Goedkoper dan GHB.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:02 schreef heracles het volgende:
Wat lult die vent nou toch allemaal. Ik val in slaap van die conyo. Amateur psycholoog. Is dat zij verleidings techniek ofzo/ Meisjes in slaap lullen en dan... je weet wel. Een daterape gesprek.
Hij zit alleeen met z'n volle zak...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:03 schreef Soury het volgende:
Volgens mij zit Brian nog steeds met het feit dat ie Amanda besprong terwijl ze nog een relatie had? Hij lult zichzelf goed (op een lange en bizarre manier) Zo gaat Amanda zich schuldig voelen. Wat een kutgozer.![]()
Brian SNAPT meisjes, begrijp je dat dan niet. Daar kun je tenminste een goed gesprek mee voeren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:02 schreef heracles het volgende:
Wat lult die vent nou toch allemaal. Ik val in slaap van die conyo. Amateur psycholoog. Is dat zij verleidings techniek ofzo/ Meisjes in slaap lullen en dan... je weet wel. Een daterape gesprek.
En JALOERS wezenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef demins het volgende:
Brian, je bedoelt gewoon: ik wil niks met jou, alleen neuken! ZEG DAT DAN!!!![]()
En dat is alleen voor haar eigen netheid!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Brian wil alleen maar neuken als Amanda niet stomdronken is.
Dat is de kern van Brians "betoog".
Amanda wil het juist alleen doen als ze dronken is, want dan heeft ze niet door dat ze het met die Enge vent doet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:08 schreef Soury het volgende:
Ohhh eindelijk is het woord eruit. Ik nuek je allen als je nuchter bent.........
Amanda : ummmummm![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Amanda wil het juist alleen doen als ze dronken is, want dan heeft ze niet door dat ze het met die Enge vent doet.![]()
daar wint ie haar respect nog mee. wedden? "kijk maar, hij geeft om me"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:08 schreef Soury het volgende:
Ohhh eindelijk is het woord eruit. Ik nuek je allen als je nuchter bent.........
Die gaat zorgen dat ze iedere avond dronken is!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:08 schreef Soury het volgende:
Ja, misselijk word je toch van dit gesprek!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef demins het volgende:
Brian, je bedoelt gewoon: ik wil niks met jou, alleen neuken! ZEG DAT DAN!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |