichter ze naar elkaar groeien ... dest te harder is straks de klap als het mis gaat.... en het gaat mis hoor... het blijft tenslotte Brian...
Laat het nog maar even wat mer diepgang bij Brian krijgen,.... En dan Bang!
Zij diet niet genoemd mag worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:31 schreef petraa het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar is Zdngmw ?????
Ik weet dat dat dat betekend, maar ik vroeg WAAR is zequote:
Dit gesprek hebben we toch al gehad?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet dat dat dat betekend, maar ik vroeg WAAR is ze
Het was Brian.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:31 schreef Soury het volgende:
Hahaha ze kregen een fles of pot niet open.
Huub : "ik hen een echte man nodig"
Liep weg en kwam terug, en de pot was geopend, dat kan alleen maar Natas geweest zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |