quote:Op zondag 25 februari 2007 19:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
wat ik zeik? allemaal mensen hier met een oppervlakkige voetbalbeleving.![]()
ben ik blij dat ik die intense negatieve gevoelens van jou niet hebquote:Op zondag 25 februari 2007 19:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
wat ik zeik? allemaal mensen hier met een oppervlakkige voetbalbeleving.![]()
Stadhuisplein natuurlijk!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef BigFire het volgende:
weer kampioen zonder allure. weer een kampioenschap die buiten Eindhoven al snel vergeten is. waar houden jullie eigenlijk de huldiging? zelfs dat weet ik na al die jaren nog niet eens.. en ik betwijfel dat anderen dat wel weten![]()
kampioen, niks op af te dingen. maar o o wat moet je beleving van het voetbal saai zijn als PSVer.
Ik heb een jood zolang gedist met smsjes na elk verliespunt van 020 dit seizoen dat ie er nu niet meer tegenkanquote:06131100XXX heeft inkomende berichten van uw Short Message Service voor onbepaalde tijd geblokkeerd. *dit is een gratis bericht van Orange*
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:21 schreef Red_85 het volgende:
psv, gefeliciteerd al vast met je naar het kampioenschap gefloten titel die jullie te danken hebben aan het scheidsrechters korps. ik hoop dat jullie er trots op zijn, net zo trots als jullie zijn op jullie club, de dame van lichte zede van chelsea. wees er trots op.
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef BigFire het volgende:
weer kampioen zonder allure. weer een kampioenschap die buiten Eindhoven al snel vergeten is. waar houden jullie eigenlijk de huldiging? zelfs dat weet ik na al die jaren nog niet eens.. en ik betwijfel dat anderen dat wel weten![]()
kampioen, niks op af te dingen. maar o o wat moet je beleving van het voetbal saai zijn als PSVer.
`quote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef BigFire het volgende:
jammer dat niemand er inhoudelijk op ingaat. het enige wat ik lees is Ajax Ajax Ajax.
Wat valt er inhoudelijk op te zeggen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef BigFire het volgende:
jammer dat niemand er inhoudelijk op ingaat. het enige wat ik lees is Ajax Ajax Ajax.
Heb jij de afgelopen maanden een wedstrijd gezien dat je echt dacht vanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat valt er inhoudelijk op te zeggen.
Ja natuurlijk speelt PSV niet de sterren van de hemel. Maar waar staat dat dat een verplichting is. Het gaat gewoon om de titel. Daarnaast valt al dat negatieve gedoe over afbraak voetbal echt wel mee, dat wordt echt wel uitvergroot neergezet.
aha Stadhuisplein, ik zal het onthouden. Leidscheplein en Coolsingel zijn pas echte begrippen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
`
Het jaarlijkse kampioensfeest is op het stadhuisplein, dat jij dat niet weet, zegt voldoende over jou, maar goed je hebt er ook niks te zoeken.
Maar hoe bedoel je kampioenschap zonder allure? Ik geef toe dat het voetbal vaak beter kan, maar als PSV nu al zoveel beter dan de rest is, hoe moet het dan zijn als PSV echt goed gaat spelen?![]()
Het zou me niets doen hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef dlebrok het volgende:
Ow wat hoop ik dat jullie tegen Ajax kampioen gaan worden, dat doet ze nog eens extra pijn
een typische ajax-uitspraak.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef Messenga het volgende:
Ik zou er alleen niet blij mee zijn als PSV Supporter, het spel wat PSV nu speelt.
En ik zie nou geen enkele reden om voor Ajax te zijn, dus zo kan je wel bezig blijven.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef BigFire het volgende:
[..]
aha Stadhuisplein, ik zal het onthouden. Leidscheplein en Coolsingel zijn pas echte begrippen.
aanvallender/attractiever = meer ruimte voor de tegenstander. het verschil met de rest zal dan niet veel uitmaken... waarom zou je dat doen als dit ook werkt? omdat voetbal uiteiindelijk voor je plezier is. ik zie geen enkele reden om PSV te supporteren tenzij je in de buurt woont of een succes-supporter bent. PSV doet niks met je, ze zijn pover, nikszeggend.
Mag ik?quote:
Weet je wat je doet? Ga een andere club dan PSV supporteren, want PSV is niks voor je. Dat is een warme club met hart voor spelers en supporters. En een hart, nee, dat past niet bij jou.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef BigFire het volgende:
[..]
aha Stadhuisplein, ik zal het onthouden. Leidscheplein en Coolsingel zijn pas echte begrippen.
aanvallender/attractiever = meer ruimte voor de tegenstander. het verschil met de rest zal dan niet veel uitmaken... waarom zou je dat doen als dit ook werkt? omdat voetbal uiteiindelijk voor je plezier is. ik zie geen enkele reden om PSV te supporteren tenzij je in de buurt woont of een succes-supporter bent. PSV doet niks met je, ze zijn pover, nikszeggend.
Wat een gezeik zeg. Zolang je wint is het toch goed?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:38 schreef Messenga het volgende:
Ik zou er alleen niet blij mee zijn als PSV Supporter, het spel wat PSV nu speelt. Eens per jaar mogen wordt PSV kampioen.. zeker ook de enige keer dat er echt gejuicht wordt.
Dat zou ik ook leuk vinden. Met weergaloos spel en grote overmachtquote:Op zondag 25 februari 2007 22:24 schreef dlebrok het volgende:
Ow wat hoop ik dat jullie tegen Ajax kampioen gaan worden, dat doet ze nog eens extra pijn
Er zijn uitzonderingen uiteraard.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En Messenga: PSV-Utrecht was zeer zeer behoorlijk bijvoorbeeld.
Da's een mentaliteitsverschil.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Zolang je wint is het toch goed?
afgelopen week nogquote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen maanden een wedstrijd gezien dat je echt dacht van![]()
PSV toch
? Ik niet hoor..
Precies, net zoals er dagen zijn waarop Ajax (PSV/AZ/Feyenoord) eens een keer door de scheids benadeeld wordt in plaats van gematst.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen uiteraard.
Dat hoort sowieso beiden niet te gebeuren, maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies, net zoals er dagen zijn waarop Ajax (PSV/AZ/Feyenoord) eens een keer door de scheids benadeeld wordt in plaats van gematst.
Dat Ajax benadeeld wordt bedoel je? Was ook een uitzondering, geen zorgen!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat hoort sowieso beiden niet te gebeuren, maar dat is een andere discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |