Het was dan ook een puur theoretische stelling om te laten zien hoe ver we van de titel zitten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar het ging mij er meer om dat ik het echt onwaarschijnlijk acht dat we de komende 6 wedstrijden op rij winnen.
Ajax kan zomaar punten laten liggen tegen Heerenveen....... AZ moet naar Utrecht. Wij krijgen thuis RKC..... dat hoor je te winnen. Grootste probleem is dat we na RKC en Excelsior een lastig programma hebben tot het bijna einde: Ajax, NAC (uit), NEC uit, Twente en Utrecht uit.... dat is gewoon lastig. Dus dien je zeker de volgende 2 te winnen en te hopen dat de andere punten laten liggen dan kun je met een redelijk gerust hart aan de laatste reeks beginnen!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja, al is het programma van Ajax de laatse 5 wedstrijden een makkie, in tegenstelling tot dat van ons. Als PSV en Ajax de komende wedstrijden winnen en Ajax wint van PSV in Eindhoven geef ik ze alle kans om nog kampioen te worden. Daarna moet PSV namelijk nog naar NAC, NEC, Utrecht en krijgt het Twente en Vitesse op bezoek terwijl Ajax dan alleen nog maar tegen laagvliegers speelt.
Maar het ging mij er meer om dat ik het echt onwaarschijnlijk acht dat we de komende 6 wedstrijden op rij winnen.
zijn totaal verschillende spelers. ik vind t niet zo raarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:18 schreef RijstNatie het volgende:
Als ze maduro kopen zijn ze echt helemaal gestoord, zkr met aisatti en afellay
Nee nee serieus dat mag/ kan niet... dat vind ik toch wel zo'n slechte voetballenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:00 schreef ganzenherder het volgende:
Laten we maar geen posts verspillen aan het gerucht dat PSV interesse zou hebben in Maduro he? (volgens Derksen)Dat zou de meest belachelijke transfer in de historie van PSV zijn onderhand
![]()
Dat kan je doen, maar niet bij Maduro. Hij is gewoon te slecht en we hebben al genoeg middenvelders. Mocht er een bij komen, dan moeten ze maar eens diep in de buidel tasten voor Schaars, dat is de enige optie. Ik heb in principe niets tegen het aantrekken van 1 of 2 ajacieden, maar op dit moment begint het ajax-gehalte me iets te groot te worden bij PSV. Zeker een speler als Maduro is een echte ajacied.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:00 schreef Neoktheone het volgende:
Als hij gratis is, is het toch het proberen waard? Geef hem een jaarcontract met een optie van nog eens een paar jaar. Bevalt het niet, dan kan hij na een jaar weer weg. Bevalt het wel, dan licht je de optie en heb je goedkoop een goede speler erbij.
Als ik het goed begrijp heeft hij belasting betaald in België, terwijl hij dat in Nederland had moeten doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:04 schreef Lemming22 het volgende:
1,4 miljoen aan belasting ontduiken, en dan een boete betalen van 45.000 euro. Dus een winst van 1,355 miljoen. Guus, mag ik jouw boekhouder ook in dienst nemen?
de eis was belachelijk, onzin om het over voorbeeldfunctie te hebben enzo. Daarbij geven het OM en de belastingdienst wel vaker groot op over een zaak waar later weinig meer van over blijftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:51 schreef johan1957 het volgende:
Zo, die heeft geluk dan, zeker met zo´n eis.
Ja en vantevoren heeft ie over hetzelfde bedrag eerst belasting in Korea af moeten staanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heeft hij belasting betaald in België, terwijl hij dat in Nederland had moeten doen.
Echt veel winst zal hij dus niet hebben gemaakt.![]()
daarom is ie over 2002 ook vrijgesproken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja en vantevoren heeft ie over hetzelfde bedrag eerst belasting in Korea af moeten staan
Ik zou het er gewoon lekker bij laten als ik Guus was.......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoorde op het nieuws dat hij overweegt om in beroep te gaan, omdat nu zijn naam wel geschaad is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |