Ah, nu snap ik de topictitel. Ik dacht dat bedoeld werd dat Wilders' motie sterk bekritiseerd wordt, maar hij wordt door Sterk bekritiseerd.quote:
Schiet hem neer, bewerk hem met een flink mes en steek een boodschappenlijstje in zijn borst met een paar ''Talmoedcitaten'' erop, dat hebben we al een paar jaar niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Laten we deze racist gewoon zijn gang doorgaan ??
Neuh, omdat ie op deze manier makkelijk kan scoren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:35 schreef rebel6 het volgende:
Omdat het een principekwestie is voor Wilders, lijkt me duidelijk.
dat zijn jou woorden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Schiet hem neer, bewerk hem met een flink mes en steek een boodschappenlijstje in zijn borst met een paar ''Talmoedcitaten'' erop, dat hebben we al een paar jaar niet meegemaakt.
Of gooi je computer bij het oud vuil en ga naar Palestina.
Nee, en het grootste deel van de volksvertegenwoordiging evenmin. Zoals Godslasteraar al terecht opmerkte; er zijn wel grotere problemen in Nederland, afkomstig van het nieuwe kabinet. Wat vind je daarvan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef Meki het volgende:
Steun jij Wilders ?
Wat betreft die vermeende Talmoedcitaten ben je trouwens de evenknie van Mohammed B.quote:
Nee, ben dit grotendeels met je eens (WTFquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
kwestie van prioriteiten. Wat mij echt dwars zit is die JSF-fighter, waarvan Wouter Bos voor de verkiezingen zei dat dat een breekpunt zou zijn bij deelname aan een kabinet. En jawel, flipflop flipflop, de JSF gaat vooralsnog gewoon door (mede dankzij het CDA en de CU). Miljarden gaan we daar wéér over de balk gooien.
En dan is er Wilders, met z'n 3 1/2 zetel, ouwehoert wat over een paspoort, en fok's POL en NWS staan gevuld met Wilders-topics.
vervolgens zijn er nog mensen die huilebalken over de kosten van de beveiliging van Ayaan, terwijl achter hun rug de miljarden aan de HSL worden verkwist.
Het kan natuurlijk ook aan mij liggen![]()
Hij doet niet mee aan de statenverkiezingen, waarom zou scoren dan het voornaamste doel zijn?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:35 schreef freako het volgende:
[..]
Neuh, omdat ie op deze manier makkelijk kan scoren.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:23 schreef kiekeboer het volgende:
Ik heb op Geertje Wilders gestemt en ik ben het helemaal met hem eens en met mij waarschijnlijk nog zo'n half miljoen mensen.
Moet jij zonodig zeggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:08 schreef StefanP het volgende:
Het lef van die christenkneus Rouvoet om iets over Wilders te zeggen...
Wilders heeft trouwens groot gelijk. Die dubbele nationaliteit kan gewoon niet - en als je daar niets aan wil doen, dan word je maar geen minister c.q. staatssecretaris. Een 'Nederlands' kabinet met namen als Albayrak en Aboutaleb erin...
Hij volgt een strategie die andere extreme partijen ook volgden/volgen. Men maakt jezelf met boude uitspraken zo onmogelijk dat men door de andere parlementsleden genegeerd wordt. Hierdoor kan men zichzelf in de underdog-positie manoeuvreren. En die is electoraal handig uit te buiten. Het heeft alleen wat tijd nodig, en je moet er continu aan blijven werken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:54 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Hij doet niet mee aan de statenverkiezingen, waarom zou scoren dan het voornaamste doel zijn?
Om dezelfde reden als Knevel die vroeg of Rouvoet niet geschrokken was van een atheïst als Plasterk in de regering: kortzichtigheid.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef Shreyas het volgende:
Even offtopic: Waarom zijn een aantal hier 'bang' voor iets of iemand dat Christelijk is?
Komrij omschreef het een keer zo mooi: "als in de stormklokken luiden, begint de Nederlander te zeiken over de wrat op de neus van de klokkenluider" (uit m'n geheugen). Al zou Wilders, of een andere oppositiepartij, zich concentreren op wezenlijke zaken als bv de JSF en die ziekelijke verspilling van geld, het interesseert de pers en "intelligentsia" geen ruk. En al zou een politieke partij er wel een punt van maken, uiteindelijk maakt het geen drol uit, na de verkiezingen kijkt de betreffende partij er weer heel anders tegenaan, zie de PVDA met de zoveelste piroutte n.a.v. de JSF. En wederom, de pers en intelligentsia interesseert het geen ruk. Zinloos.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:50 schreef jaoka het volgende:
[..]
Nee, ben dit grotendeels met je eens (WTF)
Er zijn wel andere dingen die belangrijker zijn dan de punten die Wilders aankaart. Daarom vind ik hem vermoeiend. Wat ik nog vermoeiender vind is dat de mensen die het meest door dingen als JSF en andere over de balk-smijt projecten erop achteruit gaan, zich alleen maar bezig lijken te willen houden met nutteloze (in mijn ogen) discussies als over de dubbele paspoorten.
Was dat zo'n plompe Hollander?!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:51 schreef Tirion het volgende:
[..]
Martin van Buren, ergens rond 1840!![]()
[afbeelding]
Was volgens mij trouwens niet zo'n succes.![]()
brrr het blijft een eng mannetje, die Rouvoetquote:Afschaffen van de dubbele nationaliteit. Dat dient de integratie. Hierop wordt slechts een uitzondering gemaakt indien dit onevenredig zware gevolgen heeft voor betrokkenen, waarbij onder meer te denken is aan de omstandigheid dat het land van herkomst het opgeven van de oorspronkelijke nationaliteit niet erkent.
Klopt. Maar in elk geval is het duidelijk wat voor een invloed Texas and bullshit gehad heeft op jou persoontje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |