Ja en? Gewoon elke dag Natasia eraan herrineren dat ze een man en kinderen thuis heeft en dan gewoon keihard. Want dat is nu veel te soft. Moet wel bijna geregisseerrd zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ja, het had veel effect op de relatie amanda-brian, maar niet op natas-brian. die zijn een nog hechtere eenheid geworden.
Hij gaat haar letterlijk wegtrekken als ze naar alcohol grijptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:57 schreef jakees het volgende:
Kunnen ze hannibal daar niet ff de sportschool insturen?/
Loverboy let wel op delletje...
Ik lees jouw post en even later zegt Brian hier ook die tekst!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef ruby het volgende:
Nee zeggen tegen alcohol ofzo....als het je aangeboden wordt. Aldus Brian.
Was dat een hint, mafkees?
dat is haar enige zwakke punt waarmee je haar echt raakt. ik kan me ook voorstellen dat ze fysiek geweld gaat gebruiken als hier teveel of te diep op door wordt gegaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en? Gewoon elke dag Natasia eraan herrineren dat ze een man en kinderen thuis heeft en dan gewoon keihard. Want dat is nu veel te soft. Moet wel bijna geregisseerrd zijn.
weet ie toch nog niet....?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef Marrije het volgende:
Wat zei Brian er eigenlijk van dat Erik zich heeft zitten trekken waar zij bij was?
Ikke ook niet ..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef petraa het volgende:
Brainles snapt het ook niet
vanavond bonken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:00 schreef happyme28 het volgende:
Gelukkig ook weer een normale stream. Jammer dat Amanda toch weer gewoon alles geloofd waar Brian haar mee indoctrineert. 'Dat weet ik wel schatje, het ligt niet aan jouw schatje' hoor ik Ámanda al weer zeggen.. zucht.
Misschien moet je deze ff checken: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ik lees jouw post en even later zegt Brian hier ook die tekst!![]()
Ah dat zal het zijn, ik vroeg me al af waarom dat niet telkens als verwijt terug kwam uit Brians mond.quote:
Ik ben tegen fysiek geweld...maar als ze dagen in bed zou liggen janken en wegkwijnen heb ik daar geen enkele moeite mee. Ze zal het toch ooit wel eens snappen? Of is dat ijdele hoop?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
dat is haar enige zwakke punt waarmee je haar echt raakt. ik kan me ook voorstellen dat ze fysiek geweld gaat gebruiken als hier teveel of te diep op door wordt gegaan
Goedkoper dan GHB.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:02 schreef heracles het volgende:
Wat lult die vent nou toch allemaal. Ik val in slaap van die conyo. Amateur psycholoog. Is dat zij verleidings techniek ofzo/ Meisjes in slaap lullen en dan... je weet wel. Een daterape gesprek.
Hij zit alleeen met z'n volle zak...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:03 schreef Soury het volgende:
Volgens mij zit Brian nog steeds met het feit dat ie Amanda besprong terwijl ze nog een relatie had? Hij lult zichzelf goed (op een lange en bizarre manier) Zo gaat Amanda zich schuldig voelen. Wat een kutgozer.![]()
Brian SNAPT meisjes, begrijp je dat dan niet. Daar kun je tenminste een goed gesprek mee voeren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:02 schreef heracles het volgende:
Wat lult die vent nou toch allemaal. Ik val in slaap van die conyo. Amateur psycholoog. Is dat zij verleidings techniek ofzo/ Meisjes in slaap lullen en dan... je weet wel. Een daterape gesprek.
En JALOERS wezenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef demins het volgende:
Brian, je bedoelt gewoon: ik wil niks met jou, alleen neuken! ZEG DAT DAN!!!![]()
En dat is alleen voor haar eigen netheid!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Brian wil alleen maar neuken als Amanda niet stomdronken is.
Dat is de kern van Brians "betoog".
Amanda wil het juist alleen doen als ze dronken is, want dan heeft ze niet door dat ze het met die Enge vent doet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:08 schreef Soury het volgende:
Ohhh eindelijk is het woord eruit. Ik nuek je allen als je nuchter bent.........
Amanda : ummmummm![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Amanda wil het juist alleen doen als ze dronken is, want dan heeft ze niet door dat ze het met die Enge vent doet.![]()
daar wint ie haar respect nog mee. wedden? "kijk maar, hij geeft om me"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:08 schreef Soury het volgende:
Ohhh eindelijk is het woord eruit. Ik nuek je allen als je nuchter bent.........
Die gaat zorgen dat ze iedere avond dronken is!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:08 schreef Soury het volgende:
Ja, misselijk word je toch van dit gesprek!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef demins het volgende:
Brian, je bedoelt gewoon: ik wil niks met jou, alleen neuken! ZEG DAT DAN!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |