Da's een mentaliteitsverschil.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Zolang je wint is het toch goed?
afgelopen week nogquote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen maanden een wedstrijd gezien dat je echt dacht van![]()
PSV toch
? Ik niet hoor..
Precies, net zoals er dagen zijn waarop Ajax (PSV/AZ/Feyenoord) eens een keer door de scheids benadeeld wordt in plaats van gematst.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen uiteraard.
Dat hoort sowieso beiden niet te gebeuren, maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies, net zoals er dagen zijn waarop Ajax (PSV/AZ/Feyenoord) eens een keer door de scheids benadeeld wordt in plaats van gematst.
Dat Ajax benadeeld wordt bedoel je? Was ook een uitzondering, geen zorgen!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat hoort sowieso beiden niet te gebeuren, maar dat is een andere discussie.
Dat maakt niet uit welke ploeg gematst of benadeeld wordt.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat Ajax benadeeld wordt bedoel je? Was ook een uitzondering, geen zorgen!
Gisteren was het gewoon slecht, dat geef ik toe. Tegen Arsenal was het spel ook niet helemaal perfect, maar o wat was ik trots na afloop.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
PSV toch
? Ik niet hoor..
Dat was vanwege de uitslag, maar het spel?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteren was het gewoon slecht, dat geef ik toe. Tegen Arsenal was het spel ook niet helemaal perfect, maar o wat was ik trots na afloop.
tegen Heerenveen is bijvoorbeeld heel goed gespeeld, zeker de 2e helft was heel aantrekkelijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
PSV toch
? Ik niet hoor..
Toch nog een lichtpuntje.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
wel aardig trouwens dat we met ons negatieve afbraak voetbal 1 doelpunt meer hebben gescoord dan ajax dit seizoen!
Hoe vaak heeft Ajax dit seizoen wel geen ramp wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 25 februari 2007 23:04 schreef AminBen het volgende:
Dat mooie voetbal van Ajax zit in Amsterdam ook alleen maar tussen de oren.
Als Ajax en AZ nu punten laten liggen ergens, gaat je verhaal vast niet meer op.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:23 schreef mcyodogg het volgende:
Komende 6 wedstrijden winnen en je wordt kampioen thuis tegen Twente.
Het was dan ook meer theoretisch bedoeld om aan te geven wanneer we het snelst op eigen kracht kampioen kunnen wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als Ajax en AZ nu punten laten liggen ergens, gaat je verhaal vast niet meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |